Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Orzesze: Remont oczyszczalni ścieków Orzesze - Śródmieście etap I przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu
Numer ogłoszenia: 377446 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wieniawskiego 4, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213412, faks 032 2215263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oczyszczalni ścieków Orzesze - Śródmieście etap I przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: (Remont oczyszczalni ścieków Orzesze - Śródmieście etap I przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu) zgodnie z dokumentacją projektową (zał. nr 5 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 6 do SIWZ): 1. Wymiana koryt rozprowadzających ścieki w komorze defosfatacji - wykonania koryta z przelewem pilastym i wspornikami z blachy zabezpieczonej antykorozyjnie o wymiarach: L x B x H = 1,50 x 0,15 x 0,20 m wraz z przytwierdzeniem koryta do ściany komory defosfatacji. 2. Wycięcie palnikiem miejsc w ścianach Biobloku 1 znajdujących się na granicy rozszczelnienia, wspawanie (łat) z nowej blachy stalowej, sprawdzenie szczelności spawów - założono standardową wielkość (łaty) o wymiarach L x B x g = 0,25 m x 0,25 x 4 mm. 3. Usunięcie rdzy, szczotkowanie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie nawierzchniowe skorodowanych powierzchni stalowych na całym Biobloku 1 (łącznie z (łatami)) 4. Zakup i montaż w komorze defosfatacji mieszadła zanurzalnego wraz z konstrukcją wsporczo - mocującą z żurawikiem, pracami montażowymi, podłączeniem elektrycznym. 5. Zakup i montaż w komorze denitryfikacji mieszadła zanurzalnego wraz z konstrukcją wsporczo - mocującą z żurawikiem, pracami montażowymi, podłączeniem elektrycznym. 6. Wymiana 100% dyfuzorów w komorze napowietrzania wraz z częściową wymianą przewodów rozprowadzających. 7. Wymiana 100% dyfuzorów w komorze nitryfikacji wraz z częściową wymianą przewodów rozprowadzających. 8. Wymiana pomp recyrkulacji typu 65PSM 2.2_S-S4 wraz z niezbędnymi przeróbkami na przewodach łączących pompy z instalacją rurową. 9. Zamontowanie na rurociągach ssawnych z osadników zasuw klinowych płaskich kołnierzowych z trzpieniem niewznoszącym DN 150 mm, Pnom = 0,25 MPa wraz z wycięciem części istniejących przewodów i wspawaniem dwóch kołnierzy DN 150 mm, Pnom = 0,25 MPa dla każdej z zasuw. 10. Wymiana w całości stalowych rurociągów tłocznych recyrkulacji osadu DN 100 mm (L = 10m) i DN 150 mm (L = 20 m) wraz z armaturą i kształtkami. 11. Wymiana istniejącego, dziurawego podziemnego odcinka stalowego rurociągu sprężonego powietrza na nowy rurociąg stalowy wraz z uszczelkami, śrubami, podkładkami, nakrętkami, itp. elementami, pracami ziemnymi (w tym zastosowanie rury ochronnej DN 400 mm). 12. Rozruch technologiczny Biobloku 1 po zakończeniu prac remontowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż zastosowane w projekcie. Wyremontowany bioblok ma spełniać warunki pozwolenia wodnoprawnego z dnia 18.07.2008 r. nr OS - 1.6223_2 - 24_08 zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (DzU nr. 137 poz. 984). Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty. Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie oczyszczalni ścieków o wydajności min. 350m3/doba każda, mające w swoim zakresie: wymiana dyfuzorów, wymiana mieszadeł, wymiana pomp recyrkulacji osadu) 6) dysponuje lub będzie dysponował osobami /minimum 1 osoba/ posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi złożyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). C) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. /minimum 1 osoba/ posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - wpisana na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności załącznik nr 2 do SIWZ. O ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. D) Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Uprawnienia budowlane kierownika budowy w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. E) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (zamawiający uzna realizację roboty określonej w pkt. V ppkt 5 niniejszej SIWZ) oraz załączeniem dokumentów (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 4 do SIWZ F) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/zgkim/siwz2_09.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Orzesze, ul. Wieniawskiego 4 Orzesze 43-180, jak również za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Orzesze, ul. Wieniawskiego 4 Orzesze 43-180, jak również za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.