eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup i dostawy materiałów opatrunkowych i szewnych oraz środków dezynfekcyjnych zapotrzebowanych przez Aptekę szpitalną dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 23 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Chorzów: Zakup i dostawy materiałów opatrunkowych i szewnych oraz środków dezynfekcyjnych zapotrzebowanych przez Aptekę szpitalną dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 23 części
Numer ogłoszenia: 377540 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy materiałów opatrunkowych i szewnych oraz środków dezynfekcyjnych zapotrzebowanych przez Aptekę szpitalną dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 23 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy zakup i dostawy materiałów opatrunkowych i szewnych oraz środków dezynfekcyjnych z podziałem na 23 części, które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. Wartość szacunkowa zamówienia netto wynosi ok.: 514 859,18 zł tj. ok. 121 863,05 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 14 500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100), natomiast dla ofert częściowych w wysokości: Nr i nazwa części zadania Kwota wadium Część nr 1 zadania - Nici specjalistyczne wchłanialne - 1 300,00 zł Część nr 2 zadania - Nici specjalistyczne niewchłanialne - 200,00 zł Część nr 3 zadania - Nici chirurgiczne - 1 - 1 500,00 zł Część nr 4 zadania - Szwy specjalistyczne - 0 zł Część nr 5 zadania - Nici okulistyczne - 1 - 0 zł Część nr 6 zadania - Nici okulistyczne - 2 - 0 zł Część nr 7 zadania - Nici okulistyczne - 3 - 0 zł Część nr 8 zadania - Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna - 0 zł Część nr 9 zadania - Wosk kostny - 0 zł Część nr 10 zadania - Siatka przepuklinowa - 1 - 0 zł Część nr 11 zadania - Siatka przepuklinowa - 2 - 0 zł Część nr 12 zadania - Opatrunki - 1- 4 800,00 zł Część nr 13 zadania - Zestaw uniwersalny - 0 zł Część nr 14 zadania - Opatrunki - 2- 1 800,00 zł Część nr 15 zadania - Opatrunki specjalistyczne - 1- 100,00 zł Część nr 16 zadania - Opatrunki specjalistyczne - 2- 200,00 zł Część nr 17 zadania - Sterylne jednorazowe obłożenia chirurgiczne uniwersalne -200,00 zł Część nr 18 zadania - Środki dezynfekcyjne i myjące - 1- 900,00 zł Część nr 19 zadania - Środki dezynfekcyjne i myjące - 2- 100,00 zł Część nr 20 zadania - Środki dezynfekcyjne i myjące - 3- 600,00 zł Część nr 21 zadania - Mycie, dezynfekcja, pielęgnacja rąk, błon śluzowych i skóry - 1 300,00 zł Część nr 22 zadania - Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD - 3 - 500,00 zł Część nr 23 zadania - Spirytus medyczny i alkohol etylowy skażony - 0 zł Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na oprocentowany rachunek bankowy. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich. Termin wniesienia wadium upływa dnia 28.11.2014r. o godzinie 1000 Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej uprawniającego Wykonawcę do dystrybucji produktów farmaceutycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla części nr 1-7 oraz 9-11 zadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej wykazu głównych wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających czy zostały one należycie wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3 do SIWZ. Wyjaśnienie: Dowodami, o których mowa powyżej, są: 1) poświadczenia, z których wynika, iż zamówienie zrealizowano efektywnie, z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie wykonawcy lub - 2) oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane dostawy wskazane w wykazie ( załącznik nr 3 do SIWZ), wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Informacje taką wykonawca zamieszcza wypełniając formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz musi uwzględniać zamówienia o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Warunkiem stawianym przez zamawiającego jest zrealizowanie z należytą starannością zamówienia odpowiadającego zakresem i rodzajem zamówieniu, o wartości min. 50% szacunkowej wartości netto części zadania, do której przystępuje wykonawca. Zamawiający podał w ogłoszeniu o zamówieniu wartości szacunkowe netto wszystkich części zadania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia składa się w zakresie dotyczącym uczestnictwa danych podmiotów przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Wykazując spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zwierające informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wysokość środków finansowych winna wynosić nie mniej niż 50% szacunkowej wartości netto części zadania, do której przystępuje wykonawca. Zamawiający podał w ogłoszeniu o zamówieniu wartości szacunkowe netto wszystkich części zadania. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zwierające informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli wykonawca będzie polegał na zdolności finansowej innych podmiotów zobowiązany jest załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym te podmioty posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wysokości środków finansowych nie niższej niż 50% szacunkowej wartości części zadania, do której przystępuje wykonawca. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego powyżej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej: 1. dokumentów potwierdzających, że wszystkie oferowane szwy chirurgiczne, materiały opatrunkowe, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne posiadają aktualne rejestracje i atesty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczających je do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: a) dla części zamówienia nr 1- 17 aktualne rejestracje i atesty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczających je do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - w wersji papierowej, b) dla części zamówienia nr 18-22 karty charakterystyki preparatów - w wersji elektronicznej na nośniku CD, c) dla części zamówienia nr 18-22 zgodnie z obowiązującymi przepisami dla preparatów dezynfekcyjnych będących wyrobami medycznymi deklaracja zgodności i certyfikat CE - w wersji papierowej, d) dla części zamówienia nr 18-22 dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami biobójczymi - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym - w wersji papierowej, e) dla części zamówienia nr 18-22 dla kosmetyków oświadczenie, że preparaty zarejestrowane są jako kosmetyk - w wersji papierowej. f) dla części zadania od nr 1 - 4 katalogów w języku polskim zawierających opisy oferowanych nici - w wersji elektronicznej na nośniku CD, g) dla części nr 12 zadania poz. 13-27 oraz poz. 29 kserokopii deklaracji zgodności ze znakiem CE, oraz certyfikatu CE firmy notyfikowanej potwierdzającej Klasę IIa, reguła 7 - zgodnie z definicją Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 30 kwietnia 2004r. - w wersji papierowej, a także po jednym opakowaniu handlowym wyrobu w celu weryfikacji zgodności oferty ze specyfikacją; h) dla część zadania nr 17 - dla potwierdzenia minimalnych parametrów technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga, aby oferent dołączył: - dane techniczne oferowanych w ofercie wyrobów wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów gotowych, - dokumenty wydane przez producenta wyrobów potwierdzające zgodność oferowanych sterylnych zestawów serwet z normą PN EN 13795 1-3.