To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 377292 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Gdynia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 209 000 euro, którego przedmiotem jest: dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu sieciowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni; oznaczenie Sprawy: MOPS.DZP.322.14/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361567-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
283033200000, ul.
ul. Grabowo
2,
81265
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks
058 7820124 w. 38, e-mail
sekretariat@mopsgdynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mopsgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Pomoc społeczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 209 000 euro, którego przedmiotem jest: dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu sieciowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni; oznaczenie Sprawy: MOPS.DZP.322.14/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu sieciowego i rekonfiguracja obecnie wykorzystywanych routerów (3 szt. routerów Cisco 881) w oddziałach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania, parametry techniczne, warunki oraz okres trwania gwarancji zamawianego sprzętu, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie - Formularzu specyfikacji dostawy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, producenta, modelu wraz z numerem katalogowym (jeżeli taki numer istnienie) zaoferowanego sprzętu, w sposób umożliwiający zidentyfikowanie wymaganych parametrów technicznych przez Zamawiającego w okresie związania ofertą (np. możliwość uzyskania przedmiotowych informacji ze wskazanej przez Wykonawcę strony internetowej producenta). W przypadku braku możliwości potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, w sposób opisany w zdaniu poprzednim, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających te parametry w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca dołączy te dokumenty do oferty. Nie wskazanie przez Wykonawcę wyżej wymienionych informacji w stosunku do oferowanego sprzętu lub nieposiadanie jakiegokolwiek parametru przez zaoferowany sprzęt daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadał deklarację CE. 4. Do każdego dostarczonego sprzętu musi być dołączone okablowanie niezbędne do jego prawidłowego użytkowania (t. j. patchcord, kabel zasilający, kabel USVB itp.). 5. Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczna o parametrach: 230V ?10%, 50 Hz. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego: Gdynia 81-265 ul. Grabowo 2 pokój -17 (pomieszczenia piwniczne) i dokona jego rozładunku. Zamawiający w dniu dostawy dokona sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu z Formularzem specyfikacji dostawy. Następnie Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko przewiezie, podłączy, skonfiguruje i wdroży dostarczony przez siebie sprzęt (nowe routery) w następujące docelowe oddziały Zamawiającego w Gdyni tj.: 1) Dzienny Dom Pomocy społecznej, ul. Gen. Maczka 1, Gdynia; 2) Zespół ds. Intensywnej Pracy Społecznej, ul. Chrzanowskiego 14/3, Gdynia; 3) Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48, Gdynia 4) Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. 7. Następnie Wykonawca przekonfiguruje 3 sztuki posiadanych przez Zamawiającego routerów CISCO 881. Posiadane routery zostaną dostarczone przez Zamawiającego do docelowych jednostek. Skonfigurowanie orz wdrożenie routerów zostanie przeprowadzone w następujących oddziałach Zamawiającego: 1) Gdyńskie Centrum Diagnozy i Terapii FASD, ul. Morska 112B/111, Gdynia; 2) Klub Abstynenta Krokus, ul. Traugutta 9, Gdynia; 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, Gdynia. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na warunkach opisanych szczegółowo w Karcie Gwarancyjnej, której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Gwarancja liczona będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Wykonawca może zaoferować rozszerzoną gwarancję od minimalnej, jednak nie dłuższą niż o 36 miesięcy (UWAGA: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale 12 SIWZ). 9. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie jest ona obligatoryjna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
32413100-2
Dodatkowe kody CPV:
48219500-1,
72265000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 24723 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie noclegu i wyżywienia podczas wyjazdu szkoleniowego Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- Usługa cateringowa podczas Dnia Sportu w dniach 13 i 15 maja 2025
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.