eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremDostawa materiałów instalacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Śrem: Dostawa materiałów instalacyjnych.
Numer ogłoszenia: 377570 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345770 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów instalacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych. Zamówienie podzielono na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie części. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych części pozycje. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający jest jednostką budżetową i nie posiada w planie finansowym środków na zakup środka trwałego tj. powyżej 3499,00 zł brutto. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co produkty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz zgodne z opisem znajdującym się w Załączniku nr 4 do SIWZ, powinny posiadać fabryczne, nieuszkodzone, jednostkowe opakowania z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne. b) W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080:2008) WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. - Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z §4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3-MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11) stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. - Kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. - Szczegółowe zasady znakowania wyrobów i przekazania karty wyrobu określają -Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym części, podzespołów oraz tśm do sprzętu łączności, informatyki, rozpoznania, UL i WE dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego-wydane przez Szefostwo Eksploatacji Sprzętu Łączności, Informatyki i WE IWspSZ. stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ - Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3-MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. - W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. - Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. c) Przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca dostarczy swoim transportem i na własny koszt do lokalizacji: - dla części nr 1 - JW 4655 Bydgoszcz, ul. Szubińska 105, - dla części nr 2 - JW 3709 Warszawa, ul. Radiowa 2, po wcześniejszym (z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem 3 dni robocze) uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą (podaną w umowie). d) Na dostarczony asortyment Wykonawca udzieli gwarancji odpowiednio: dla części nr 1 - minimum 12 m-cy, dla części nr 2 - minimum 24 m-ce, licząc od dnia odbioru dostawy potwierdzonej podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy -Protokołem przyjęcia - przekazania-, stanowiącym dowód dostarczenia wyrobów. 8. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto Wykonawcy przedstawione w fakturze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.20.00 - Akcesoria do okablowania 32.56.20.00 - Kable światłowodowe 44.32.22.00 - Złącza kablowe 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część nr 1 dla JW4655.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Atel Electronics Radosław Atlas, ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3048,37

  • Oferta z najniższą ceną: 3048,37 / Oferta z najwyższą ceną: 3048,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część nr 2 dla JW3709.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Atel Electronics Radosław Atlas, ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32604,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44314,82

  • Oferta z najniższą ceną: 44314,82 / Oferta z najwyższą ceną: 44314,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.