Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Lubin: Odbudowa drogi leśnej pożarowej nr 75 położonej w kompleksie leśnym Kliszów - Stara Rudna Etap II
Numer ogłoszenia: 37743 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, fax 076 8412301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiaddająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi leśnej pożarowej nr 75 położonej w kompleksie leśnym Kliszów - Stara Rudna Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lokalizacja robót. Projektowana droga położona jest na terenie Nadleśnictwa Lubin, leśnictwo Rudna, w kompleksie leśnym Kliszów - Stara Rudna. Administracyjnie obiekt położony jest w obrębie Wądroże, gmina Lubin, powiat Legnica, województwo dolnośląskie. Omawiana droga obecnie o nawierzchni gruntowej przebiega przez tereny leśne i pełni funkcję drogi dojazdowej wewnątrz zakładowej. Działki przyległe do drogi stanowią kompleks gruntów leśnych będących w zarządzie Lasów Państwowych. 2. Opis funkcjonalny drogi. Droga służyć będzie do komunikacji jako droga pożarowa, a także związana będzie z pracami leśnymi - m.in. będzie wykorzystywana do wywozu pozyskiwanego drewna z przyległych kompleksów leśnych; zostanie również połączona z siecią istniejących dróg leśnych za pomocą zjazdów, a także służyć będzie jako turystyczny szlak rowerowy. 3. Opis zadania. W ramach inwestycji przewiduje się wykonać prace związane z odbudową drogi leśnej na odcinku 1780 m. W tym celu zdecydowano się na następujący zakres robót: - konserwację rowów przydrożnych, - ręczne wykoszenie porostów z wygrabieniem, - oczyszczenie terenu z pozostałości, - mechaniczne karczowanie pni, - mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharką grubością warstwy 15 cm - wykop koryta drogi - ręczne rozplantowanie ziemi wzdłuż wykopów, - ręczne formowanie nasypów, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. - wykonanie warstwy odsączającej o grub. 10 cm, - uformowanie i zagęszczenie poboczy o szerokości 0,75 m z gruntu rodzimego - wykonanie podbudowy z tłucznia 32÷ 63 mm, grub. 20 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy o frakcji 0÷32 mm, grub. 15 cm po zagęszczeniu z zamiałowaniem górnej warstwy miałem kamiennym, - wykonanie mijanek, o szer. 3,0 m i długości 23 ,0 m - wykonanie zjazdów na drogi boczne leśne /pełna konstrukcja/
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000 zł. ( słownie: dziesięć tysiące złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr: BZ WBK o/Lubin nr: 52 1090 2082 0000 0005 4601 2808 w tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - przetarg droga Etap II. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa Lubin. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 17 III 2007 r., do godz. 10.00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki ogólne, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. b) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W odniesieniu do warunku ogólnego określonego w pkt. 2 ustala się następujące warunki szczegółowe: a) Dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do nadzoru prac ujętych w przedmiarze robót. b) Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty drogowej o min. wartości 200 tys. PLN brutto. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( zawiera formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ. 6. Dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do kierowania i nadzorowania prac budowlanych objętych przedmiarem robót wraz z kopią ( poświadczoną za zgodność z oryginałem ) dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (brutto) oraz daty i miejsca wykonania- wg wzoru zał. nr 6. Wykaz robót adekwatnie do warunku z części 5 SIWZ pkt 2b: opis wykonanej roboty, jej wartość brutto ( nie niższa niż 200 tys. PLN ), datę wykonania ( ostatnie 5 lat licząc od daty składania ofert ), zamawiającego robotę. 8. Dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych, o których mowa w pkcie 7 - kopie faktur, protokołów odbioru, listy polecające, opinie itp. ( z dokładnym określeniem: zakresu wykonanych prac, wartości brutto, okresu wykonania, szczególnie dotyczy to listów polecających, referencji, itp. ). 9. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin woj. dolnośląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin woj. dolnośląskie, w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Staniewice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- "Odbudowa mostu przy ul. Stara Droga (ul. Świdnicka 116); Odbudowa mostu ul. Stara Droga 101; Odbudowa mostu ul. Cicha 32 , Odbudowa mostu ul. Cicha 34 (powódź wrzesień 2024)"
- Przebudowa drogi transportu rolnego Ciepielowice-Zorgi
- Przebudowa dróg w ramach zadania "Modernizacja dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.