eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikRoboty remontowe w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Szafranka w dzielnicy Śródmieście w Rybniku, z podziałem na zadaniazadanie 1) wydzielenie klatki schodowej jako odrębnej strefy pożarowej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania, zadanie 2) wymiana odcinka wewnętrznego poziomu kanalizacji sanitarnej, zadanie 3) przebudowa wejścia głównego do budynku w celu dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Rybnik: Roboty remontowe w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Szafranka w dzielnicy Śródmieście w Rybniku, z podziałem na zadania: zadanie 1) wydzielenie klatki schodowej jako odrębnej strefy pożarowej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania, zadanie 2) wymiana odcinka wewnętrznego poziomu kanalizacji sanitarnej, zadanie 3) przebudowa wejścia głównego do budynku w celu dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu.
Numer ogłoszenia: 37731 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Szafranka w dzielnicy Śródmieście w Rybniku, z podziałem na zadania: zadanie 1) wydzielenie klatki schodowej jako odrębnej strefy pożarowej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania, zadanie 2) wymiana odcinka wewnętrznego poziomu kanalizacji sanitarnej, zadanie 3) przebudowa wejścia głównego do budynku w celu dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Szafranka w dzielnicy Śródmieście w Rybniku, z podziałem na zadania: zadanie 1) wydzielenie klatki schodowej jako odrębnej strefy pożarowej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania. Ogólny zakres robót: - wymiana drzwi wydzielających klatkę schodową (na EI30), - dostawa i montaż klapy oddymiającej, - dostawa i montaż urządzeń wspomagających (siłownik okna napowietrzającego, samozamykacze do drzwi, bramka blokująca), - wykonanie instalacji, - dostawa i montaż czujek ppoż, czujek dymu, centrali alarmowej wraz z akumulatorem, przycisku RPO, - przeprowadzenie prób i wykonanie pomiarów, - wykonanie towarzyszących robót budowlanych. zadanie 2) wymiana odcinka wewnętrznego poziomu kanalizacji sanitarnej. Ogólny zakres robót: - skucie posadzki i wykonanie wykopu wewnątrz budynku, - demontaż istniejącego poziomu kanalizacyjnego, - wykonanie nowej instalacji z rur PVC, - zasypanie i zagęszczenie wykopu, - betonowanie płyty podpodłogowej, - odtworzenie posadzki. zadanie 3) przebudowa wejścia głównego do budynku w celu dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu. Ogólny zakres robót: - roboty przygotowawcze i ziemne (wytyczenie geodezyjne, przycięcie krzewów, wykopy pod fundamenty), - wykonanie fundamentów, ścian i płyty spocznika w konstrukcji żelbetowej, - dostawa i montaż konstrukcji stalowej podjazdu i pomostu, - dostawa i montaż krat pomostowych, - dostawa i montaż balustrad (pochwyty ze stali nierdzewnej), - wykonanie nawierzchni z bruku betonowego pomiędzy istniejącym chodnikiem a pochylnią. Szczegółowy zakres robót precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.00-5, 45.40.00.00-1, 45.33.23.00-6, 45.31.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.22.35.00-1, 45.22.31.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane - każda obejmująca w swoim zakresie roboty w zakresie instalacji elektrycznych oraz roboty ogólnobudowlane, o wartości minimum 30.000 PLN (trzydzieści tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania 1), - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane - każda obejmująca w swoim zakresie roboty w zakresie instalacji sanitarnych, o wartości minimum 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania 2), - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane, o wartości minimum 50.000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania 3). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje: - osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (dotyczy zadania 1 oraz 3), - osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń (dotyczy zadania 2), - osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń (dotyczy zadania 1). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o Art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa), 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających kontynuację robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w § 18 ust. 1 wzoru umowy SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydzielenie klatki schodowej jako odrębnej strefy pożarowej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: - wymiana drzwi wydzielających klatkę schodową (na EI30), - dostawa i montaż klapy oddymiającej, - dostawa i montaż urządzeń wspomagających (siłownik okna napowietrzającego, samozamykacze do drzwi, bramka blokująca), - wykonanie instalacji, - dostawa i montaż czujek ppoż, czujek dymu, centrali alarmowej wraz z akumulatorem, przycisku RPO, - przeprowadzenie prób i wykonanie pomiarów, - wykonanie towarzyszących robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana odcinka wewnętrznego poziomu kanalizacji sanitarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: - skucie posadzki i wykonanie wykopu wewnątrz budynku, - demontaż istniejącego poziomu kanalizacyjnego, - wykonanie nowej instalacji z rur PVC, - zasypanie i zagęszczenie wykopu, - betonowanie płyty podpodłogowej, - odtworzenie posadzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przebudowa wejścia głównego do budynku w celu dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: - roboty przygotowawcze i ziemne (wytyczenie geodezyjne, przycięcie krzewów, wykopy pod fundamenty), - wykonanie fundamentów, ścian i płyty spocznika w konstrukcji żelbetowej, - dostawa i montaż konstrukcji stalowej podjazdu i pomostu, - dostawa i montaż krat pomostowych, - dostawa i montaż balustrad (pochwyty ze stali nierdzewnej), - wykonanie nawierzchni z bruku betonowego pomiędzy istniejącym chodnikiem a pochylnią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.