eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali na rzecz Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-113/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Warszawa: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali na rzecz Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-113/2010)
Numer ogłoszenia: 377314 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali na rzecz Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-113/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielono na II części: 1) Część I: dzierżawa centrali telefonicznej, aparatów telefonicznych, obsługa serwisowa, świadczenie usług telekomunikacyjnych. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32.55.12.00-2 Centrale telefoniczne. 32.55.13.00-3 Telefoniczne zestawy słuchawkowe. 32.55.14.00-4 Sieć telefoniczna. 64.20.00.00-8 Usługi telekomunikacyjne. 2) Część II: świadczenie usługi telekomunikacyjnej z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 64.20.00.00-8 Usługi telekomunikacyjne 2. Opis przedmiotu zamówienia dla Części I: 1) dzierżawa fabrycznie nowej centrali, w tym wyposażenia dodatkowego (m. in. fabrycznie nowych aparatów telefonicznych), kompatybilnej z infrastrukturą teletechniczną Zamawiającego; 2) instalację oraz wdrożenie systemu komutacyjnego (cyfrowej centrali telefonicznej); 3) świadczenie telekomunikacyjnych (telefonicznych) usług połączeniowych: - w wewnętrznej sieci Zamawiającego (w ramach połączeń w obszarze jednej lokalnej centrali telefonicznej), obejmującej kompleks budynków znajdujących się przy ul. Cegłowskiej 80 i ul. Felińskiego 8 w Warszawie; - w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych, krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego, krajowego i międzynarodowego); 4) świadczenie obsługi serwisowej, obejmującej: całą obsługę systemu, zmiany programowe, sprzęt zastępczy w przypadku awarii, podany czas reakcji w pkt 2.8. i 2.9 Załącznika nr 4 do SIWZ, okresową konserwację (w tym m. in. czyszczenie), coroczny przegląd techniczny. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części II: 1) świadczenie usługi telekomunikacyjnej, polegającej na zapewnieniu bezpośredniego łącza z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagań funkcjonalnych/wymagań parametrów zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Możliwość uzupełnienia systemu z racji ewentualnego wprowadzenie programu CSIOZ

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 32.55.12.00-2, 32.55.13.00-3, 32.55.14.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) - dotyczy części I.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Jako spełniający warunki, o których mowa w sekcji III.3.1) ogłoszenia o zamówieniu zostanie uznany Wykonawca, który posiada: a) wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami); 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 1 SIWZ, musi spełniać jeden z Wykonawców, w całej rozciągłości. Wykonawca nie może w tym zakresie powoływać się na zdolności innych podmiotów, bowiem zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, przepis ten dotyczy jedynie warunku wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków o których mowa w pkt 1, poprzez złożenie oświadczeń oraz przedłożenie dokumentów wskazanych w pkt 6.4; 7, 8 oraz 9.2 SIWZ. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy wymaganych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Jako spełniający warunki, o których mowa w sekcji III.3.2 ) ogłoszenia o zamówieniu, zostanie uznany Wykonawca, który wykaże że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 2 podobne zamówienia (za podobne zamówienia uznaje się usługi telekomunikacyjne, świadczone kompleksowo, o liczbie numerów - nie mniejszej niż 600 w usłudze PRA 30) o wartości rocznej nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (brutto) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy części I); b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 2 podobne zamówienia (za podobne zamówienia uznaje się usługi telekomunikacyjne) o wartości rocznej nie mniejszej niż 1 200 PLN (brutto) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy części II). 2. Jeżeli w celu wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wówczas zobowiązany jest on zaangażować te podmioty do realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu wykazanej wiedzy i doświadczenia tego podmiotu. 3. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit a) dla części I oraz w pkt 2 lit. b) dla części II, Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych pkt 7.1.1 SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków o których mowa w pkt 1, poprzez złożenie oświadczeń oraz przedłożenie dokumentów wskazanych w pkt 6.4; 7, 8 oraz 9.2 SIWZ. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy wymaganych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.4.1. SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.4.1. SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.4.1. SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz oceny spełnienia parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla centrali telefonicznej, osprzętu, wyposażenia dodatkowego specyfikacji technicznej, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ. 2. Katalogi, foldery, opisy, materiały producenta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Powyższy dokument jest pożądany w celu weryfikacji ważności złożonej oferty. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1 składa równoważny dokument, na podstawie którego Zamawiający będzie miał możliwość stwierdzenia ważności oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1.1. w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła, podatek VAT) skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 1.2. w przypadku zaoferowania usług telekomunikacyjnych po cenie niższej niż określona w Załączniku Nr 1 do niniejszej umowy; 1.3. w przypadku gdy, po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 1.4. zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; 1.5. nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SPZOZ Dział Zamówień Publicznych ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa pok. 138, pawilon H.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SPZOZ Dział Zamówień Publicznych ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa pok. 138, pawilon H.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Dzierżawa centrali telefonicznej, aparatów telefonicznych, obsługa serwisowa, świadczenie usług telekomunikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dzierżawa fabrycznie nowej centrali, w tym wyposażenia dodatkowego (m. in. fabrycznie nowych aparatów telefonicznych), kompatybilnej z infrastrukturą teletechniczną Zamawiającego; 2) instalacja oraz wdrożenie systemu komutacyjnego (cyfrowej centrali telefonicznej); 3) świadczenie telekomunikacyjnych (telefonicznych) usług połączeniowych: - w wewnętrznej sieci Zamawiającego (w ramach połączeń w obszarze jednej lokalnej centrali telefonicznej), obejmującej kompleks budynków znajdujących się przy ul. Cegłowskiej 80 i ul. Felińskiego 8 w Warszawie; - w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych, krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego, krajowego i międzynarodowego); 4) świadczenie obsługi serwisowej, obejmującej: całą obsługę systemu, zmiany programowe, sprzęt zastępczy w przypadku awarii, podany czas reakcji w pkt 2.8. i 2.9 Załącznika nr 4 do SIWZ, okresową konserwację (w tym m. in. czyszczenie), coroczny przegląd techniczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 32.55.12.00-2, 32.55.13.00-3, 32.55.14.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Świadczenie usługi telekomunikacyjnej z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)świadczenie usługi telekomunikacyjnej, polegającej na zapewnieniu bezpośredniego łącza z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.