To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 377387 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Łódź: "Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350792
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351211
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
00000100855997, ul.
ul. Ks. Skorupki
21,
90-532
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 27 21 416; 27 21 417, faks
42 6367980, e-mail
przetargi@mosir.lodz.pl,
m.szablewska@mosir.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mosir.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka bużetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):35/16/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR realizowanych w formie ochrony obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi polegająca na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (jednolity tekst Dz. U. z 2016 r. poz. 1432) zgodnie z poniższym wykazem, a także świadczenie usługi monitorowania sygnałów alarmowych, według opisu: 1. Opis obiektów do ochrony: 1) Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. ks. Skorupki 21 a) wejście główne - 1; b) brama wjazdowa; c) drzwi wejściowe boczne (antypaniczne) - 22; d) drzwi awaryjne - 4; e) drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych i warsztatowych - 4; f) brak ogrodzenia, obiekt oświetlony, zamontowany system monitoringu wizyjnego obejmujący hol wejściowy, korytarze oraz bezpośrednie otoczenie obiektu; g) obiekt wyposażony w system czujek zamontowany w Dziale Finansowo-Księgowym. 2) Budynek gospodarczy na zapleczu ul. Stefanowskiego 21 a) bramy wjazdowe na teren zaplecza - 2; b) budynek ogrodzony i oświetlony. 3) Pływalnia "Wodny Raj" - ul. Wiernej Rzeki 2 a) budynek główny: 3 wejścia (główne, służbowe - podbasenie, awaryjne); b) budynek pływalni odkrytej: 2 wejścia; c) ogrodzenie i oświetlenie - cały teren tj. parking, skatepark, pływalnia odkryta jest ogrodzona i w pełni oświetlony, wyposażony w monitoring wizyjny; d) bramy - 1 brama wjazdowa na parking; e) brama wjazdowa na pływalnię letnią (z parkingu) - 1; f) 2 kontenery szatniowe w tym 1 przy przenośnym lodowisku i 1 przy boisku 4) Pływalnia "Promienistych" - ul. Głowackiego 10/12 a) obiekt ogrodzony, posiada 3 bramy wjazdowe; b) budynek pływalni posiada wejście główne od strony ul. Głowackiego, 3 wejścia od strony basenu oraz 2 wejścia od strony północnej budynku; c) od strony północnej znajdują się pomieszczenia ulokowane w części budynku pływalni posiadające niezależny wjazd i furtkę; d) oprócz budynku socjalnego w terenie ogrodzonym znajduje się: brodzik, zjeżdżalnia, przenośne lodowisko i budynek techniczny z jednym wejściem od strony pływalni oraz 2 wejściami do pomieszczeń gospodarczych; e) całość ogrodzonego terenu jest oświetlona; f) obiekt pływalni i pomieszczenia techniczne wyposażone są w czujki zbliżeniowe połączone drogą radiową z syreną alarmową; g) obiekt pływalni posiada system wewnętrznego i zewnętrznego monitoringu. 2) Lodowisko "Bombonierka" - ul. Stefanowskiego 28 a) wejście główne: 1; b) wyjścia ewakuacyjne: 3; c) wejście do maszynowni: 1; d) wejście do węzła cieplnego: 1; e) wejście do lokalu gastronomicznego z zewnątrz 1; f) budynek oświetlony, częściowo ogrodzony (od strony północnej); g) obiekt wyposażony w system monitoringu wizyjnego z obrazem przekazywanym do Hali Sportowej Wielofunkcyjnej ul. ks. Skorupki 21, h) centrala pożarowa. 