Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Kartuzy: Obsługa Gminy Kartuzy w zakresie wyceny nieruchomości w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 377153 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-02, faks 058 6810973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Gminy Kartuzy w zakresie wyceny nieruchomości w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa Gminy Kartuzy w zakresie wyceny nieruchomości w 2009 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie operatów szacunkowych wycen: 1) działek niezabudowanych, 2) budynków mieszkalnych jednolokalowych (działka z budynkiem), 3) lokali mieszkalnych z ułamkową częścią gruntu pod lokalem, wraz ze szkicem lokalu do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu, 4) budynków handlowo usługowych (działka z budynkiem), 5) lokali handlowo usługowych w budynku wielolokalowym (lokal z ułamkową częścią gruntu pod lokalem), wraz ze szkicem lokalu do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu, 6) nieruchomości w celu ustalenia opłat za użytkowanie wieczyste, 7) nieruchomości w celu ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek ich podziału. Szczegółowy zakres i warunki realizacji określono w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni n/w warunki: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi polegające na sporządzaniu operatów szacunkowych wycen nieruchomości o łącznej wartości min. 30.000 złotych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że należycie wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usługi rodzaju i wartości wymaganej przez Zamawiającego. 2) Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponuje min. dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, które posiadają min. dwuletnie doświadczenie w sporządzaniu operatów szacunkowych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje, co najmniej dwiema osobami uprawnionymi do szacowania nieruchomości, które posiadają min. dwuletnie doświadczenie w sporządzaniu operatów szacunkowych. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zamawiający informuje, że przy ocenie spełnienia warunków mają zastosowanie następujące zasady: 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia. 2) W przypadku, gdy w złożonych przez Wykonawcę dokumentach będą kwoty wyrażone w innej walucie niż w złotych (PLN), Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote (PLN) przyjmując do przeliczenia średni kurs (tabela A) Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: 1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 PZP. 4) Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Dokumenty potwierdzające fakt należytego wykonania usług muszą być wystawione przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu zlecającego ich wykonanie. 6) Dokumenty potwierdzające złożenie zobowiązania do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia muszą być wystawione przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego zobowiązanie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków odbędzie się na podstawie, odpowiednio: 1. Odnośnie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy o wykonanych usługach, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz dokumentów potwierdzających możliwość wykonywania praktyki zawodowej przez wskazane w oświadczeniu osoby (dokument stwierdzający uzyskania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, aktualna umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu, aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego). 3. Odnośnie znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie Wykonawcy o jego sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4. Odnośnie nie podlegania wykluczeniu z postępowania - na podstawie: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 203 (II p.)
opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2009 godzina 11:00, miejsce: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 100 (I p.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Staniszewie - część II
- Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach - SEGMENT 1
- Remont ulicy Rajskiej w Staniszewie- etap II.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych w podziale na części.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Miodowej, Toruńskiej oraz Wośnickiej
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu
- Świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie
- Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. śląskiego w podziale na 4 zadania
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową - edycja 5/2025
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.