Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Września: II etap adaptacji pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia do przechowywania księgozbiorów bibliotecznych wraz z zapleczem socjalnym
Numer ogłoszenia: 37749 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych, ul. Wojska Polskiego 2A, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4364959, 4364828, fax 061 4364959, 4364828.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nkjowrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap adaptacji pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia do przechowywania księgozbiorów bibliotecznych wraz z zapleczem socjalnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II etap adaptacji pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia do przechowywania księgozbiorów bibliotecznych wraz z zapleczem socjalnym - wykonanie prac będzie obejmowało roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej jako dalszą kontynuację robót wykonywanych w I etapie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 95.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Od Wykonawców wymaga się wniesienia wadium w kwocie 5 tysięcy zł. Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składani ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz.1158, z póź. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: 80 1020 4115 0000 9802 0056 5887 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania oferta, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, wykluczonego z postępowania lub który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert lub którego oferta została odrzucona wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, w tym nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę , gdy wykaże że: - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej w kwocie netto określonej przez Wykonawcę w ofercie), oraz wykaże , że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponuje w celu realizacji zadania podmiotami oraz osobami wśród których jest (są) osoba(y) która(e) będzie(ą)pełnić funkcję kierownika robót w zakresie prowadzenia prac o charakterze budowlanym, sanitarnym oraz elektrycznym. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże że: - posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej minimum wysokości ceny złożonej w ofercie. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm). 2. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium: spełnia, nie spełnia. 3. W przypadkach określonych ustawą wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:1) Oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ). Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 2) Aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wstawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ. 7) Dokumenty od minimum 3 zamawiających, na rzecz których świadczono roboty budowlane stanowiących przedmiot zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej kwocie netto określonej przez Wykonawcę w ofercie) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności Firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia odpowiadającej co najmniej kwocie złożonej oferty. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być aktualne (ważne) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać ww ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. 9) Dokument potwierdzający, że kierownik(cy) budowy posiada(ją) uprawnienia budowlane w zakresie prac o charakterze budowlanym, sanitarnym i elektrycznym oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Budownictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt.: 1) 2,4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, 2) Dokumenty wystawione zamiast dokumentów o których mowa w pkt.2,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, wystawiony zamiast dokumentu o który mowa w pkt.5 wystawiony powinien być nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający niw może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nkjowrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych ul. Wojska Polskiego 2a 62-300 Września pok.nr 9 - parter budynku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych ul. Wojska Polskiego 2a 62-300 Września pok.nr 9 - parter budynku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną
- Cyberbezpieczny samorząd - Zakup serwera wraz z systemem operacyjnym i licencją
- Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielniania
- Dostawa sprzętu medycznego
- Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla terenu gminy Pyzdry na podstawie materiałów zgromadzonych w PZGIK.
- Zakup komputerów stacjonarnych dla szkół podstawowych Gminy Września
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- Dobudowa budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - Przebudowa i adaptacja dla potrzeb CUS
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
- Rozbudowa i przebudowa budynku "Małej Szkoły"
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa (rozbudowa) i przebudowa budynku w Lublinie przy ul. Radziszewskiego 2A"
- Rozbudowa i przebudowa budynku przy ulicy Reymonta w Prabutach
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.