3) Lodowiska przenośne - lokalizacje: obiekt rekreacyjny Stawy Jana i obiekt pływalnia Wodny Raj (wyposażenie każdego z lodowisk) a) budynek - kontener; b) wejście - 1; c) teren ogrodzony i oświetlony; d) bram wjazdowych - 1. 4) Obiekt rekreacyjny "Stawy Jana" - ul. Rzgowska 247 a) budynek gospodarczy (estrada); b) budynek murowany zaplecza sportowego; c) boiska do piłki plażowej; d) budynek w-c; e) budynek przystani - teren ogrodzony w całości, oświetlony, jedno wejście, jedna brama wjazdowa; f) plac zabaw - teren ogrodzony, oświetlony; g) urządzenia siłowni plenerowej antywandal - teren nieogrodzony; h) boisko wielofunkcyjne "Orlik" teren ogrodzony, oświetlony, monitorowany, 1 brama wjazdowa, 2 furtki; i) skatepark - teren nieogrodzony; j) ścieżki pieszojezdne, ławki, stoliki z parasolami, kosze na śmieci, grille, betonowe siedziska w kształcie grzybków. 5) Obiekt rekreacyjny "Stawy Stefańskiego" - ul. Wirowa 7a / Patriotyczna 3 a) budynek warsztatowy od ul. Wirowej 2 wejścia, 2 bramy wjazdowe; b) teren posesji jest ogrodzony i posiada oświetlenie zewnętrzne, c) bramy wjazdowe na teren obiektu 3; d) budynek przy ul. Patriotycznej; e) plac zabaw; f) urządzenia siłowni plenerowej antywandal; g) ścieżki pieszojezdne, ławki i kosze na śmieci. 6) Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. Małachowskiego 7 a) wejście główne (antypaniczne) - 1; b) drzwi wejściowych bocznych (antypanicznych) - 1; c) drzwi awaryjnych - 2; d) obiekt nieogrodzony, oświetlony, zamontowany system monitoringu wizyjnego, obiekt wyposażony w system czujek. 7) Motodrom - ul. Małachowskiego 9 a) budynek szkoleniowy, teren ogrodzony w całości oświetlony, 1 brama wjazdowa; b) na terenie "miasteczka" znajdują się ścieżki rowerowe i chodniki z kostki brukowej znaki drogowe i sygnalizatory świetlne; c) obiekt wyposażony w system czujek i w monitoring wizyjny z przesyłem obrazu do obiektu przy ul. Małachowskiego 7. 8) Obiekt sportowy - ul. Małachowskiego 5 a) budynek gospodarczy; b) budynek sanitarno-szatniowy "Skopje"; c) budynek sanitarno-szatniowy "Orlik"; d) boisko główne do piłki nożnej; e) boisko "Orlik"; f) boisko do piłki plażowej siatkowej; g) boisko do piłki plażowej nożnej; h) korty tenisowe (ogrodzone); i) teren obiektu jest ogrodzony i oświetlony, 1 brama główna od strony ul. Małachowskiego; j) obiekt wyposażony w monitoring zewnętrzny z przesyłem obrazu do obiektu przy ul. Małachowskiego 7. 9) Obiekt Sportowy "Karpacka" - ul. Karpacka 61 a) teren obiektu jest ogrodzony i oświetlony; b) hala sportowa: wejście główne i boczne wrota, 2 dodatkowe wejścia; c) budynek gospodarczy (szatnie piłkarskie): 4 szatnie, garaż, 2 pomieszczenia gospodarcze; d) budynek biurowo-socjalny posiada osobne wejście do każdego pomieszczenia, e) obiekt wyposażony w 3 bramy: brama główna od strony ul. Karpackiej, brama awaryjna od ul. Rymanowskiej, brama od strony ul. Karpackiej prowadząca na skatepark; f) boisko wielofunkcyjne "Orlik" teren ogrodzony, oświetlony, monitorowany, 1 brama wjazdowa, 2 furtki; g) skatepark; h) urządzenia siłowni plenerowej antywandal; i) boisko do piłki plażowej; j) obiekt wyposażony w system czujek, mointoring wizyjny wewnętrzny i zewnętrzny. 10) Lodowisko "Retkinia" - ul. Popiełuszki 13b a) budynek wolnostojący ogrodzony, kontenery szatniowe; b) zamontowano czujki w pomieszczeniach budynku i kontenerach szatniowych; c) ilość wejść do budynku 4; d) brama wjazdowa 1. 11) Obiekt sportowy - ul. Srebrzyńska 95 a) na terenie obiektu znajdują się dwa budynki między bramą wjazdową a furtką, 2 boiska piłkarskie; b) teren ogrodzony, 3 bramy wjazdowe; c) oświetlenie budynku; d) obiekt wyposażony w system czujek. 