eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnieczęść A - komputerów stacjonarnych i przenośnych, serwera, monitorów, projektorów, kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji przed zagrożeniami wraz z instalacją i konfiguracją, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, część B - licencji na aktualizację oprogramowania F-Secure Client Security i F-Secure Anti-Virus for Windows Servers lub równoważne, część C - asysta serwisowa do posiadanej licencji oprogramowania Statlook 6 część D - rocznego wsparcia na CA ARCserve Backup r16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Gniezno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie: część A - komputerów stacjonarnych i przenośnych, serwera, monitorów, projektorów, kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji przed zagrożeniami wraz z instalacją i konfiguracją, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, część B - licencji na aktualizację oprogramowania F-Secure Client Security i F-Secure Anti-Virus for Windows Servers lub równoważne, część C - asysta serwisowa do posiadanej licencji oprogramowania Statlook 6 część D - rocznego wsparcia na CA ARCserve Backup r16
Numer ogłoszenia: 377210 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie: część A - komputerów stacjonarnych i przenośnych, serwera, monitorów, projektorów, kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji przed zagrożeniami wraz z instalacją i konfiguracją, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, część B - licencji na aktualizację oprogramowania F-Secure Client Security i F-Secure Anti-Virus for Windows Servers lub równoważne, część C - asysta serwisowa do posiadanej licencji oprogramowania Statlook 6 część D - rocznego wsparcia na CA ARCserve Backup r16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie: część A - komputerów stacjonarnych i przenośnych, serwera, monitorów, projektorów, kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji przed zagrożeniami wraz z instalacją i konfiguracją, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, część B - licencji na aktualizację oprogramowania F-Secure Client Security (wraz z F-Secure Policy Manager Console) I F-Secure Anti-Virus for Windows Servers lub równoważne, część C - rocznego przedłużenia asysty serwisowej (AS świadczonej przez producenta) do posiadanej licencji oprogramowania Statlook 6, część D - rocznego wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do posiadanego oprogramowania CA ARCserve Backup r16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 42.96.20.00-7, 48.82.00.00-2, 30.21.31.00-6, 32.41.31.00-2, 48.76.00.00-3, 71.35.63.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do części A Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: dokument poświadczający , że oferowany sprzęt jet produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważny, - deklareacja zgodności CE dla komputerów stacjonarnych, serwera. Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny, - deklaracja zgodności CE dla komputerów przenośnych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskoego 20, 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskoego 20, 62-200 Gniezno. Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, serwera, monitorów, projektorów, kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji przed zagrożeniami wraz z instalacją i konfiguracją, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych - sztuk 5, komputerów przenośnych - sztuk 8, serwera - sztuk 1, monitorów - sztuk 5, projektorów - sztuk 2, kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji przed zagrożeniami wraz z instalacją i konfiguracją - sztuk 1, urządzeń wielofunkcyjnych - sztuk 5, skanerów - sztuk 5. 1. Komputery stacjonarne, monitory, projektory, komputery przenośne, serwer, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, kompleksowy system ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i sprawne technicznie. Na wyżej określony przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne w języku polskim potwierdzające udzielenie gwarancji na okres oraz na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia i na czas wskazany w ofercie Wykonawcy. Usługi gwarancyjne będą świadczone za pośrednictwem Wykonawcy przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta i w okresie objętym gwarancją będą bezpłatne. 2. Odbiór sprzętu wraz z kartami gwarancyjnymi oraz wzorem formularza zgłoszenia serwisowego zostanie udokumentowany protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego. Protokół odbioru zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami umowy. 3. Zgłoszenia w sprawie awarii sprzętu lub problemów z oprogramowaniem będą przyjmowane: 1) faksem pod numer: (....) ......................; 2) telefonicznie, w dni robocze, w godz. od 7:30 - 15:30, tel. (....) ......................; 3) pocztą elektroniczną (całodobowo) na adres e-mail:....................... lub 4) na stronie internetowej: ........................ (jeżeli Wykonawca ją posiada) 4. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatną pomoc techniczną, dostępną w dni robocze w godz. od 7:30 - 15:30 obejmujące udzielanie porad technicznych, instrukcji i konsultacji telefonicznych dotyczących eksploatacji, funkcjonowania, użytkowania i obsługi przedmiotu umowy określonego w ust. 1 dostarczonego w ramach umowy. Wsparcie techniczne będzie dostępne za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej. 5. Zgłoszenie telefoniczne musi zostać potwierdzone faksem, bądź pocztą elektroniczną, poprzez przesłanie formularza zgłoszenia serwisowego do Wykonawcy z podaniem objawów błędu. 6. Gwarantowany czas naprawy komputerów stacjonarnych oraz serwera w następnym dniu roboczym w godz. 7:30 - 15:30 od momentu zgłoszenia awarii w siedzibie Zamawiającego. 7. W przypadku awarii komputerów przenośnych, monitorów, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, wymagany jest czas reakcji serwisu w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia awarii a wymagany czas naprawy to 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii z przyczyn technicznych, powodujących przekroczenie gwarantowanego terminu, Wykonawca musi zapewnić sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych w stosunku do uszkodzonego, aż do terminu wykonania naprawy. Transport sprzętu zastępczego oraz sprzętu do miejsca naprawy, a po naprawie do siedziby Zamawiającego odbywa się na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. W przypadku awarii kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji wymagana jest dostawa urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych w stosunku do uszkodzonego, na następny dzień roboczy od momentu zgłoszenia awarii aż do terminu wykonania naprawy, który wynosi 10 dni roboczych. Transport sprzętu zastępczego oraz sprzętu do miejsca naprawy, a po naprawie do siedziby Zamawiającego odbywa się na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. W przypadku naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Zamawiający nie ma obowiązku udostępnienia dysków twardych, które zostały zainstalowane w uszkodzonym sprzęcie komputerowym. Powyższe ograniczenie nie może skutkować brakiem wykonania usług gwarancyjnych odnośnie pozostałych elementów uszkodzonego sprzętu. 10. W przypadku komputerów stacjonarnych, serwera oraz komputerów przenośnych w momencie uszkodzenia dysku twardego i stwierdzenia potrzeby jego wymiany na nowy, uszkodzony dysk nie podlega zwrotowi Wykonawcy. 11. W przypadku awarii komputerów przenośnych, monitorów, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, której usunięcie przekracza termin 20 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, Wykonawca dokona wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy o parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego na własny koszt i ryzyko. 12. W przypadku awarii kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej, informacji i aplikacji, której usunięcie przekracza termin 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, Wykonawca dokona wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy o parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego na własny koszt i ryzyko. 13. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o łączną liczbę dni, w których sprzęt był wyłączony z eksploatacji, z powodu naprawy podczas trwania okresu gwarancyjnego a w przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru. Gwarancja na nowy sprzęt musi być wystawiona na taki sam czas jak określony w umowie odnośnie każdego sprzętu. 14. Pracownicy obsługi informatycznej Zamawiającego mają prawo do otwierania obudów i rozbudowy konfiguracji podstawowych sprzętu komputerowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 42.96.20.00-7, 48.82.00.00-2, 30.21.31.00-6, 32.41.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - licencji na aktualizację oprogramowania F-Secure Client Security (wraz z F-Secure Policy Manager Console) I F-Secure Anti-Virus for Windows Servers lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencja na aktualizację oprogramowania F-Secure Client Security (wraz z F-Secure Policy Manager Console) i F-Secure Anti-Virus for Windows Servers lub równoważny. Sztuk 80 x F-Secure Client Security (wraz z F-Secure Policy Manager Console) 2 x F-Secure Anti-Virus for Windows Servers lub równoważny Funkcje: Licencja na aktualizację F-Secure Client Security (wraz z F-Secure Policy Manager Console) i F-Secure Anti-Virus for Windows Servers musi zapewniać ochronę antywirusową, aktualizację oprogramowania i bazy wzorców wirusów przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia poprzednich licencji. Licencja musi zapewniać ochronę dla 80 komputerów (systemy Microsoft Windows XP, 7 - 32bit/64bit) oraz 2 serwerów (systemy serwerowe Microsoft Windows 2003 oraz 2008 - 32bit/64bit). Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami umowy. Zamawiający w okresie 12 miesięcy ma prawo: - bezpłatnie pobierać i instalować nowe wersje oprogramowania i sygnatur antywirusowych przez cały czas trwania licencji. - bezpłatnego wsparcia technicznego - pomocy w rozwiązywaniu problemów w pracy programu, jego konfiguracji i aktualizacji. Pomoc techniczna dostępna w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na co najmniej 10 dni przed końcem wygaśnięcia poprzednich licencji. Data wygaśnięcia obecnej licencji: 01.12.2012. Czas trwania zamówionych licencji: 12 miesięcy od daty wygaśnięcia poprzednich licencji. 