Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest zakup sezonowego, rozbieralnego lodowiska
o wymiarach ~ 16m x ~ 30m wraz z wyposażeniem, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania.
Numer ogłoszenia: 377140 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie , ul. Dekabrystów 43, 42-215 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3720783, faks 034 3720785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup sezonowego, rozbieralnego lodowiska o wymiarach ~ 16m x ~ 30m wraz z wyposażeniem, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sezonowego, rozbieralnego lodowiska o wymiarach ~ 16m x ~ 30m wraz z wyposażeniem, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania. 3.1.Sezonowe, rozbieralne lodowisko o wymiarach ~ 16m x ~ 30m wraz z wyposażeniem, montażem, demontażem i uruchomieniem w Częstochowie na Placu im. Władysława Biegańskiego. Zamawiający dopuszcza dostawę lodowiska używanego nie więcej niż dwa sezony. 3.1.1. Lodowisko wykonane w technologii paneli aluminiowych. Płyta mrożąca wykonana z segmentów umożliwiających łatwy montaż, demontaż i transport, zapewniających szczelność połączeń. 3.1.2. Agregat chłodniczy, specjalnie wyciszony do pracy całodobowej w terenie zabudowanym gwarantujący utrzymanie lodu do temperatury +15°C. Agregat wyposażony w moduł sterujący i kontrolujący parametrami pracy agregatu. 3.1.3. Czynnik chłodzący (glikol) wraz z pojemnikami do magazynowania w ilości zapewniającej pracę lodowiska przez cały okres gwarancji. Przenośna pompa służąca do wypełniania, opróżniania i odpowietrzania instalacji. 3.1.4. Bandy typu hokejowego o wysokości 1 m wyposażone w dwie bramki (1 wejściową i 1 wyjściową) oraz bramę wjazdową dla maszyny do konserwacji wraz z pochylnią ułatwiającą wjazd maszyny: a)konstrukcja nośna band jest wykonana ze stali ocynkowanej a wypełnienie band z płyt PEHD w kolorze białym o grubości 10mm. b)bandy są wyposażone w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD o grubości 10mm w kolorze żółtym o wysokości 0,2m. c)górne pochwyty bandy są wykonane z PEHD o grubości 10mm w kolorze niebieskim. Płyty band nie mogą być zniszczone ani porysowane. 3.1.5. Przygotowanie podłoża: - wypoziomowanie terenu oraz wykonanie odpowiedniej izolacji pod taflą lodowiska, - wykonanie ramy z drzewa i podestu z wodoodpornych płyt OSB. Szerokość podestu poza obrysem tafli lodu - 1m., - wykonanie wejścia na płytę lodowiska (schodki + poręcze), - dostawa i ułożenie wykładzin gumowych w ciągach komunikacyjnych w pobliżu ślizgawki, - dostawa i obłożenie wykładziną ze sztucznej trawy podestu lodowiska poza obrysem tafli lodu 3.1.6. Podłączenie i uruchomienie agregatu chłodniczego, wypełnienie instalacji (szkolenie obsługi lodowiska ) wykonanie tafli lodu o grubości minimum 4 cm 3.1.7. Dostawa urządzenia do konserwacji ręcznej lodu. Urządzenie działające na gaz (ciekły propan lub LPG), z butlą gazową 10,5 kg. moc powyżej 100kW, temperatura pracy około 1000°C, zapłon na baterie AA 1,5 V, masa nie więcej niż 50 kg., wydajność max. nie mniej niż 45 m2/h, (szkolenie obsługi lodowiska w zakresie obsługi urządzenia) Zamawiający zobowiązuje się doprowadzić do miejsca montażu ślizgawki energię elektryczną i wodę. Jeżeli oferowane lodowisko nie jest fabrycznie nowe, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia ono wymagania wynikające z pkt 3.1. Jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające powyższe wymagania również zobowiązany jest je złożyć Zamawiającemu. Ponadto w przypadku oferowania lodowiska używanego, Wykonawca wskaże gdzie i przez jaki okres było one używane. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację obsługi i użytkowania wszystkich elementów stanowiących przedmiot zamówienia oraz dokumenty umożliwiające jego eksploatację. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej przez wykonawcę 3 letniej gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy (protokołu odbioru). Ponadto Wykonawca zobowiązuje się: - usunięcia w ramach serwisu usterek zgłoszonych przez zamawiającego w czasie do 48 godz., - zapoznać się z miejscem a zwłaszcza ukształtowaniem terenu, na którym rozkładana będzie ślizgawka, - rozłożyć i po pierwszym sezonie złożyć wszystkie urządzenia wraz z instalacją będące przedmiotem zamówienia w miejscu wskazanym przez zamawiającego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a.pieniądzu, wpłaconym na konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. Oddział w Częstochowie 48 1050 1142 1000 0005 0162 4852 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; b.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 109 Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Częstochowie, ul. Dekabrystów 43, a kserokopię (-e) potwierdzoną (-e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 6 siwz. - posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. - spełnianie warunków z art 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: a)wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, również w przypadku gdy oferent udokumentuje wynajem urządzeń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. e)informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert f)dowód wniesienia wadium W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno dla spółki, jak i dla każdego ze wspólników. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6b) niniejszej specyfikacji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w punktach 6a) i 6c) niniejszej specyfikacji - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.a,b,c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w podpunktach b, c. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie,
ul. Dekabrystów 43, 42-00 Częstochowa
pokój 123.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie, ul. Dekabrystów 43, 42-00 Częstochowa pokój 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.