12) Obiekt Sportowy, przy ul. Potokowej a) budynek szatniowy dwukondygnacyjny; b) boisko piłkarskie; c) boisko poliuretanowe wielofunkcyjne; d) bieżnia czterotorowa poliuretanowa; e) obiekt wyposażony w system czujek i monitoring zewnętrzny. 13) Pływalnia, przy ul. Sobolowej 1 a) budynek dwukondygnacyjny, dwa wejścia ewakuacyjne; b) teren ogrodzony; c) obiekt nieoświetlony; d) dwie bramy wjazdowe; e) parking przed budynkiem; f) niecka basenowa; g) obiekt wyposażony w system czujek. 14) Obiekt rekreacyjny Arturówek, przy ul. Skrzydlatej 75 a) budynek przystani od strony ul. Studenckiej - ogrodzony; b) budynek gospodarczy od strony ul. Bażanciej; c) budynek gospodarczy ze stacją uzdatniania wody, wyposażony w system czujek; d) wodny plac zabaw - obiekt monitorowany; e) siłownia antywandal; f) plac zabaw; g) wiaty metalowe, ławki, kosze na śmieci, kontener ratowników. 15) Obiekt rekreacyjny Młynek, przy ul. Śląskiej 68 a) na terenie obiektu znajduje się budynek; b) przystań, budynek warsztatowy, teren ogrodzony, jedna brama wjazdowa; c) obiekt częściowo ogrodzony d) ławki, kosze na śmieci, e) siłownia antywandal. 2. Zakres zlecenia: 1) Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. ks. Skorupki 21 a) wydawanie kluczy zgodnie z upoważnieniami i prowadzoną w MOSiR polityką zarządzania kluczami, prowadzenie kontroli wydawanych i zdawanych kluczy od pomieszczeń, b) obchód obiektu po zakończeniu pracy obiektu ze szczególnym zwróceniem uwagi na pomieszczenia: MOSiR, Wydziału Zamówień Publicznych UMŁ, Wydziału Sportu UMŁ, Muzeum Sportu, kontrahentów, pomieszczenia magazynowe i sanitarne, klatki schodowe, korytarze, itd., c) zamknięcie wyznaczonych przejść po zakończeniu pracy Wydziału Zamówień Publicznych, Wydziału Sportu i MOSiR w tym Działu Finansowo-Księgowego, d) sprawdzenie zamknięcia bramy wjazdowej, drzwi wejściowych i awaryjnych, okien, pomieszczeń, podczas obchodu na zewnątrz obiektu, e) obsługa systemu monitoringu wizyjnego, f) zabezpieczenie poboru gotówki na kiermaszu działkowca (praca na zewnątrz z pracownikiem MOSiR, w soboty i niedziele, w godzinach 9-13, w okresie wiosenno-jesiennym), g) zamknięcie i zakodowanie obiektu lodowisko Bombonierka po zakończeniu pracy obiektu, h) wykonanie co najmniej trzykrotnego obchodu w ciągu nocy (obchody w odstępach co najmniej dwugodzinnych w tym jednego na zewnątrz obiektu). 2) Pływalnia "Wodny Raj" - ul. Wiernej Rzeki 2 a) zamknięcie i otwarcie bramy wjazdowej i furtki na parking, drzwi wejściowych, b) dozór parkingu i skateparku, c) ochrona lodowiska w okresie jego funkcjonowania - nocna zmiana przebywa na terenie - kontener socjalny, d) obsługa systemu monitoringu wizyjnego, e) wykonanie stałych obchodów pływalni zewnętrznej w godzinach pracy obiektu (sezon letni), f) wykonanie co najmniej trzykrotnego obchodu w ciągu nocy (obchody w odstępach co najmniej dwugodzinnych w tym jednego na zewnątrz obiektu). 3) Pływalnia "Promienistych" - ul. Głowackiego 10/12 a) kontrola i obserwacja terenu, obiektów chronionych, zabezpieczeń zamontowanych oraz inne typowe dla dozorowania czynności, b) wykonanie stałych obchodów pływalni zewnętrznej w godzinach pracy obiektu (sezon letni), c) obsługa systemu monitoringu wizyjnego, d) wykonanie co najmniej trzykrotnego obchodu w ciągu nocy (obchody w odstępach co najmniej dwugodzinnych w tym jednego na zewnątrz obiektu). 