Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-22
Warszawa: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali na rzecz Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-113/2010)
Numer ogłoszenia: 377314 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.bip-e.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali na rzecz Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-113/2010).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielono na II części: 1) Część I: dzierżawa centrali telefonicznej, aparatów telefonicznych, obsługa serwisowa, świadczenie usług telekomunikacyjnych. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32.55.12.00-2 Centrale telefoniczne. 32.55.13.00-3 Telefoniczne zestawy słuchawkowe. 32.55.14.00-4 Sieć telefoniczna. 64.20.00.00-8 Usługi telekomunikacyjne. 2) Część II: świadczenie usługi telekomunikacyjnej z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 64.20.00.00-8 Usługi telekomunikacyjne 2. Opis przedmiotu zamówienia dla Części I: 1) dzierżawa fabrycznie nowej centrali, w tym wyposażenia dodatkowego (m. in. fabrycznie nowych aparatów telefonicznych), kompatybilnej z infrastrukturą teletechniczną Zamawiającego; 2) instalację oraz wdrożenie systemu komutacyjnego (cyfrowej centrali telefonicznej); 3) świadczenie telekomunikacyjnych (telefonicznych) usług połączeniowych: - w wewnętrznej sieci Zamawiającego (w ramach połączeń w obszarze jednej lokalnej centrali telefonicznej), obejmującej kompleks budynków znajdujących się przy ul. Cegłowskiej 80 i ul. Felińskiego 8 w Warszawie; - w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych, krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego, krajowego i międzynarodowego); 4) świadczenie obsługi serwisowej, obejmującej: całą obsługę systemu, zmiany programowe, sprzęt zastępczy w przypadku awarii, podany czas reakcji w pkt 2.8. i 2.9 Załącznika nr 4 do SIWZ, okresową konserwację (w tym m. in. czyszczenie), coroczny przegląd techniczny. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części II: 1) świadczenie usługi telekomunikacyjnej, polegającej na zapewnieniu bezpośredniego łącza z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagań funkcjonalnych/wymagań parametrów zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Możliwość uzupełnienia systemu z racji ewentualnego wprowadzenie programu CSIOZ
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 32.55.12.00-2, 32.55.13.00-3, 32.55.14.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) - dotyczy części I.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Jako spełniający warunki, o których mowa w sekcji III.3.1) ogłoszenia o zamówieniu zostanie uznany Wykonawca, który posiada: a) wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami); 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 1 SIWZ, musi spełniać jeden z Wykonawców, w całej rozciągłości. Wykonawca nie może w tym zakresie powoływać się na zdolności innych podmiotów, bowiem zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, przepis ten dotyczy jedynie warunku wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków o których mowa w pkt 1, poprzez złożenie oświadczeń oraz przedłożenie dokumentów wskazanych w pkt 6.4; 7, 8 oraz 9.2 SIWZ. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Jako spełniający warunki, o których mowa w sekcji III.3.2 ) ogłoszenia o zamówieniu, zostanie uznany Wykonawca, który wykaże że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 2 podobne zamówienia (za podobne zamówienia uznaje się usługi telekomunikacyjne, świadczone kompleksowo, o liczbie numerów - nie mniejszej niż 600 w usłudze PRA 30) o wartości rocznej nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (brutto) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy części I); b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 2 podobne zamówienia (za podobne zamówienia uznaje się usługi telekomunikacyjne) o wartości rocznej nie mniejszej niż 1 200 PLN (brutto) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy części II). 2. Jeżeli w celu wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wówczas zobowiązany jest on zaangażować te podmioty do realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu wykazanej wiedzy i doświadczenia tego podmiotu. 3. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit a) dla części I oraz w pkt 2 lit. b) dla części II, Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych pkt 7.1.1 SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków o których mowa w pkt 1, poprzez złożenie oświadczeń oraz przedłożenie dokumentów wskazanych w pkt 6.4; 7, 8 oraz 9.2 SIWZ. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.4.1. SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.4.1. SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.4.1. SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz oceny spełnienia parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla centrali telefonicznej, osprzętu, wyposażenia dodatkowego specyfikacji technicznej, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ. 2. Katalogi, foldery, opisy, materiały producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Powyższy dokument jest pożądany w celu weryfikacji ważności złożonej oferty. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1 składa równoważny dokument, na podstawie którego Zamawiający będzie miał możliwość stwierdzenia ważności oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1.1. w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła, podatek VAT) skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 1.2. w przypadku zaoferowania usług telekomunikacyjnych po cenie niższej niż określona w Załączniku Nr 1 do niniejszej umowy; 1.3. w przypadku gdy, po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 1.4. zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; 1.5. nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SPZOZ Dział Zamówień Publicznych ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa pok. 138, pawilon H.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SPZOZ Dział Zamówień Publicznych ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa pok. 138, pawilon H.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Dzierżawa centrali telefonicznej, aparatów telefonicznych, obsługa serwisowa, świadczenie usług telekomunikacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dzierżawa fabrycznie nowej centrali, w tym wyposażenia dodatkowego (m. in. fabrycznie nowych aparatów telefonicznych), kompatybilnej z infrastrukturą teletechniczną Zamawiającego; 2) instalacja oraz wdrożenie systemu komutacyjnego (cyfrowej centrali telefonicznej); 3) świadczenie telekomunikacyjnych (telefonicznych) usług połączeniowych: - w wewnętrznej sieci Zamawiającego (w ramach połączeń w obszarze jednej lokalnej centrali telefonicznej), obejmującej kompleks budynków znajdujących się przy ul. Cegłowskiej 80 i ul. Felińskiego 8 w Warszawie; - w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych, krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego, krajowego i międzynarodowego); 4) świadczenie obsługi serwisowej, obejmującej: całą obsługę systemu, zmiany programowe, sprzęt zastępczy w przypadku awarii, podany czas reakcji w pkt 2.8. i 2.9 Załącznika nr 4 do SIWZ, okresową konserwację (w tym m. in. czyszczenie), coroczny przegląd techniczny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 32.55.12.00-2, 32.55.13.00-3, 32.55.14.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Świadczenie usługi telekomunikacyjnej z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)świadczenie usługi telekomunikacyjnej, polegającej na zapewnieniu bezpośredniego łącza z jednostką Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Marymonckiej 89/91.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, zaprogramowanie i wdrożenie centralki telefonicznej oraz szkolenie pracowników PZ w Zembrzycach z obsługi centralki telefonicznej
- Wdrożenie i świadczenie usługi potwierdzania aktualności terminów świadczeń medycznych z wykorzystaniem bota głosowego
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą central telefonicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek
więcej: Centrale telefoniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.