eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków KujawskiPrzeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo realizowanych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w ramach projektu systemowego pt. AKTYWNI NA START.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Piotrków Kujawski: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo realizowanych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w ramach projektu systemowego pt. AKTYWNI NA START.
Numer ogłoszenia: 377384 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217283 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 26 54 184, faks 54 26 54 980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo realizowanych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w ramach projektu systemowego pt. AKTYWNI NA START..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń/ kursów przewidzianych w projekcie systemowym AKTYWNI NA START realizowanym przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkoleniom poddane zostaną łącznie 3 osoby (+/- jedna osoba) korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. Proces aktywnej integracji tych osób odbywać się będzie poprzez uczestnictwo w następujących szkoleniach, będących przedmiotem zamówienia: 1. Kurs zawodowy: sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - 3 osoby (+/- 1 osoba) 2. Wymagania ogólne realizacja przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 2.1. Poszczególne szkolenia/kursy zawodowe powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu/szkolenia. 2.2. Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00, kończyć nie późnej niż o godzinie 15.00 i trwać w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku). 2.3. Szkolenia/kursy muszą być prowadzone w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim bądź nie dalej niż w odległości 50 km od Piotrkowa Kujawskiego. 2.4. Wykonawca winien zapewnić i dostosować odpowiednią ilość i jakość pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń/kursów/warsztatów oraz wyposażyć je w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do potrzeb określonego szkolenia/kursu z uwzględnieniem przepisów BHP. 2.5. Materiały szkoleniowe oraz sale dydaktyczne powinny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczenie logo typów UE, EFS, POKL i nazwę projektu. 2.6. Wykładowcy i instruktorzy prowadzący zajęcia powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe i spełniać wymagania w tym zakresie opisane w SIWZ. 2.7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań specjalistycznych i profilaktycznych stwierdzających zdolność uczestnika do odbycia danego szkolenia lub wymagany stan zdrowia do podjęcia zatrudnienia w danym zawodzie, o ile przepisy prawa tego wymagają. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia/kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania szkolenia/kursu oraz w drodze na i z zajęć. 2.9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia/kursu w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi napojów (kawa, herbata, woda mineralna) oraz poczęstunek. Dodatkowo dla kursów zawodowych Wykonawca zapewnić musi uczestnikom kursu/ szkolenia ciepły posiłek. Poprzez ciepły posiłek rozumie się jednodaniowy obiad. 2.10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników szkolenia. 2.11. Poszczególne szkolenia/kursy winny zakończyć się wydaniem uczestnikom oryginału zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia/kursu: a) kopii zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1; b) kopii zaświadczeń dokumentujących nabyte przez uczestników uprawnienia zawodowe jeśli szkolenie/kurs kończy się ich wydaniem; c) protokołu odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników szkolenia/kursu potwierdzonych ich własnoręcznymi podpisami; d) protokołu odbioru przez uczestników szkolenia/kursu poczęstunku bądź ciepłego posiłku potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami; e) dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; f) prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia/kursu i uzyskania kwalifikacji oraz listy potwierdzających odbiór zaświadczeń; g) kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; h) kopie zaświadczeń lekarskich z badań profilaktycznych i specjalistycznych przeprowadzonych w ramach organizacji szkolenia/kursu. 2.13. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników projektu oraz przetwarzania tych danych tylko dla potrzeb prowadzenia określonego szkolenia/kursu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń/kursów w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Zamawiającego, w miejscu realizacji Projektu, jak i w innym miejscu określonym przez uprawniony podmiot dokonujący kontroli. 4. Prowadzone szkolenia zawodowe zostaną umieszczone przez Wykonawcę w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.