4) Lodowisko "Bombonierka" - ul. Stefanowskiego 28 a) monitorowanie systemu alarmowego obiekt. System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną. 5) Lodowiska Przenośne a) ochrona całego obiektu, b) przeciwdziałanie próbom kradzieży mienia MOSiR, c) przejmowanie stanu wyposażenia w pomieszczeniu kontenerowym (łyżwy, sprzęt nagłaśniający, kasa fiskalna itp.) od pracownika MOSiR, oraz przekazywanie przed rozpoczęciem zajęć lodowiska i potwierdzanie podpisami, d) sprawdzanie zamknięcia pomieszczenia kasy, e) sprawdzanie zamknięcia bramy wjazdowej, f) wygaszanie zbędnego oświetlenia pomieszczeń i urządzeń elektrycznych, g) kontakt z przedstawicielem MOSiR i innymi służbami na bieżąco - telefoniczny po godz. pracy. 6) Obiekt rekreacyjny "Stawy Jana" - ul. Rzgowska 247 a) dozór przystani, boiska wielofunkcyjnego "Orlik", skateparku, w okresie zimowym sztucznego lodowiska, b) urządzenia siłowni zewnętrznej antywandal, c) plac zabaw, d) dozór obiektów i mienia MOSiR, e) sprawdzanie zamknięcia poszczególnych pomieszczeń, wygaszanie świateł, f) wykonanie co najmniej dwukrotnego obchodu w ciągu nocy (obchody w odstępach co najmniej dwugodzinnych) z uwzględnieniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego. g) wykonywanie stałych obchodów obiektu (cały sezon) ze szczególnym uwzględnieniem kąpieliska (w sezonie letnim). 7) Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. Małachowskiego 7 a) przejmowanie i zdawanie obiektu pracownikowi hali, b) obchód obiektu po zakończeniu pracy obiektu ze szczególnym zwróceniem uwagi na pomieszczenia biurowe, pomieszczenia magazynowe i sanitarne, klatki schodowe, korytarze, itd., c) sprawdzenie zamknięcia drzwi wejściowych i awaryjnych, okien, pomieszczeń, d) obsługa systemu monitoringu wizyjnego, e) wykonanie co najmniej dwukrotnego obchodu w ciągu nocy (obchody w odstępach co najmniej dwugodzinnych) z uwzględnieniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 8) Obiekt sportowy - ul. Małachowskiego 5 a) ochrona pasywna: przy pomocy monitoringu przesyłanego do Hali Sportowej, ul. Małachowskiego 7: kontrola i obserwacja terenu, boiska wielofunkcyjnego "Orlik", budynków szatniowo-sanitarnych. 9) Motodrom - ul. Małachowskiego 9 a) ochrona pasywna: przy pomocy monitoringu przesyłanego do Hali Sportowej, ul. Małachowskiego 7: kontrola i obserwacja terenu. 10) Obiekt rekreacyjny "Stawy Stefańskiego" - ul. Wirowa 7a a) obiekt wyposażony w system czujek zbliżeniowych (zewnętrznych - 3 szt., wewnętrznych - 4 szt.) połączone drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną, b) obiekt wyposażony w system czujek zbliżeniowych przy ul. Wirowej. 11) Obiekt sportowy - ul. Srebrzyńska 95 a) obiekt posiada zamontowany system czujek zbliżeniowych połączonych drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną. 12) Obiekt Sportowy "Karpacka" - ul. Karpacka 61 a) obiekt posiada zamontowany system czujek zbliżeniowych połączonych drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. 13) Lodowisko "Retkinia" - ul. Popiełuszki 13b a) obiekt wyposażony w czujki ruchu. System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną. Obiekt wyposażony w monitoring wewnętrzny. 