Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-03
Zielona Góra: Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji na terenie i w obiektach
Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM
Numer ogłoszenia: 37760 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.uzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji na terenie i w obiektach Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - świadczenie usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji na terenie i w obiektach Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM ul. Wrocławska 73 (Racula) w zakresie: 1) wykonywanie zabiegów deratyzacji (szczury) w obiektach o pow. 8020 m2 - niezbędnym jest wykładanie minimum cztery razy w miesiącu środków stałych i płynnych, 2) wykonywanie zabiegów deratyzacji (szczury) na terenie otwartym o pow. około 1,0 ha - niezbędnym jest wykładanie minimum cztery razy w miesiącu środków stałych i płynnych, 3) wykonywanie skutecznych zabiegów dezynsekcji (karaluchy) we wszystkich obiektach o pow. 8020 m2 - niezbędnym jest minimum cztery razy w miesiącu przeprowadzanie czynności dezynsekcyjnych (opryski, zamgławianie, proszkowanie lub inne), 4) wykonywanie zamgławiania - dezynsekcji gazowej - hali sortowni 30.000 m3 - w piątki po godz. 21.00. W przypadku wykonywania zabiegów w hali sortowni należy bezwzględnie zakryć wszystkie otwory wentylacyjne, 5) w przypadku nadmiernego występowania zagrożenia - wykonanie usługi w trybie awaryjnym, po zgłoszeniu telefonicznym w terminie 24 godzin od zgłoszenia, 6) uzupełnianie ilości płynu dezynfekcyjnego na matach dezynfekujących przy wagach samochodowych według potrzeb, stosownie do zużycia (latem co 2-3 dni). Teren Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Raculi obejmuje następujące obiekty: - budynek administracyjno-socjalny - 450 m2(czynności należy wykonać po godz.15.00 - w piątki), - budynek warsztatowo-magazynowy - 350 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - budynek wag - 80 m2 (czynności należy wykonać po godz. 20.00 - w piątki lub dni wolne), - budynek punktu skupu - 15 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki lub dni wolne), - hala sortowni odpadów użytkowych - 3000 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - budynek obróbki kompostu - 225 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - komory kompostowe - 2250 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - wentylatorownia - 200 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki lub dni wolne), - stanowisko sita obrotowego - 100 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - garaże plus olejarnia - 200 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki lub dni wolne), - sortownia stłuczki szklanej - 200 m2 (czynności należy wykonać po godz. 21.00 - w piątki lub dni wolne), - hala magazynowa odpadów niebezpiecznych - 800 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki), - budynek socjalny nowego składowiska - 150 m2 (czynności należy wykonać po godz. 15.00 - w piątki). Razem powierzchnia w/w obiektów = 8020 m2 Uwagi: 1. W przypadku nieskutecznego zabiegu dezynfekcji zabieg należy przeprowadzać do skutku na koszt Wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli wszystkich czynności wykonywanych zabiegów przez Wykonawcę na obiektach działu ( między innymi karty charakterystyk stosowanych preparatów, sposób sporządzania roztworów roboczych, technologię wykonywanych zabiegów). 3. Wykonawca powinien posiadać certyfikat potwierdzający szkolenie z użyciem preparatów I klasy toksyczności ważny na cały okres trwania umowy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących do 30% wartości zamówienia podstawowego, realizowanych w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na świadczone usługi, polegających na rozszerzeniu krotności wykonywanych zabiegów deratyzacji i dezynsekcji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, powyżej minimum określonego w opisie zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia - spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług, tj. należy się wykazać usługami w zakresie wykonywania usług deratyzacji/dezynsekcji, o wartości min. 50 tyś. złotych w ramach jednej umowy. Nie dopuszcza się sumowania umów w celu spełnienia warunku. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia - spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia - spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować następującymi osobami: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje): -min. jednym pracownikiem posiadającym certyfikat potwierdzający szkolenie z użyciem preparatów I klasy toksyczności ważny na cały okres trwania umowy. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, że osoba zajmująca się zabiegami deratyzacji, dezynsekcji posiada certyfikat potwierdzający szkolenie z użyciem preparatów I klasy toksyczności. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): . -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tyś. PLN (sto tysięcy PLN). W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty oraz wymagane dokumenty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 08:00, miejsce: na adres: ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokój 101 lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu 2025, na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3.
- Sukcesywne dostawy składników umundurowania funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej - Kamizelek ostrzegawczych, w okresie do 30.06.2026 r.
- Wykonanie badań laboratoryjnych na potrzeby realizacji inwestycji drogowo-mostowych w m. Zielona Góra na rok 2025
- Usługi odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i podległych jednostek
- Powiększamy się dla Olimpijczyków - zaplecze szatniowo - sanitarne dla stadionu przy ul. Botanicznej 66 - faza II
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków
- Wykonanie usług DDD w nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek przy ul. Gościeradowskiej 5 w Warszawie
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.