Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Zawiercie: Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie miasta Zawiercia w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 377695 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie miasta Zawiercia w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie miasta Zawiercia w 2009 r. Część (zadanie) 1 - Opróżnianie koszy ulicznych. Zakres zamówienia obejmuje: Opróżnianie 241 sztuk koszy ulicznych o pojemności 35 l rozstawionych na terenie miasta Zawiercia. Lokalizacja poszczególnych koszy i częstotliwość ich opróżniania została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. Wszystkie opróżniane kosze powinny być konserwowane w czasie obowiązywania umowy, przez co rozumie się: - smarowanie ruchomych połączeń, - stabilizację obluzowanych koszy, - naprawę drobnych usterek powstających podczas eksploatacji koszy. Część (zadanie) 2 - Likwidacja dzikich wysypisk. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość odpadów do usunięcia - 68 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie usunięcia w całości przewidywanej ilość odpadów), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Likwidacja dzikich wysypisk będzie następowała z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Dzikie wysypiska będą likwidowane w terminie 14 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia. Część (zadanie) 3 - Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość worków do uprzątnięcia (o pojemności 120 l) - 520 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie zebrania w całości przewidywanej ilość worków), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Worki będą odbierane z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Worki muszą zostać zebrane w okresie 24 h od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faxem lub e-mailem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: - część (zadanie) nr 1 - 50.000,00 zł, - część (zadanie) nr 2 - 20.000,00 zł, - część (zadanie) nr 3 - 3.000,00 zł, b) posiadają aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (części zadania 1-3). c) Posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) (części zadania 1-3). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 4) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych UM (pokój 202), Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.12.2008 r..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opróżnianie koszy ulicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Opróżnianie 241 sztuk koszy ulicznych o pojemności 35 l rozstawionych na terenie miasta Zawiercia. Lokalizacja poszczególnych koszy i częstotliwość ich opróżniania została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. Wszystkie opróżniane kosze powinny być konserwowane w czasie obowiązywania umowy, przez co rozumie się: - smarowanie ruchomych połączeń, - stabilizację obluzowanych koszy, - naprawę drobnych usterek powstających podczas eksploatacji koszy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja dzikich wysypisk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość odpadów do usunięcia - 68 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie usunięcia w całości przewidywanej ilość odpadów), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Likwidacja dzikich wysypisk będzie następowała z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Dzikie wysypiska będą likwidowane w terminie 14 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość worków do uprzątnięcia (o pojemności 120 l) - 520 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie zebrania w całości przewidywanej ilość worków), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Worki będą odbierane z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Worki muszą zostać zebrane w okresie 24 h od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faxem lub e-mailem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarządzanych na terenie Łomianek.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Koneck
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.