eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji na terenie i w obiektach Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Zielona Góra: Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji na terenie i w obiektach Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM
Numer ogłoszenia: 37760 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.uzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji na terenie i w obiektach Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - świadczenie usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji na terenie i w obiektach Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM ul. Wrocławska 73 (Racula) w zakresie: 1) wykonywanie zabiegów deratyzacji (szczury) w obiektach o pow. 8020 m2 - niezbędnym jest wykładanie minimum cztery razy w miesiącu środków stałych i płynnych, 2) wykonywanie zabiegów deratyzacji (szczury) na terenie otwartym o pow. około 1,0 ha - niezbędnym jest wykładanie minimum cztery razy w miesiącu środków stałych i płynnych, 3) wykonywanie skutecznych zabiegów dezynsekcji (karaluchy) we wszystkich obiektach o pow. 8020 m2 - niezbędnym jest minimum cztery razy w miesiącu przeprowadzanie czynności dezynsekcyjnych (opryski, zamgławianie, proszkowanie lub inne), 4) wykonywanie zamgławiania - dezynsekcji gazowej - hali sortowni 30.000 m3 - w piątki po godz. 21.00. W przypadku wykonywania zabiegów w hali sortowni należy bezwzględnie zakryć wszystkie otwory wentylacyjne, 5) w przypadku nadmiernego występowania zagrożenia - wykonanie usługi w trybie awaryjnym, po zgłoszeniu telefonicznym w terminie 24 godzin od zgłoszenia, 6) uzupełnianie ilości płynu dezynfekcyjnego na matach dezynfekujących przy wagach samochodowych według potrzeb, stosownie do zużycia (latem co 2-3 dni). Teren Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Raculi obejmuje następujące obiekty: - budynek administracyjno-socjalny - 450 m2(czynności należy wykonać po godz.15.00 - w piątki), - budynek warsztatowo-magazynowy - 350 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - budynek wag - 80 m2 (czynności należy wykonać po godz. 20.00 - w piątki lub dni wolne), - budynek punktu skupu - 15 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki lub dni wolne), - hala sortowni odpadów użytkowych - 3000 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - budynek obróbki kompostu - 225 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - komory kompostowe - 2250 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - wentylatorownia - 200 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki lub dni wolne), - stanowisko sita obrotowego - 100 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - garaże plus olejarnia - 200 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki lub dni wolne), - sortownia stłuczki szklanej - 200 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - hala magazynowa odpadów niebezpiecznych - 800 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki), - budynek socjalny nowego składowiska - 150 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki). Razem powierzchnia w/w obiektów = 8020 m2 Uwagi: 1. W przypadku nieskutecznego zabiegu dezynfekcji zabieg należy przeprowadzać do skutku na koszt Wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli wszystkich czynności wykonywanych zabiegów przez Wykonawcę na obiektach działu ( między innymi karty charakterystyk stosowanych preparatów, sposób sporządzania roztworów roboczych, technologię wykonywanych zabiegów). 3. Wykonawca powinien posiadać certyfikat potwierdzający szkolenie z użyciem preparatów I klasy toksyczności ważny na cały okres trwania umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących do 30% wartości zamówienia podstawowego, realizowanych w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na świadczone usługi, polegających na rozszerzeniu krotności wykonywanych zabiegów deratyzacji i dezynsekcji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, powyżej minimum określonego w opisie zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia - spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług, tj. należy się wykazać usługami w zakresie wykonywania usług deratyzacji/dezynsekcji, o wartości min. 50 tyś. złotych w ramach jednej umowy. Nie dopuszcza się sumowania umów w celu spełnienia warunku. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia - spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia - spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować następującymi osobami: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje): -min. jednym pracownikiem posiadającym certyfikat potwierdzający szkolenie z użyciem preparatów I klasy toksyczności ważny na cały okres trwania umowy. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, że osoba zajmująca się zabiegami deratyzacji, dezynsekcji posiada certyfikat potwierdzający szkolenie z użyciem preparatów I klasy toksyczności. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): . -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tyś. PLN (sto tysięcy PLN). W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty oraz wymagane dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 08:00, miejsce: na adres: ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokój 101 lub w kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.