To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 377446 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Lubawa: Wykonanie odwiertu studziennego nr 3 na terenie ujęcia komunalnego wody w Lubawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328862-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
51025564000000, ul.
ul. Toruńska
18,
14260
Lubawa, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 452 243, faks
896 452 243, e-mail
latek@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://lubawa.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odwiertu studziennego nr 3 na terenie ujęcia komunalnego wody w Lubawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-2/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie ujęcia wód podziemnych o głębokości 112 m wraz z wykonaniem urządzenia umożliwiającego pobór wód podziemnych o zdolności poboru wody wynoszącej ok. 130 m3/h na terenie ujęcia komunalnego wody w Lubawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odwiert otworu przy pomocy rur wiertniczych o średnicy 563 mm (22 cali), 508 mm (20 cali), 457 mm (18 cali), 406 mm (16 cali), 2) posadowienie konduktora z rur 563 mm (22 cali) i wykonanie korka cementowo - iłowego, 3) wykonanie korków iłowych przy zmianie kolumn rur ze średnicy 508 mm na średnicę 457 mm i ze średnicy 457 mm na średnicę 406 mm, 4) zafiltrowanie otworu filtrem PVC: a) podfiltrowa o średnicy 225 mm o długości 2,0 m, b) część robocza - filtr z luźną okładziną żwirową o granulacji 1 - 2 mm (0,8 - 1,4 mm) o średnicy zewnętrznej 225 mm x 10,8 mm ze szczelinami 0,5 mm i wewnętrzną średnicą 160 mm x 7,7 mm ze szczelinami 0,75 mm (odcinki o długości 2 m) o długości 38,0 m, c) nadfiltrowa o średnicy 225 mm - 28,0 m, d) redukcja o średnicy 225/280 mm - 0,8 m, e) nadfiltrowa o średnicy 280 mm - 43,2 m, 5) wykonanie obsypki piaskowej wokół filtra o granulacji 1 - 2 mm, 6) wykonanie korka iłowego w przelocie głębokości 40 - 44 m (po zafiltrowaniu i wykonaniu obsypki żwirowej), 7) uzupełnienie przestrzeni poza filtrem w przelocie głębokości 0,0 - 40 m i 44 - 70 m mleczkiem iłowym, 8) próbne pompowanie, 9) usunięcie urobku z placu budowy, splantowanie terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiar robót załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 7. Przed wykonaniem wierceń wykonawca zobowiązany będzie do opracowania planu ruchu zakładu górniczego, w którym szczegółowo określi sposób i warunki prowadzenia prac wiertniczych przy uwzględnieniu warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska, który następnie przedłoży do zatwierdzenia właściwemu organowi nadzoru górniczego w trybie art. 108 ust. 7 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2016 r. poz. 1131 z późn. zm.). 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca obowiązki kierownika budowy była w okresie realizacji zamówienia zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45262220-9
Dodatkowe kody CPV:
45221250-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT202330.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 192200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBAWA
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Przedszkola Miejskiego w Lubawie oraz Żłobka Miejskiego w Lubawie "Akademia Maluszka"
- Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.