eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji o funkcjonalność wieloletniego skorowidza obowiązujących aktów prawnych



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Warszawa: Rozbudowa informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji o funkcjonalność wieloletniego skorowidza obowiązujących aktów prawnych
Numer ogłoszenia: 377504 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Aleje Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947521, faks 022 6947176.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji o funkcjonalność wieloletniego skorowidza obowiązujących aktów prawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji o funkcjonalność wieloletniego skorowidza obowiązujących aktów prawnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 72.21.27.83 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania zawartością .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują zamówienia) minimum 1 (jedno) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszej niż 20 000 zł brutto (dwadzieścia tysięcy zł brutto). Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna zamówienie, którego przedmiotem było należyte wykonanie zamówienia polegającego na wykonaniu, dostawie i instalacji oprogramowania do zarządzania zawartością, udostępnionego na stronach www i o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt III.2) ogłoszenia, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w ust. III.2. poz. b) ogłoszenia, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych, zamówień , w zakresie szczegółowo opisanym w ust. III.2. b) ogłoszenia, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych zamówień. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie oceniana łącznie, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5 . W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w pkt 3 powyżej,winien być złożony odrębnie przez każdego z nich. Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 powyżej, winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane przez tego z Wykonawców, który został upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być dokonane na każdej zapisanej stronie. 7. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 8. Dokument, o których mowa w pkt 3 powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.rcl.bip-e.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Legislacji Al. J. Ch. Szucha 2/4 00-582 Warszawa pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji Al. J. Ch. Szucha 2/4 00-582 Warszawa pok. 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający uprzejmie informuje, iż od dnia 29 października 2009 siedzibą Rządowego Centrum Legislacji jest Al. J. Ch. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa. Powyższy adres nie został uwzględniony przez portal bzp, mimo wprowadzenia nowych danych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.