eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrace porządkowe w budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 oraz bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie wokół budynku (chodnik wokół budynku ul. św. Tomasza - Planty - ul. Mikołajska).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Kraków: Prace porządkowe w budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 oraz bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie wokół budynku (chodnik wokół budynku : ul. św. Tomasza - Planty - ul. Mikołajska).
Numer ogłoszenia: 377454 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna w Krakowie , ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe w budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 oraz bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie wokół budynku (chodnik wokół budynku : ul. św. Tomasza - Planty - ul. Mikołajska)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia : Powierzchnia do sprzątania z uwzględnieniem typu posadzki : I. 1. parkiet 1.066,43 m2 2. wykładzina dywanowa 2.374,09 m2 3. PCV 740,36 m2 4. deska barlinecka 608,13 m2 5. płytki gresowe 1.099,64 m2 6. panele 110,47 m2 7. płytki lastriko 407,64 m2 __________________________________________________________ RAZEM: 6.406,76 m2 w tym: 1. toalety - 29 szt. 201,00 m2 2. kuchenki - 3 szt. 12,00 m2 __________________________________________________________ RAZEM : 213,00 m2 II. dźwigi osobowe - 2 szt. dźwig towarowy - 1 szt. III. chodnik wokół budynków: św. Tomasza - Planty - Mikołajska -199,00 m2 . IV. powierzchnia okien (dwustronna) - 158 szt. - 619,38 m2 V. ściana osłonowa szklano - aluminiowa, elewacja zachodnia - 100,00 m2 VI. obudowa szklano-aluminiowa klatki schodowej w podwórku - 70,00 m2 Rodzaj i częstotliwość prac porządkowych : Codziennie (od poniedziałku do niedzieli włącznie, w godzinach 22.00 - 6.00): 1. odkurzanie powierzchni podłogowych, mopowanie na sucho podłóg twardych, mycie na mokro, konserwacja środkami przeciwpoślizgowymi posadzek korytarzy, schodów i holi, 2. wycieranie na mokro poręczy, balustrad, cokołów oraz kabin dźwigowych, 3. odkurzanie stołków tapicerowanych, wykładzin dywanowych , usuwanie kurzu z desek odbojowych, mebli, szafek, sprzętów, a fortepianów, pianin, klawesynów tylko na zewnątrz, 4. wycieranie na mokro parapetów okiennych, mycie koszy na śmieci i popielniczek, 5. opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, 6. uzupełnianie wody w nawilżaczach powietrza i innych pojemnikach - w sezonie grzewczym, 7. mycie i dezynfekcja umywalek, muszli, desek sedesowych, pisuarów, baterii, syfonów, pojemników na ręczniki i mydło, pojemników na papier toaletowy, luster oraz mycie i konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi w toaletach, regularne uzupełnianie wody w kratkach ściekowych, 8. uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych i papieru toaletowego - niezwłocznie po wyczerpaniu, 9. zawieszanie kostek w muszlach, pisuarach (odkamieniacze), umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC - niezwłocznie po wyczerpaniu, 10. czyszczenie szyb w drzwiach oraz szyb w gablotach wewnątrz i na zewnątrz budynku, przecieranie odpowiednimi środkami drzwi zewnętrznych wraz z okuciami sali koncertowej , przecieranie gaśnic i szaf wnękowych na korytarzach, 11. sprzątanie tarasu I p. - mycie na mokro posadzki z płytek gresowych, poręczy, szyb balustrady, przecieranie siedziska oraz sprzątanie powierzchni wysypanej żwirem z wyłączeniem okresu mrozów i opadów śniegu, 12. utrzymanie całodzienne czystości wokół budynku - zamiatanie, zmywanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem chodnika w zależności od warunków atmosferycznych, utrzymywanie czystości śmietnika (opróżnianie i segregowanie śmieci) wraz z dozorem przy wywożeniu śmieci (pojemniki na śmieci znajdują się wewnątrz budynku w osobnym pomieszczeniu), 13. utrzymywanie w czystości drzwi metalowych przeszklonych - wejście główne i boczne, 14. przecieranie krat okiennych oraz parapetów zewnętrznych wokół budynku (parter) oraz mycie okienek przyziemia, 15. wpisywanie przez nocne sprzątające do zeszytu znajdującego się u portiera wszelkich zauważonych usterek technicznych np. zepsuty zamek, uszkodzone gniazdka i wyłączniki, spalone żarówki i świetlówki, nieszczelne baterie, spłuczki itp. Jeden raz w tygodniu : 1. usuwanie pajęczyn , mycie grzejników we wszystkich pomieszczeniach, 2. mycie glazury i drzwi w toaletach i kuchenkach przy sekretariatach, 3. mycie wyłączników elektrycznych, 4. mycie wnęk korytarzowych, 5. usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych. Dwa razy w miesiącu : 1. czyszczenie z kurzu lamp oświetleniowych, 2. konserwacja parkietów lakierowanych, 3. konserwacja posadzek z PCV, 4. czyszczenie mebli biurowych środkami do konserwacji mebli, 5. czyszczenie i odkurzanie foteli (237 szt.) - sala koncertowa , krzeseł tapicerowanych, 6. mycie i przecieranie konstrukcji metalowych i plastikowych stołków, mycie stołków z obiciami plastikowymi, 7. mycie wszystkich drzwi drewnianych wraz z okuciami wewnątrz budynku środkami konserwującymi, 8. mycie kratek wentylacyjnych. Raz na kwartał : 1. maszynowe doczyszczanie posadzek, 2. stripowanie posadzek z PCV, 3. nakładanie powłok polimerowych na posadzki z PCV. Dwa razy w roku /w terminie do 10-go września oraz w okresie przerwy Świąt Wielkanocnych/ : 1. generalne sprzątanie wraz z myciem boazerii na klatkach schodowych, pranie mebli tapicerowanych i