eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre MiastoUtrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 377258 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Dobre Miasto: Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365990


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 51074365700000, ul. ul. Warszawska  14, 11040   Dobre Miasto, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 153 939, faks 896 161 443, e-mail info@dobremiasto.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.dobremiasto.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FR.271.8.2016.EK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Utrzymanie czystości na terenie miasta Dobre Miasto, tj.: 1) usuwanie zanieczyszczeń poprzez: systematyczne oczyszczanie z błota, piachu, liści i innych nieczystości ulic, chodników, placów, przystanków komunikacyjnych (na terenie miasta i gminy), ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych w parkach i skwerach; 2) utrzymanie przystanków komunikacyjnych (na terenie miasta i gminy) w odpowiednim stanie porządkowym oraz opróżnianie pojemników na odpady usytuowanych na tych przystankach co najmniej 1 raz w tygodniu; 3) utrzymanie w czystości oraz w należytym stanie technicznym znaków drogowych (tj. prostowanie, dokręcanie); 4) w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych, usunięcie zanieczyszczeń w tym ułamanych konarów i gałęzi drzew, połamanych drzew (złomów), wywrotów drzew (wyrwane wraz z bryłą korzeniową) - niezwłocznie po ich ustąpieniu; 5) codzienne opróżnianie ustawionych na terenie miasta koszy ulicznych oraz ich bieżąca konserwacja; 6) minimum raz na pół roku mycie koszy ulicznych oraz raz do roku ich odkażanie; 7) zagospodarowanie powstałych po sprzątnięciu zmiotek i innych odpadów ulicznych w tym nieczystości z koszy ulicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 8) usuwanie nieaktualnych ogłoszeń umieszczanych na słupach ogłoszeniowych - po każdym weekendzie; 9) bieżące usuwanie ogłoszeń/reklam itp. ze słupów oświetleniowych, znaków drogowych, drogowskazów, drzew oraz innych miejsc nie przeznaczonych do tego celu; 10) usuwanie padłych zwierząt z przestrzeni publicznej miasta i gminy, zgłaszanych indywidualnie przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie - w ciągu 30 min od zgłoszenia; 11) utrzymanie toalet publicznych poprzez: a) bieżące utrzymanie czystości pomieszczenia toalety i urządzeń w niej zainstalowanych, b) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, środków czystości i opróżnianie kosza z odpadków, c) utrzymywanie w należytym stanie technicznym urządzeń znajdujących się w toalecie, d) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej i wody. Wykaz powierzchni podległej oczyszczaniu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione się kosze stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dobre Miasto stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. Podjęcie obowiązków w ramach utrzymania czystości następuje z inicjatywy Wykonawcy w terminach zapewniających prawidłowe ich wykonanie. 2. Pielęgnację terenów zieleni miejskiej, tj.: 1) koszenie trawników w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu; 2) zagospodarowanie skoszonej trawy zgodnie z ustawą o odpadach; 3) dosiewanie trawy, szczególnie w miejscach zdegradowanych na skutek użytkowania oraz wysuszenia; 4) nasadzenia jednoroczne i wieloletnie (bylin, drzew, krzewów) z towaru dostarczonego przez Zamawiającego; 5) nawożenie 2-razy do roku i podlewanie trawników i nasadzeń drzew wskazanych w załączniku tabelarycznym oraz krzewów w zależności od pogody; 6) bieżące uzupełnianie korą mis nowo posadzonych drzew i krzewów oraz rabat ściółkowanych korą; 7) grabienie trawników z liści - wiosenne i jesienne (w tym spod kasztanowców); 8) przycinanie i formowanie drzew, żywopłotów i krzewów - co najmniej 2 razy w roku, zgodnie z zasadami pielęgnacji danego gatunku; 9) utrzymanie nadanego kształtu korony drzew formowanych, wskazanych w zestawieniu tabelarycznym - 1 raz w roku (w okresie bezlistnym) oraz usuwanie odrostów korzeniowych z drzew formowanych i pędów regeneracyjnych wyrastających z pnia przesłaniających znaki lub wchodzących w skrajnię chodnika - co najmniej 2 razy w roku (I cięcie najpóźniej do końca czerwca, II cięcie najpóźniej do końca października) 10) pielenie żywopłotów i wycinanie odrostów oraz siewek drzew