14) Obiekt sportowy przy ul. Potokowej a) obiekt wyposażony w czujki ruchu. System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną. 15) Pływalnia przy ul. Sobolowej a) obiekt wyposażony w czujki ruchu, System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną. 16) Obiekt rekreacyjny "Arturówek" - ul. Skrzydlata 75 a) dozór przystani w sezonie letnim, b) wykonywanie stałych obchodów obiektu (cały sezon) ze szczególnym uwzględnieniem kąpieliska (w sezonie letnim), c) wykonywanie obchodów w odstępach co najmniej dwugodzinnych wokół wodnego placu zabaw. UWAGA: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wyłącznie montaż nadajników alarmowych, przycisków antynapadowych oraz systemu kontroli czasu pracy strażników. Czujki ruchu, a także okablowanie są zamontowane na terenie obiektów. 3. Liczba godzin pracy pracowników ochrony: 1) Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. ks. Skorupki 21 - godziny pracy całodobowo x 365 dni + kiermasz działkowca - 8.832 godzin. 2) Pływalnia "Wodny Raj" - ul. Wiernej Rzeki 2 - godziny pracy - 3.285 godzin. 3) Pływalnia "Wodny Raj" - ul. Wiernej Rzeki 2 - godziny pracy 79 dni x 8 godzin x 3 pracowników - 1.896 godzin. 4) Pływalnia "Promienistych" - ul. Głowackiego 10/12 - 3 osoby x 8 godzin x 79 dni 1.896 godzin + 1.284 godzin w okresie rozruchu i zamknięcia pływalni i godzin nocnych - 3.180 godzin 5) Lodowisko "Bombonierka" - ul. Stefanowskiego 28 - godziny pracy w godzinach 22:00 - 06:00 - 600 godzin w okresie rozruchu lodowiska. 6) Obiekt rekreacyjny Stawy Jana - ul. Rzgowska 247 - godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 22:00 - 08:00, soboty niedziele i święta w godzinach 22:00 - 14:00, dodatkowo w święta wolne od pracy dozór całodobowy - 3.660 godzin. 7) Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. Małachowskiego 7 - godziny pracy w dni robocze 9 godzin od 22:00-do 07:00 w weekendy i święta 24 godziny - 4.600 godzin. 8) ochrona fizyczna na przystaniach Stawy Jana, Arturówek. Ochrona ma dotyczyć czerwca, lipca, sierpnia i września 2016 r. co oznacza dodatkowo: czerwiec 7 dni x 8 godzin x 2 obiekty = 112 godzin (dni 24-30) lipiec 31 dni x 8 godzin x 2 obiekty = 496 godzin sierpień 31 dni x 8 godzin x 2 obiekty = 496 godzin + wrzesień 10 dni x 8 godzin x 2 obiekty = 160 godzin (dni 1-10) Razem: 1.264 godziny Zamawiający może każdorazowo zmienić godziny pracy pracowników ochrony. Łączna liczba godzin wymaganej ochrony: 27.317 + 2.683 = 30.000 godzin 4. Świadczenie usługi ochrony mienia za pomocą systemu monitorującego obiekt poprzez zamontowanie na obiektach wskazanych poniżej: systemu napadowego, systemu kontroli strażników oraz nadajników GSM i radiowych stanowiących własność Wykonawcy: 1) Montażu nadajników GSM i radiowych na następujących obiektach MOSiR i włączenia ich do systemu ochrony monitorowanego przez Wykonawcę tj.: a) hala Sportowa Wielofunkcyjna przy ul. ks. Skorupki 21 (pomieszczenia księgowości), b) lodowisko Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28, c) lodowisko Retkinia przy ul. Popiełuszki 13B, d) obiekt sportowy przy ul. Srebrzyńskiej 95, e) obiekt rekreacyjny Stawy Stefańskiego przy ul. Wirowej 7a, f) obiekt sportowy przy ul. Potokowej, g) pływalnia przy ul. Sobolowej, h) obiekt sportowy Karpacka przy ul. Karpackiej 61, - 2 szt. i) pływalnia Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12, j) hala sportowa wielofunkcyjna przy ul. Małachowskiego 7, k) motorom przy ul. Małachowskiego 9, 2) Instalacji systemu kontroli strażników na następujących obiektach: a) hala sportowa wielofunkcyjna przy ul. ks. Skorupki 21, - 3 "wymuszacze obchodu", b) pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2, - 3 "wymuszacze obchodu" c) pływalnia "Promienistych" przy ul. Głowackiego 10/12, - 1 "wymuszacz obchodu", d) hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. Małachowskiego 7, - 1 "wymuszacz obchodu", e) obiekt rekreacyjny Arturówek - ul. Skrzydlata 75, - 1 "wymuszacz obchodu". 