wykładzin odpowiednimi środkami, 2. mycie okien i lamp (wszystkich punktów świetlnych), 3. czyszczenie okładzin ściennych drewnianych w sali koncertowej i sali kameralnej, 4. mycie ściany osłonowej szklano-aluminiowej pomiędzy I p. a V p. oraz obudowy szklano - aluminiowej klatki schodowej w podwórku. Do zakresu serwisu dziennego (od poniedziałku do niedzieli włącznie, w godz. 7.00 - 22.00) należy: 1. sprzątanie na bieżąco toalet, czyszczenie urządzeń sanitarnych, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (mydło, papier), opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych, 2. utrzymanie czystości przed wejściem i w wejściu do budynków (zamiatanie, czyszczenie wycieraczek, mycie drzwi wejściowych), 3. podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania, zgłoszonych przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie, 4. sprzątanie wyznaczonych pomieszczeń biurowych i dydaktycznych wyłączonych ze sprzątania nocnego, 5. wymagana jest stała obecność pracownika/pracowników Wykonawcy w trakcie dyżuru dziennego. Dodatkowe wymagania : - wymagane jest wykonywanie zamówienia przez stały zespół pracowników, w liczbie zapewniającej ich sprawne i dokładne realizowanie, - właściwe prace porządkowe winny być wykonywane w godzinach nocnych, tj. od godz. 22.00 do godz. 6.00, - Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. - wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za instrumenty muzyczne, sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia, - wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia środków czystości i sprzętu niezbędnego do wykonywania prac porządkowych oraz zaopatrzenia toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy na bieżąco (dostosowane do istniejących urządzeń sanitarnych), - wykonawca będzie wykonywał prace przy użyciu własnych środków czyszczących, konserwujących, zapachowych, worków na śmieci, mydła w płynie oraz papieru toaletowego a także własnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, w ramach uzgodnionej wynagrodzenia, - wszelkie środki stosowane do wykonywania prac porządkowych muszą być wysokiej jakości, posiadać wymagane przepisami atesty upoważniające do stosowania w Polsce i być biologicznie neutralne*. * Uwaga : - Przez środki wymagane do realizacji zamówienia biologicznie neutralne Zamawiający rozumie środki nie zagrażające zdrowiu ludzi i środowisku, posiadające wymagane prawem atesty oraz ulegające biodegradacji - Wykonawca winien przedstawić proponowany zestaw środków chemicznych przewidzianych do wykorzystania w trakcie realizacji zamówienia. Środki te winny spełniać wymagania podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w punkcie III) oraz przedstawić ich karty charakterystyki, potwierdzające ich wymaganą jakość. W trakcie realizacji zamówienia wykonawca przedstawi atesty w stosunku do tych środków chemicznych, co do których istnieje taki wymóg prawny. Środki do czyszczenia i konserwacji podłóg muszą być ponadto antypoślizgowe. - wykonawca zobowiązany jest regularnie przedkładać Zamawiającemu aktualne atesty środków chemicznych stosowanych do realizacji przedmiotu niniejszej umowy, - wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych), - każda z osób wykonujących prace porządkowe musi być ubezpieczona od następstw nieszczęśliwych wypadków, - sprzęt przeznaczany do realizacji zamówienia musi być w pełni sprawny, przeznaczony do użytku wewnątrz budynków i musi spełniać wymogi BHP. Urządzenia elektryczne muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230V, a w przypadku urządzeń akumulatorowych dopuszcza się wyłącznie zasilane akumulatorami gazoszczelnymi (VRLA). - inne warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do nin. Specyfikacji. - Zamawiający : - nie dopuszcza składania ofert częściowych, - nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, - nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - nie przewiduje aukcji elektronicznej. Uwaga : - średnia dzienna liczba użytkowników budynku wynosi ok. 1 500 osób, - ze względu na specyfikę obiektu wskazane jest, aby każdy wykonawca, przed sporządzeniem oferty, dokonał wizji lokalnej w budynku (w porozumieniu z Działem Administracyjno-Gospodarczym Zamawiającego)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia przedstawiając : a) że prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym niniejszym zamówieniem od co najmniej 2 lat, b) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub aktualne wykonywanie - co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi nin. zamówienia należy rozumieć usługę sprzątania o wartości co najmniej 300.000,00 zł (brutto) w przeliczeniu na 12 miesięcy jej świadczenia, dotyczącą minimum 6 000 m2 powierzchni w budynku użyteczności publicznej (nie są zaliczane m. in. hale produkcyjne, magazynowe, składowe, hale sportowe, powierzchnie handlowe), świadczoną przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy. Wymagany minimalny czasokres świadczenia usługi (12 miesięcy) musi zawierać się w ustawowym okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Informacja o doświadczeniu zawodowym winna być przedstawiona w układzie formularza (wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do nin. specyfikacji), wraz z załączeniem dowodów, czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c) Wykonawca udokumentuje, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania zamawiającego, jeżeli załączy do oferty zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - certyfikat potwierdzający świadczenie przez wykonawcę usług będących przedmiotem nin. zamówienia zgodnie z normą jakościową ISO 9001:2000 lub inny równoważny dokument, potwierdzający stosowanie przez niego równoważnych środków zapewnienia jakości (np. regulamin wewnętrznej kontroli jakości, jeżeli funkcjonuje u wykonawcy od co najmniej 2 lat przed upływem terminu składania ofert i jest stosowany w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, wraz z oświadczeniem dot. ww. regulaminu, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji - Oświadczenie - wewnętrzna kontrola jakości).