To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-07
Ogłoszenie nr 37772 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Świdnica: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH PN.: ZADANIE 1. - "Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Nadbrzeżnej w Św idnicy" ZADANIE 2. - " Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Bystrzycą przy ul. Kraszowickiej w Świdnicy" ZADANIE 3. - "Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem przy ul. Mikołaja Kopernika"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13259-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13313-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny
57958900000, ul.
ul. Armii Krajowej
49,
58100
Świdnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 562 850, faks
748 523 110, e-mail
mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH PN.: ZADANIE 1. - "Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Nadbrzeżnej w Św idnicy" ZADANIE 2. - " Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Bystrzycą przy ul. Kraszowickiej w Świdnicy" ZADANIE 3. - "Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem przy ul. Mikołaja Kopernika"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):P-4/II/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1: "Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Nadbrzeżnej w Świdnicy" Zadanie 2: "Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Bystrzycą przy ul. Kraszowickiej w Świdnicy" Zadanie 3: "Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem przy ul. Mikołaja Kopernika" 2. Zadania, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski. 2.1 Zadanie 1 polega na budowie ścieżki rowerowej o długości 773,50 m wraz z chodnikiem i oświetleniem ulicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski stanowi dokumentacja projektowa, obejmująca: 1) projekt budowlanych branży drogowej, 2) projekt budowlany w zakresie oświetlenia ulicznego, 3) projekt wykonawczy branży drogowej, 4) projekt wykonawczy w zakresie oświetlenia ulicznego, 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie oświetlenia ulicznego, 7) opinia geotechniczna, 8) projekt stałej organizacji ruchu, sporządzona przez PASSOPROJEKT Inżynieria Lądowa, ul. Parkowa 17/4, 58-260 Bielawa 2.2 Zadanie 2 polega na budowie ciągu pieszo - rowerowego o długości około 630 mb wraz z kładką pieszo - rowerową nad rzeką Bystrzycą wraz z budową oświetlenia ciągu pieszo - rowerowego oraz kładki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski stanowi dokumentacja projektowa, obejmująca: 1) projekt budowlany wielobranżowy, 2) projekt wykonawczy branży drogowej, 3) projekt wykonawczy branży mostowej, 4) projekt wykonawczy branży elektrycznej, 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wielobranżową, 6) opinia geotechniczna, 7) operat wodnoprawny, 8) projekt stałej organizacji ruchu, sporządzona przez firmę TENSOR Centrum Inżynierii Lądowej, ul. Bardzka 30, 50-517 Wrocław 2.3 Zadanie 3 polega na budowie ścieżki rowerowej i chodnika oraz przebudowie skrzyżowań, zjazdów, zatok autobusowych i postojowych oraz ogrodzeń wraz z budową kładki rowerowej nad rzeką Bystrzyca. Długość ścieżki rowerowej wraz z kładką wynosi około 820 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski stanowi dokumentacja projektowa, obejmująca: 1) projekt budowlany branży drogowej i mostowej, 2) projekt budowlany branży elektrycznej, 3) projekt wykonawczy branży drogowej, 4) projekt wykonawczy branży mostowej, 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - branża drogowa, 6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - branża mostowa, 7) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - branża elektryczna, 8) opinia geotechniczna, 9) operat wodno-prawny, 10) projekt stałej organizacji ruchu, sporządzona przez Biuro Konstrukcyjne REJPROJEKT Anna Rej, ul. Siołkowa36 ,33- 330 Grybów oraz Usługi Projektowe Nadzór Autorski i Inwestorski, Robert Biedka, 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 44/5. 3. Dokumentacja projektowa, na podstawie której realizowane będą roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski dostępna jest pod następującymi linkami: Dla zdania 1: http://um.swidnica.pl/ftpum/pub/przetargi/zalaczniki-nadbrzezna.zip Dla zadania 2: http://um.swidnica.pl/ftpum/pub/przetargi/zalaczniki-bystrzycka.zip Dla zadania 3: http://um.swidnica.pl/ftpum/pub/przetargi/zalaczniki-kopernika.zip 4. Nadzór inwestorski pełniony będzie w specjalnościach: Zadanie 1: a. inżynieryjnej drogowej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zadanie 2 i 3: a. inżynieryjnej drogowej, b. inżynieryjnej mostowej, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5. Koordynatorem czynności branżowych inspektorów nadzoru będzie inspektor nadzoru branży drogowej. 6. Nadzór inwestorski prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością w jego wykonywaniu. 