To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Lublin: Dostawa i montaż medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ujętego w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/12.
Numer ogłoszenia: 3775 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222713 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ujętego w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia / wyposażeniem) ujętego w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w 6 (słownie sześciu) zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Szafka lekarska (medyczna) oszklona - 10 sztuk b) Szafka przyłóżkowa - 6 sztuk c) Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy - 3 sztuki d) Parawan chromowany dwuczęściowy - 10 sztuk e) Łóżko szpitalne specjalistyczne - 4 sztuki f) Łóżko szpitalne - wersja podstawowa - 3 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 1 stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 1. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 1 minimum: a) 12 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1a), 1c), 1d); b) 24 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1b), 1e), 1f) zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania przedmiotu zamówienia (szkolenie dotyczy części c) i e) Zadania nr 1) i przekazanie do użytku. Zadanie nr 2: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Stolik na aparaturę medyczną (EKG) - 3 sztuki b) Stolik medyczny / taboret lekarski na kółkach - 10 sztuk c) Stolik zabiegowy podwójny blat szklany - 1 sztuka d) Stolik opatrunkowy (wózek wielofunkcyjny) - 2 sztuki e) Stojak na wlewy kroplowe z czterema uchwytami - 10 sztuk f) Kozetka - leżanka lekarska metalowa - 3 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 2 stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 2. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 2 minimum: a) 12 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1a), 1b), 1e) b) 24 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1c), 1d), 1f) zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów) i przekazanie do użytku. Zadanie nr 3: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Stolik opatrunkowy (wózek wielofunkcyjny ze stelażem kroplówkowym) - 1 sztuka b) Stolik do narzędzi chirurgicznych - 3 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 3 stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 3. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 3 minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 4: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Łóżeczko specjalistyczne dla niemowląt - 2 sztuki b) Łóżeczko specjalistyczne dla niemowląt 3 segmentowe - 2 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 4 stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 4. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 4 minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 5: 1. Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, w tym: a) Drabinka gimnastyczna - 5 sztuk b) Materac rehabilitacyjny trzysegmentowy poliuretanowy - 4 sztuki c) Materac gimnastyczny trzyczęściowy poliuretanowy - 16 sztuk d) Materac rehabilitacyjny czterosegmentowy poliuretanowy - 4 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 5 stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 11 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 5. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 5 minimum: a) 12 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1b), 1c), 1d), b) 24 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1a) zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie - dotyczy części a) Zadania nr 5) i przekazanie do użytku. Zadanie nr 6: 1. Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, w tym: a) Piłka rehabilitacyjna fasolka - 3 sztuki b) Worek sako standard - 5 sztuk w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 6 stanowiącym załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 12 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 6. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 6 minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 12 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie i przekazanie do użytku. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 39.14.31.12 - Materace 39.11.32.00 - Taborety 39.14.31.16 - Łóżeczka 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.42.10.00 - Maty gimnastyczne 37.42.21.00 - Drążki gimnastyczne 37.42.33.00 - Gimnastyczne akcesoria do wspinania się 37.44.17.00 - Piłki do ćwiczeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura Społeczna, Działanie 8.1. Infrastruktura dydaktyczna i społeczna szkół wyższych na podstawie umowy o dofinansowanie nr 23/09-WND-RPLU.08.01.00-06-008/09..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132748,32
Oferta z najniższą ceną: 132748,32 / Oferta z najwyższą ceną: 132748,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11614,38
Oferta z najniższą ceną: 11614,38 / Oferta z najwyższą ceną: 12454,83
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8510,40
Oferta z najniższą ceną: 8510,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9965,70
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medisquad Sp. z o.o., ul. Lubartowska 56, 20-094 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8189,18
Oferta z najniższą ceną: 8189,18 / Oferta z najwyższą ceną: 8189,18
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medisquad Sp. z o.o., ul. Lubartowska 56, 20-094 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1191,35
Oferta z najniższą ceną: 1191,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1191,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.