eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu fotograficznego z akcesoriami do pracowni fotograficznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Warszawa: Dostawa sprzętu fotograficznego z akcesoriami do pracowni fotograficznej
Numer ogłoszenia: 377136 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 130, faks 22 35 55 127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu fotograficznego z akcesoriami do pracowni fotograficznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu fotograficznego z akcesoriami do pracowni fotograficznej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W przypadku składania oferty częściowej wykonawca winien wpisać w formularzu oferty część zamówienia, na którą składa ofertę. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące części zamówienia: Część I - dostawa dwóch aparatów średnioformatowych wraz ze standardowymi obiektywami, obiektywu szerokokątnego, dwóch obiektywów typu makro, pierścienia do makrofotografii, uchwytu (grip), torby (walizki) oraz programu komputerowego do konwersji formatu RAW - licencja na obsługę min. 3 stanowisk. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wchodzących w zakres I części zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Część II - dostawa aparatu małoobrazkowego, dwóch obiektywów typu makro, trzech obiektywów typu zoom, kompletu pierścieni do makrofotografii, wężyka spustowego, lampy błyskowej, torby do transportu, filtrów ochronnych UV z powłokami antyrefleksyjnymi, filtrów polaryzacyjnych, a także sprzętu oświetleniowego związanego z wyposażeniem studia (m. in. generatory, głowice do generatorów, lampy błyskowe kompaktowe, statywy, światłomierz, stół bezcieniowy, łańcuchowy system zawieszania teł kartonowych, softboxy). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wchodzących w zakres II części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry dotyczące obu rodzajów oświetlenia błyskowego: oba rodzaje oświetlenia muszą być ze sobą w 100% kompatybilne (synchronizacja, temperatura barwowa błysku, systemowe nasadki modulujące błysk); regulacja energii błysku maksymalnie co 1/3 przysłony; parametry błysku dostosowane do fotografii cyfrowej tzn. wysoka powtarzalność parametrów błysków następujących po sobie, mieszczących się maksymalnie w +/- 1% energii błysku (Ws) i temperatury barwowej ?200 (K); napięcie prądu na gnieździe do kabla synchronizacyjnego do 5V; możliwość zastosowania dodatkowego systemu synchronizacji błysku poza kablem i fotocelą i możliwość wyłączenia fotoceli; pojedyncze urządzenie musi posiadać możliwością podłączenia do sieci elektrycznej zabezpieczonej bezpiecznikiem 10A. Oferowany sprzęt musi być nowy, zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklarację zgodności CE. Sprzęt musi zostać wydany zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, oprogramowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi. Instrukcje muszą być sporządzone w języku polskim. Urządzenia wymienione w załączniku 1 i 2 do SIWZ muszą posiadać systemy zabezpieczeń na czas transportu. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na sprzęt wymieniony w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca do dostarczonego sprzętu dostarczy karty gwarancyjne zawierające numery seryjne, oraz termin i warunki ważności gwarancji. Udzielona przez wykonawcę gwarancja będzie przewidywać obowiązek naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia. W przypadku korzystniejszych warunków gwarancji wystawionej przez wykonawcę, wiążące będą te warunki. Wykonawca zobowiązuje się, po upływie terminu gwarancji, o której mowa powyżej do świadczenia przez minimum trzy lata obsługi pogwarancyjnej sprzętu wymienionego w załączniku 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć sprzęt do siedziby Wykonawcy. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu (wzór formularzy - załącznik nr 7 i 8 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.31.10-1, 31.12.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej: a. dla części I przedmiotu zamówienia - jedną dostawę aparatu średnioformatowego wraz z kompatybilnymi obiektywami oraz programem komputerowym do konwersji formatu RAW o wartości co najmniej 150.000,00 zł; b. dla części II przedmiotu zamówienia - jedną dostawę aparatu małoobrazkowego wraz z kompatybilnymi obiektywami o wartości co najmniej 30.000,00 zł oraz jedną dostawę sprzętu oświetleniowego i związanego z wyposażeniem studia (m. in. generatory, lampy, statywy) o wartości co najmniej 30.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji VII. SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, warunek ten winien spełniać przynajmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 11:30, miejsce: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa dwóch aparatów średnioformatowych wraz z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dwóch aparatów średnioformatowych wraz ze standardowymi obiektywami, obiektywu szerokokątnego, dwóch obiektywów typu makro, pierścienia do makrofotografii, uchwytu (grip), torby (walizki) oraz programu komputerowego do konwersji formatu RAW - licencja na obsługę min. 3 stanowisk. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wchodzących w zakres I części zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa aparatu małoobrazkowego wraz z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatu małoobrazkowego, dwóch obiektywów typu makro, trzech obiektywów typu zoom, kompletu pierścieni do makrofotografii, wężyka spustowego, lampy błyskowej, torby do transportu, filtrów ochronnych UV z powłokami antyrefleksyjnymi, filtrów polaryzacyjnych, a także sprzętu oświetleniowego związanego z wyposażeniem studia (m. in. generatory, głowice do generatorów, lampy błyskowe kompaktowe, statywy, światłomierz, stół bezcieniowy, łańcuchowy system zawieszania teł kartonowych, softboxy). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wchodzących w zakres II części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.31.10-1, 31.12.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.