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej: a) oświadczenia wykonawcy: - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 10-11 ustawy; - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia wykonawcy zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej kserokopii wniesionego wadium. Wartość i formy w jakich wykonawca może zabezpieczyć ofertę wadium zawarto w pkt. VII SIWZ. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawca za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w załączniku nr 4 do SIWZ - Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w myśl art. 36a ust. 1 dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z podwykonawców powinien ująć w załączniku nr 1 do SIWZ informację dla zamawiającego o częściach zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia publicznego oraz wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dane ilościowe zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego - w momencie zmiany zasad realizacji świadczeń, wynikających z warunków kontraktu zawartego z NFZ oraz w zależności od schorzeń, z którymi zgłaszają się pacjenci, w związku z czym zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia i ujętego w formularzach cenowych: a) maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy i ilości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy ujętego: w załączniku nr 1do umowy załącznik nr 2 do SIWZ, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy, b) minimalny poziom zamówienia - wynosi 70% wartości umowy i ilości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy ujętego w załączniku nr 1 do umowy załącznik nr 2 do SIWZ, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy, c) dodatkowy zakres - wynosi 30% wartości umowy i ilości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy ujętego w załączniku nr 1 do umowy załącznik nr 2 do SIWZ, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb zamawiającego i z którego zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. 2. W zakresie zamówienia opcjonalnego określonego w ust. 1 pkt. c) niniejszego paragrafu zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu stanowiącego przedmiot umowy ujętego w poszczególnych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, kosztem zmniejszenia ilości asortymentu nie kupowanego, w ramach wartości umowy i ilości asortymentu wskazanych jako zakres dodatkowy umowy. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto proponowanych w ofercie przetargowej - dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów. 3. Sumaryczna wartość wynagrodzenia umownego wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy z tytułu realizacji wszystkich części umowy w wyniku dokonywanych zmian ilościowych albo asortymentowych, o których mowa w pkt 1 nie może przekroczyć kwoty brutto określonej w § 2 ust. 1 umowy. 4. Stosowanie prawa opcji opisanego w pkt.1 nie wymaga formy pisemnej - aneksu do umowy. 5. W przypadku, gdy wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ asortyment nie jest czasowo dostępny na rynku można zastąpić go innym, po uzyskaniu pisemnej zgody zamawiającego uwzględniając identyczny zakres działania i sposób zastosowania produktu w stosunku do produktu zawartego w ofercie. Ilość produktu zamiennego należy wtedy również zaopiniować u Kierownika Apteki. Niniejsze zmiany regulowane będą odpowiednim aneksem w okresie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów ul. Strzelców Bytomskich 11 - sekretariat szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici specjalistyczne wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne wchłanialne. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 46 111 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici specjalistyczne niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne niewchłanialne. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 7 777 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici chirurgiczne - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne - 1. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 51 351 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szwy specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy specjalistyczne. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 953 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nici okulistyczne - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne - 1. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 1 250 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nici okulistyczne - 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne - 2. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 1 221 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nici okulistyczne - 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne - 3. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 1 893 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 310 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wosk kostny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 513 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Siatka przepuklinowa - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa - 1. Wartość szacunkowa netto wynosi 1 504 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Siatka przepuklinowa - 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa - 2. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 990 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 1. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 161 347 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw uniwersalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw uniwersalny. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 2 685 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunki - 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 2. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 61 296 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 1. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 3 416 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne - 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 2. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 7 657 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sterylne jednorazowe obłożenia chirurgiczne uniwersalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne jednorazowe obłożenia chirurgiczne uniwersalne. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 9 337 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne i myjące - 1. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 30 202 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące - 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne i myjące - 2. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 37 401 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące - 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne i myjące - 3. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 22 430 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Mycie, dezynfekcja, pielęgnacja rąk, błon śluzowych i skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie, dezynfekcja, pielęgnacja rąk, błon śluzowych i skóry. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 43 666 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD - 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD - 3. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 19 686 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Spirytus medyczny i alkohol etylowy skażony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirytus medyczny i alkohol etylowy skażony. Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 1 852 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.