7. Wykonawca oświadcza, że dla przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1, 2, 3, 4 osoby pełniące obowiązki inspektorów nadzoru posiadają doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych i w każdym czasie realizacji zamówienia, będą posiadać aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń określone przepisami Prawa Budowlanego, będą członkami Izby Inżynierów Budownictwa, będą posiadać wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 8. Strony ustalają, że do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w art.25 ustawy z dnia 7 lipca1994 roku - Prawo Budowlane /Dz. U. z 2016 roku poz.290/, a także: a. zapewnienie nadzoru inwestorskiego w postaci osób posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach jak w pkt 3, b. wyznaczenie inspektora wiodącego - koordynatora (zgodnie z wiodącą specjalnością w danej inwestycji), c. bieżąca kontrola jakości wszystkich użytych do budowy wyrobów budowlanych oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach, d. kontrola budowy przez koordynatora w trakcie trwania robót budowlanych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, potwierdzone wpisem do dziennik budowy, e. Wykonawca zobowiązuje się, że na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego stawi się osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego w ciągu czasu zaoferowanego przez Wykonawcę, lecz nie dłuższym niż 3 godziny od wezwania telefonicznego, potwierdzonego faksem bądź e-mailem, co każdorazowo odnotowane zostanie w dzienniku budowy. W przypadku gdy wezwanie do przyjazdu na budowę wpłynie do Wykonawcy/koordynatora nadzoru inwestorskiego do godz. 12:00 osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego stawi się na budowie w tym samym jednak nie później niż w ciągu 3 godzin od wezwania telefonicznego, potwierdzonego faksem bądź e-mailem. Jeśli wezwanie otrzyma po godz. 12:00 osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego stawi się na budowie w dniu następnym, jednak nie później niż do godz. 9:00. f. kontrola budowy inspektorów branżowych w trakcie trwania robót budowlanych w danej specjalności nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, potwierdzone wpisem do dziennik budowy, g. udział w naradach koordynacyjnych i odbiorach, h. udział w odbiorach robót zanikowych oraz odbiorze końcowym, i. przeprowadzanie przez Wykonawcę rad budowy; w częstotliwości wg potrzeb procesu inwestycyjnego w toku, ale minimum raz w tygodniu, j. sporządzanie przez Wykonawcę protokołów ze spotkań - rad budowy i bieżącego przekazywania ich Zamawiającemu, k. kontrola rzeczowo-finansowa wykonywanych robót budowlanych oraz czuwanie nad terminową i finansową realizacją robót w tym kontrola postępu robót w stosunku do harmonogramu realizacji robót budowlanych, l. informowanie Zamawiającego o przebiegu robót oraz o wszelkich zagrożeniach wynikłych w trakcie realizacji robót budowlanych, m. informowanie Zamawiającego o pojawiających się na budowie podwykonawcach, n. opiniowanie na piśmie zasadności ewentualnego wykonania podobnych robót budowlanych wnioskowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót w terminie 3 dni od daty otrzymania wniosku, o. czynny udział przy uzgadnianiu z projektantem ewentualnego wykonania podobnych robót budowlanych, sprawdzenie zasadności oraz weryfikacja podobnych robót budowlanych, p. powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót w sposób odmienny od zatwierdzonego projektu budowlanego i wykonawczego, q. wykonanie inwentaryzacji robót w toku w przypadku przerwania robót w trakcie ich realizacji, w sytuacji upadłości Wykonawcy robót lub odstąpienia od umowy, r. sprawdzenie pełniej dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót w terminie 5 dni od dnia otrzymania dokumentacji, jednak nie później niż na dzień przed odbiorem końcowym robót, s. proponowanie Zamawiającemu niezbędnych działań mających na celu zniwelowanie ewentualnych opóźnień w robotach budowlanych, t. współpraca z Wykonawcą robót budowlanych w celu uniknięcia lub zredukowania skutków ewentualnych wydarzeń i okoliczności, które mogą mieć wpływ na jakość robót, wzrost wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych lub planowaną datę zakończenia, u. sprawdzanie rozliczeń budowy, v. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji udzielanej przez Wykonawcę robót budowlanych. Przeglądy gwarancyjne będą wykonywane nie rzadziej niż raz w roku. Wykonawca jest także zobowiązany do stawiennictwa się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego lub użytkownika, na każde zawiadomienie otrzymane przez Zamawiającego lub użytkownika. 9. Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie inwestycji w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. W przypadku podpisania przez Gminę Miasto Świdnica umowy o dofinansowanie, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia terminowego, w każdym aspekcie zgodnego z niniejszym SIWZ, wykonania przedmiotu umowy. 10. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71520000-9 -Usługi nadzoru budowlanego 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części usług. 14. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85823.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60770.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawności urządzeń oświetlenia miejskiego stanowiącego majątek Gminy Miasto Świdnica w 2025 roku"
- "Dostawa leków i płynów infuzyjnych - 5 zadań"
- Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, terenu wokół posesji, pomieszczeń archiwalnych w SO w Świdnicy oraz pomieszczeń w Ośrodkach Kuratorskich nr 1 w Świdnicy i nr 4 w Świebodzicach
- Dostawa pawilonu wraz z wyposażeniem i montażem w ramach zadania pn. Budowa zaplecza sportowo-sanitarnego przy boisku piłkarskim w Świdnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.