To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 377440 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Gniezno: Usługa ochrony i dozoru mienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357307-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny
32390900000, ul.
ul. Franciszkańska
42623,
62200
Gniezno, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
614 239 300, faks
614 239 369, e-mail
kierownik.finansowy@srgniezno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gniezno.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony i dozoru mienia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):5/SR/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i dozoru mienia w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Gnieźnie mieszczących się przy Franciszkańskiej 9 i 10. 2. Wykonawca zobowiązuje się, iż Ochrona polegająca na działaniach zapobiegających wykroczeniom i przestępstwom przeciwko życiu i zdrowiu osób przebywających w budynkach Sądu a także mieniu Zamawiającego, jak również przeciwdziałaniu powstawania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren nieruchomości wskazanych w ust. 3 realizowana będzie przez zaakceptowanych przez Zamawiającego - w formie pisemnej, kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 - j.t.), umundurowanych i wyposażonych w identyfikatory osobiste zgodnie z zasadami określonymi w przepisach tej ustawy, podejmujących czynności oraz posiadających środki umożliwiające skuteczną i zgodną z prawem realizację usługi ochrony i dozoru mienia, o której mowa w ust. 3 niniejszego działu. Pracownicy ochrony pełniący służbę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wyposażeni w środki techniczne zapewniające im wzajemną łączność radiową, w tym łączność radiową umożliwiającą wezwanie patrolu interwencyjnego, jak też w środki techniczne umożliwiające niezwłoczne wezwanie Policji, Pogotowia Ratunkowego lub Państwowej Straży Pożarnej oraz że będą przeszkoleni w zakresie BHP, ppoż. i zasad udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ponadto przedmiot zamówienia będzie również realizowany przez grupę interwencyjną, o której mowa w § 1 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.10.2011 roku w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania amunicji. 3. Wykonawca oświadcza że posiada ważną koncesję oraz wszelkie inne wymagane polskim prawem pozwolenia lub zezwolenia niezbędne doświadczenia usług ochrony osób i dozoru mieniana terenie Rzeczpospolitej Polskiej i zobowiązuje się spełniać te wymogi przez cały okres trwania Umowy. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w obiektach Zamawiającego przy ul. Franciszkańskiej 9 i 10 (dwa budynki) a w razie odebrania zgłoszenia - natychmiastowego wysłania grupy interwencyjnej celem podjęcia interwencji. Zadania w zakresie obsługi systemu alarmowego winny być realizowane przez kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, by usługa ochrony i dozoru mienia będąca przedmiotem zamówienia była świadczona w pełnym wymiarze godzinowym przez pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy w ramach ich obowiązków wynikających z umowy o pracę. Roboczogodziny wypracowane w trakcie świadczenia Umowy nie mogą być świadczone przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia lub jakiegokolwiek stosunku nie będącego stosunkiem pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. 6. Zamawiający wymaga aby służba w ramach realizacji przedmiotu zamówienia była pełniona w następujący sposób: a. budynek A przy ul. Franciszkańskiej 9 w dni robocze w godzinach: - poniedziałek: 7.00 - 18.30 - (11,5 godziny) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, - wtorek - piątek: 7.00 - 16.00 - (9 godzin) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, b. budynek B przy ul. Franciszkańskiej 10 w dni robocze w godzinach: - poniedziałek: 7.00 - 18.30 - (11,5 godziny) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, - wtorek - piątek: 7.00 - 16.00 - (9 godzin) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, c. budynek A i B przy ul. Franciszkańskiej 9 i 10 w dni robocze w godzinach: - od poniedziałku do piątku 7.30 - 15.30 - (8 godzin) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79713000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT95764.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 117790.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ NA POTRZEBY URBIS SP. Z O. O.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Wzmocnienie nawierzchni dróg
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.