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym przedstawiając, że dysponuje lub będzie dysponował i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia specjalistyczny sprzęt, między innymi taki jak : - urządzenie myjące do posadzek kamiennych - minimum 1 szt. - maszyna do mycia i konserwacji podłóg drewnianych - minimum 1 szt. - odkurzacz z funkcją zbierania wody - minimum 5 szt. - urządzenie piorące do wykładzin i tapicerki - minimum 1 szt. - drabina - minimum 1 szt. - wózek z zestawem sprzątającym - minimum 6 szt. Zamawiający uzna za spełniony ten warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi informację potwierdzającą spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI nin. Specyfikacji, według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawiając : a) że dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia odpowiednią ilość osób, dla zapewnienia należytego wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony ten warunku, jeżeli : - każda z osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiada certyfikat potwierdzający pozytywne ukończenie kursu z zakresu utrzymania czystości, akredytowanego przez niezależne organ wydający, np. Polskie Stowarzyszenie Czystości (PSC), - każda z osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiada minimum 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) u jednego pracodawcy, - co najmniej dwie osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają minimum 12- miesięczne doświadczenie (staż pracy) na stanowisku kierowniczym u tego wykonawcy (na dzień, w którym upływa termin składania ofert) i zostaną wyznaczone przez wykonawcę na koordynatorów ekipy sprzątającej, odpowiedzialnych m. in. za stały nadzór nad sprzątającymi i codzienne robocze kontakty z Zamawiającym. b) informację na temat liczby pracowników (zatrudnianych średnio w okresie rocznym) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku również podmiot/podmioty te muszą spełniać warunki niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 Ustawy . Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI nin. Specyfikacji, według formuły :spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje swoją sytuację ekonomiczną i finansową przedstawiając : a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI nin. Specyfikacji, według formuły : spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca udokumentuje, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania zamawiającego, jeżeli załączy do oferty zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - certyfikat potwierdzający świadczenie przez wykonawcę usług będących przedmiotem nin. zamówienia zgodnie z normą jakościową ISO 9001:2000 lub inny równoważny dokument, potwierdzający stosowanie przez niego równoważnych środków zapewnienia jakości (np. regulamin wewnętrznej kontroli jakości, jeżeli funkcjonuje u wykonawcy od co najmniej 2 lat przed upływem terminu składania ofert i jest stosowany w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, wraz z oświadczeniem dot. ww. regulaminu, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji -Oświadczenie - wewnętrzna kontrola jakości).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty winny być załączone również : 1. Szczegółowa kalkulacja ofertowa (netto i brutto) za miesięczne kompleksowe wykonywanie zamówienia - określająca koszty zatrudnienia, ilość i rodzaj używanych środków czystości, innych materiałów i urządzeń oraz papieru toaletowego. Należy tu również uwzględnić wszystkie ewentualne pozostałe koszty niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Kalkulacja kosztów wykonania zamówienia winna zagwarantować sprawne realizowanie zamówienia, usługa winna być świadczona w wysokim standardzie, należy uwzględnić odpowiednią ilość środków czystości i papieru toaletowego (proporcjonalnie do ilości użytkowników sanitariatów). 2. Wykaz środków myjących, konserwujących, czyszczących, dezynfekujących wraz z informacją o wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia środkach, ich przeznaczeniu, stosowanym stężeniu, spektrum działania. Do wykazu należy dołączyć karty charakterystyki, instrukcję przygotowywania roztworów roboczych oraz szczegółową informację o sposobie przygotowania poszczególnych roztworów roboczych preparatów zaproponowanych w wykazie. 3. Szczegółowe instrukcje sprzątania i dezynfekcji. 4. Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy (dotyczy Wykonawcy działającego przez pełnomocnika). 5. Dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie nin. zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w sytuacji zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) oraz w innych sytuacjach opisanych w umowie. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 13:30, miejsce: ul. Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.