1. Produkt równoważny musi w pełni współpracować z istniejącym w infrastrukturze Zamawiającego serwerem do zarządzania bezpieczeństwem stacji roboczych - F-Secure Policy Manager Console w wersji 9.x oraz z nowymi wersjami w przyszłości. 2. Produkt równoważny musi funkcjonować bezproblemowo w infrastrukturze Zamawiającego oraz musi być zarządzany przez serwer F-Secure Policy Manager Console 9.x dla stacji roboczych oraz przez nowsze wersje w przyszłości. 3. Produkt równoważny musi mieć taką samą funkcjonalność jak wymagany przez Zamawiającego produkt: Licencje na aktualizację oprogramowania F-Secure Client Security (wraz z F-Secure Policy Manager Console) i F-Secure Anti-Virus for Windows Servers, 4. Produkt równoważny nie może powodować dodatkowych nakładów pracy dla Zamawiającego. 5. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego wszelkie koszty związane z wdrożeniem, dostosowaniem infrastruktury sieciowej, konfiguracją, migracją ponosi Wykonawca. 6. Czas wdrożenia, dostosowania infrastruktury sieciowej, konfiguracji, migracji wynosi maksymalnie 10 dni i musi być wykonana w siedzibie Zamawiającego w dni robocze od godziny 7:30 do 15:30 przed terminem wygaśnięcia obecnej licencji. 7. W ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie F-Secure Client Security (wraz z F-Secure Policy Manager Console) i F-Secure Anti-Virus for Windows Servers zaoferowany produkt równoważny musi zapewniać: a) ochronę antywirusową, aktualizację oprogramowania i bazy wzorców wirusów przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia poprzednich licencji. b) ochronę dla 80 komputerów (systemy Microsoft Windows XP, 7 - 32bit/64bit) oraz 2 serwerów (systemy serwerowe Microsoft Windows 2003 oraz 2008 - 32bit/64bit). c) bezpłatne pobieranie i instalowanie nowych wersji oprogramowania i sygnatur antywirusowych przez cały czas trwania licencji. d) bezpłatnego wsparcia technicznego - pomocy w rozwiązywaniu problemów w pracy programu, jego konfiguracji i aktualizacji. Pomoc techniczna dostępna w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30. e) dostęp przez Internet do bazy wiedzy o produktach producenta oferowanego oprogramowania, f) dostęp przez Internet do informacji o aktualizacjach, poprawkach, wersjach ewaluacyjnych produktów producenta oferowanego oprogramowania, g) współpracę z istniejącym w infrastrukturze Zamawiającego serwerem do zarządzania bezpieczeństwem stacji roboczych - F-Secure Policy Manager Console w wersji 9.x oraz z nowymi wersjami w przyszłości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C -Roczne przedłużenie asysty serwisowej (AS świadczonej przez producenta) do posiadanej licencji oprogramowania Statlook 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roczne przedłużenie asysty serwisowej (AS świadczonej przez producenta) do posiadanej licencji oprogramowania Statlook 6. Sztuk 3 x Master (konsola Administracyjna) 80 x Agent Asysta serwisowa (AS) musi obejmować: - aktualizacje posiadanej wersji, - aktualizacje wzorców oprogramowania, - pomoc techniczna - pomoc w rozwiązywaniu problemów w pracy programu, jego konfiguracji i aktualizacji. Pomoc techniczna dostępna w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30. - warsztaty szkoleniowe, - upgrade do kolejnych wersji Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na co najmniej 10 dni przed końcem wygaśnięcia poprzedniej umowy serwisowej i dostarczyć Certyfikat Zawarcia Umowy Licencyjnej do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Data wygaśnięcia obecnej posiadanej umowy serwisowej (RUS): 31.10.2012. Czas trwania zamówionego przedłużenia asysty serwisowej AS: 12 miesięcy od daty wygaśnięcia poprzedniej umowy serwisowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Roczne wsparcie techniczne producenta do posiadanego oprogramowania CA ARCserve Backup r16. Sztuk 1 x CA ARCserve Backup r16 for Windows Standard Database 1 x CA ARCserve Backup r16 for Windows Essentials File Server Module.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roczne wsparcie techniczne producenta do posiadanego oprogramowania CA ARCserve Backup r16. Sztuk 1 x CA ARCserve Backup r16 for Windows Standard Database 1 x CA ARCserve Backup r16 for Windows Essentials File Server Module Funkcje: Powyższe licencje na wsparcie techniczne pozwalają na zmodernizowanie dotychczasowej wersji oprogramowania bezpłatnie do wersji najnowszych, które ukażą się w okresie obowiązywania wsparcia technicznego. Dwunastomiesięczny okres obowiązywania licencji na wsparcie techniczne, dostępne w dni robocze w godz. 7.30 - 15.30 liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu bezterminowej licencji w wersji aktualnej, oraz kolejnych wersji, jakie zostaną opracowane do końca obowiązywania wsparcia technicznego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na co najmniej 7 dni licząc od dnia zawarcia Umowy Data wygaśnięcia obecnego wsparcia technicznego: 19.09.2012 Czas trwania zamówionego przedłużenia wsparcia technicznego: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.