3) Montażu przycisków antynapadowych na obiektach: a) hala sportowa wielofunkcyjna przy ul. ks. Skorupki 21, Dział Finansowo-Księgowy - 1 mobilny, Portiernia - 1 stacjonarny, b) pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2, 2 stacjonarne w kasach wewnętrznej i zewnętrznej, c) pływalnia "Promienistych" przy ul. Głowackiego 10/12, 1 stacjonarny w kasie, d) lodowisko "Bombonierka" przy ul. Stefanowskiego 28, 1 stacjonarny w kasie, e) lodowisko Retkinia przy ul. Popiełuszki 19b, 1 stacjonarny w kasie, f) obiekt rekreacyjny "Stawy Jana" przy ul. Rzgowskiej 247, 1 mobilny, g) obiekt rekreacyjny "Stawy Stefańskiego" przy ul. Wirowej 7a, 1 mobilny, h) obiekt rekreacyjny "Arturówek" przy ul. Skrzydlatej 75, 1 mobilny, i) hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. Małachowskiego 7, 1 mobilny, j) obiekt sportowy Karpacka przy ul. Karpackiej 61, 1 mobilny. UWAGA: System monitoringu musi działać na zasadzie sygnału wysyłanego z nadajnika GSM (należy zamontować na tych obiektach, na których wskazany jest montaż) do centrum monitorowania Wykonawcy. Sygnał dwutorowy: radiowy i GSM. Zamawiający informuje, iż system CCTV występuje na obiektach: 1. hala Sportowa Wielofunkcyjna przy ul. ks. Skorupki 21, 2. lodowisko Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 (obraz przesyłany do Hali Sportowej Wielofunkcyjnej przy ul. Skorupki 21) 3. obiekt sportowy przy ul. Potokowej, 4. obiekt sportowy Karpacka przy ul. Karpackiej 61, 5. pływalnia Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12, 6. hala sportowa Wielofunkcyjna przy ul. Małachowskiego 7, 7. motodrom przy ul. Małachowskiego 9 (obraz przesyłany do Hali Sportowej Wielofunkcyjnej przy ul. Małachowskiego 7), 8. lodowisko Retkinia przy ul. Popiełuszki 13b, 9. obiekt sportowy przy ul. Małachowskiego 5 (obraz przesyłany do Hali Sportowej Wielofunkcyjnej przy ul. Małachowskiego 7) System SSWiN występuje na terenie obiektów: a) hala Sportowa Wielofunkcyjna przy ul. ks. Skorupki 21, b) lodowisko Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28, c) lodowisko Retkinia przy ul. Popiełuszki 13B, d) obiekt sportowy przy ul. Srebrzyńskiej 95, e) obiekt rekreacyjny Stawy Stefańskiego przy ul. Wirowej 7a, f) obiekt sportowy przy ul. Potokowej, g) pływalnia przy ul. Sobolowej, h) obiekt sportowy Karpacka przy ul. Karpackiej 61, i) pływalnia Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12, j) hala sportowa Wielofunkcyjna przy ul. Małachowskiego 7, k) motodrom przy ul. Małachowskiego 9. Wszystkie systemy są sprawne, na bieżąco konserwowane, nie posiadają usterek ani uszkodzeń. Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej ani dokumentacji powykonawczej. UWAGA: Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności warunków zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia na obiektach MOSiR, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy 1 etat lub w wymiarze minimum 1/2 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 10 osób w wymiarze pełnego etatu. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia Świadczenie usług przez pracowników ochrony na obiektach MOSiR wskazanych w opisie przedmiotu zmaówienia. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79711000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT609900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 664200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.