To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Lublin: Budowa siedziby Placówki Terenowej KRUS w Puławach, przy ul. Wróblewskiego na działkach Nr 585/15 i 586/18
Numer ogłoszenia: 377462 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292954 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa siedziby Placówki Terenowej KRUS w Puławach, przy ul. Wróblewskiego na działkach Nr 585/15 i 586/18.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa siedziby Placówki Terenowej KRUS w Puławach, przy ul. Wróblewskiego na działkach Nr 585/15 i 586/18 składające się z następujących zadań: 1) budowie budynku biurowego z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu (np. wycinka drzew, wykonanie ogrodzenia, parkingów i oświetlenia terenu), 2) wykonanie przyłączy, 3) wyposażenie budynku w meble zgodnie z projektem aranżacji wnętrz, 2. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, STWiOR a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. Inwestycja realizowana będzie na działkach Nr 585/15 i 586/18 o powierzchni 1834,0 m2: - powierzchnia dróg, parkingów i chodników - 885,0m2 Dane dotyczące budynku: - powierzchnia zabudowy -319,80m2, - powierzchnia użytkowa budynku - 470,60m2, - powierzchnia netto - 511,54 m2 - kubatura budynku - 2270,0m3 , - wysokość budynku - 11m - budynek 2-kondygnacyjny niepodpiwniczony w części jednokondygnacyjny wykonany w konstrukcji murowanej z dachami jednospadowymi na konstrukcji drewnianej (krokwiowo - płatwiowy) . - konstrukcja budynku oparta na ścianach murowanych stężonych stropami z płyt kanałowych. - stropy żelbetowe gęstożebrowe typu Żerań - kanałowe - klatka schodowa żelbetowa, - dach o konstrukcji drewnianej kryty blachą. 4. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 5. Wykonawca musi zaoferować 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancję na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące, liczone od daty odbioru całości zamówienia a także zobowiązać się do nieodpłatnej bieżącej konserwacji urządzeń (zgodnej z zasadami sztuki lub zaleceniami producenta) i naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwo nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót oraz za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu umowy (należy przekazać oryginał ubezpieczenia budowy). 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 8. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni wszelkie media niezbędne do prowadzenia robót. 9. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Plac budowy Wykonawca ogrodzi barierami stałymi. 11. Wybrany w przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy zaktualizuje wraz z Zamawiającym i Inwestorem Zastępczym posiadany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy zwany Harmonogramem Inwestycji. 12. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zatrudni kierownika budowy, który wykona przewidziany przepisami plan BIOZ w ciągu 7 dni od daty przejęcia placu budowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 39.10.00.00 - Meble 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze ARYS Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 6a, 20-479 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2164000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1889999,77
Oferta z najniższą ceną: 1889999,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2690907,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku NZOZ w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.