Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie sieci Lan oraz zakup urządzeń i materiałów dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 377156 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego , ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: awf.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie sieci Lan oraz zakup urządzeń i materiałów dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sieci Lan oraz zakup urządzeń i materiałów dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. 2. Wykonanie dokumentacji sieci LAN. 3. Roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci LAN, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr1,1A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4. 1 - przedmiar robót, zestawienie materiałów, 5. 1A- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 7. Wyspecyfikowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, wolny od wad. 8. Zakup urządzeń i materiałów do węzła głównego (zadanie V programu funkcjonalno użytkowego). 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wskazanie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 10. Wykonawca na podstawie przedmiarów stanowiących Załącznik Nr 1, programu funkcjonalno użytkowego stanowiącego zał. Nr 1A, wizji lokalnej oraz własnych obmiarów dokona wyceny przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: I część - zaprojektowanie i wykonanie sieci LAN (z wykluczeniem zad nr V programu funkcjonalno - użytkowego). II część - zakup urządzeń i materiałów do węzła głównego (zadanie V programu funkcjonalno Użytkowego). 12. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną dnia 02.11.2009 o godz 10.00 przed budynkiem głównym AWF lub dnia 10.11.2009 o godz 10.00 przed budynkiem głównym AWF kontakt jak w pkt. 9 SIWZ, a potwierdzenie przeprowadzenia tej wizji dokonane przez wskazanego pracownika AWF dołączy do oferty jako załącznik nr 6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 23. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie, w kwocie: Część I - 1.500,00 zł. Część II - 400,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: a) wykonali roboty budowlane wciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu sieci Lan. Wartość wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 70.000 zł. brutto Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie (dotyczy tylko części I). W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. b) dysponowali osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wymagane jest wykazanie kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, projektanta z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień wraz z zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i opłaceniu składek z tego tytułu (dotyczy tylko części I). W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania Zamawiający żąda złożenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi przedłożyć każdy z podmiotów, b) złożenie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi przedłożyć każdy z podmiotów. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy sporządzić i dołączyć do oferty: wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie wymagane jest wykazanie kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, projektanta z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień wraz z zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i opłaceniu składek z tego tytułu wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ (dotyczy tylko części I). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej do zakończenia realizacji robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. W przypadku nie dysponowania potencjałem kadrowym Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym, należy sporządzić i dołączyć do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, tj wymagane jest wykazanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu sieci Lan. Wartość wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 70.000 zł. brutto , wg wzoru stanowiącego zł. nr 7 do SIWZ (dotyczy tylko części I). Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1: a) pkt 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa § 2 ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. Forma dokumentów: -Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. -Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. -W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający wymaga złożenia tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego: -podpisana specyfikacja techniczna załącznik nr1A. -wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - załącznik nr 1, -wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 -wypełnioną i podpisaną informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom (wypełnić i dołączyć do oferty tylko jeśli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców) stanowiącą - załącznik nr 5. -wypełnione i podpisane zaświadczenie o wizji lokalnej - załącznik nr 6 -podpisany wzór umowy - załącznik nr 8..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych i Gospodarki Materiałowej budynek administracji - parter..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych i Gospodarki Materiałowej budynek administracji - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - zaprojektowanie i wykonanie sieci LAN (z wykluczeniem zad nr V programu funkcjonalno - użytkowego)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie sieci LAN (z wykluczeniem zad nr V programu funkcjonalno - użytkowego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.40.00-1, 45.31.43.20-0, 45.31.70.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - zakup urządzeń i materiałów do węzła głównego (zadanie V programu funkcjonalno Użytkowego)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń i materiałów do węzła głównego (zadanie V programu funkcjonalno Użytkowego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Złotoryi";
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.