wyrastających z żywopłotów; 11) ucinanie odrostów korzeniowych wchodzących w kolizję z infrastrukturą; 12) utrzymywanie alejek parkowych i ciągów spacerowych poprzez: a) systematyczne odchwaszczanie alejek, b) systematyczne wykaszanie ciągów spacerowych, c) bieżące uzupełnianie ubytków i wyrównywanie nawierzchni alejek i ciągów, 13) systematyczna pielęgnacja rabat w tym: kwiatowych, krzewów rosnących w grupie, krzewów rosnących pojedynczo, nasadzeń drzew, rabat bez kory, polegająca na: a) pieleniu, b) podlewaniu rabat w zależności od pogody oraz nowo posadzonych drzew i krzewów oraz pozostałych nasadzeń wskazanych przez Zamawiającego, c) przykrywaniu roślin jesienią i odkrywaniu wiosną, d) przygotowanie igliwia (gałązek świerkowych) celem dekoracji donic, tzw. tortów w okresie świątecznym, e) nawożeniu trawników, drzew, krzewów, roślin ozdobnych jednorocznych oraz roślin cebulowych, f) utrzymanie i konserwacja konstrukcji kwietnikowych i donic na terenie Dobrego Miasta; 14) konserwacja i bieżące podlewanie konstrukcji kwietnikowej w kształcie jelenia; 15) bieżące uzupełnianie palików i wiązań do drzewek oraz podpór krzewów i roślin pnących; 16) konserwacja i bieżące podlewanie konstrukcji kwietnikowej w kształcie jelenia; 17) pielenie trawy z chodników i krawężników; 18) uzupełnianie ziemi na rabatach i w gazonach oraz kory w nowo posadzonych drzewach i krzewach; 19) utrzymywanie i konserwacja ławek, polegająca na: - malowaniu 1 raz w roku (wiosną), - bieżącej naprawie i uzupełnianiu ubytków; Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione są ławki, stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione są donice/torty/pergole/gazony, stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. Rozpoczęcie prac związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni (tj. koszenie, cięcie, formowanie, podlewania) następuje z inicjatywy Wykonawcy. W/w prace należy wykonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zapewniać prawidłową wegetację roślin. 3. Zimowe utrzymanie ulic, chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta, tj: 1) odśnieżanie ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 3) usunięcie nadmiaru śniegu i piasku. Odśnieżanie chodników, ciągów pieszych i placów obejmuje odgarnięcie śniegu do krawężnika lub na zieleniec poza obręb ruchu pieszych. Decyzję o rozpoczęciu odśnieżania i usuwania śliskości na ulicach, chodnikach, ciągach pieszych i placach podejmuje Wykonawca. W przypadku dodatkowego zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania obowiązków wymienionych w pkt 3 czas reagowania wynosi 40 minut od chwili zgłoszenia. Przez czas reagowania należy rozumieć czas, od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili rozpoczęcia usuwania zgłoszonego utrudnienia w ruchu kołowym lub pieszym tj. czynnej pracy sprzętu lub ludzi w danym miejscu. Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta prowadzone będzie zgodnie z następującymi wymaganiami: 1) I kategoria zimowego utrzymania - prace należy rozpocząć w ciągu 0,5 godziny od wystąpienia zjawiska, jezdnia powinna być odśnieżona i posypana na całej szerokości i długości, 2) II kategoria zimowego utrzymania - prace należy rozpocząć w ciągu 3 godzin od wystąpienia zjawiska, jezdnia powinna być odśnieżona nie mniej niż w 90% szerokości jezdni i posypana na całej długości, 3) III kategoria - prace należy rozpocząć w ciągu 3 godzin od wystąpienia zjawiska, jezdnia powinna być odśnieżona nie mniej niż w 80% szerokości jezdni i posypana na całej długości. Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem zimowym na terenie miasta Dobre Miasto stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia konieczności wykonania obowiązków określonych w ust. 1 i 2 w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania określonych obowiązków w ciągu 30 minut od chwili otrzymania zgłoszenia. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 6. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77342000-9, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT462962.97
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.,  zgk@zgk.dobremiasto.pl,  ul. Olsztyńska 19,  11-040,  Dobre Miasto,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 469200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 469200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 469200.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.