To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3777 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362428-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny
13038018600000, ul.
ul. Płocka
39,
09100
Płońsk, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
023 6627764 - 66, 6621145 - 46, faks
236 623 816, e-mail
zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plonski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów, odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych i ich złomowanie gwarantujące niemożność powtórnego użycia. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozdz. 3 i Załączniku nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 - t.j.), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2012 r., poz. 585 ). 2. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo na okres 3 lat jak niżej: Tabela 1 L.p. Rodzaj tablicy Jednostka Ilość szacunkowa 1. samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe komplet (2 sztuki) 23 614 2. samochodowe indywidualne, zabytkowe, tymczasowe komplet (2 sztuki) 250 3. motocyklowe zwyczajne sztuka 1 500 4. motocyklowe indywidualne, zabytkowe, tymczasowe sztuka 100 5. motorowerowe zwyczajne i tymczasowe sztuka 600 3. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia od miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. 4. Zamówienie na dostawy tablic rejestracyjnych Wykonawca realizował będzie partiami w terminach i ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego rodzajowo- ilościowego zamówienia, składanego w formie pisemnej, elektronicznej lub faksem. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie odbywać się w następujących terminach: 1) dostawa tablic indywidualnych i wtórników w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, 2) dostawa wszystkich pozostałych tablic rejestracyjnych w terminie 21 dni od dnia złożenia zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia na 3 dni robocze przed planowaną datą dostawy 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w pkt 2 Tabela 1 bez ponoszenia kosztów. Zamawiający przyjął ilość tablic każdego rodzaju w skali 3 lat w oparciu o analizę potrzeb z lat poprzednich. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100 % podanych ilości danego rodzaju tablic. Ilości poszczególnych rodzajów tablic w ramach świadczonej dostawy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca zobowiązany jest wyrazić zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowo-rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamawianych tablic stanowiących przedmiot zamówienia poniżej ilości określonych szacunkowo w Tabeli 1 oraz złożonej ofercie, w zależności od potrzeb. Zamawiający może zwiększyć ilość zamawianych tablic w zależności od potrzeb własnych do limitu posiadanych środków finansowych. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, na czas trwania umowy pojemniki (skrzynie itp.) wielokrotnego użytku do składowania zwróconych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zwróconych tablic rejestracyjnych na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego i do złomowania zwróconych tablic rejestracyjnych w sposób gwarantujący niemożność ich powtórnego użycia. 9. Protokolarny odbiór zwróconych do złomowania tablic rejestracyjnych składowanych w magazynie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Płońsku odbywać się będzie w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru. 10. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
31523200-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT282272.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 336444.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dzierżawa urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa serwisowo - eksploatacyjna, DZP.261.6.2025
- Dostawy odczynników do badań hematologicznych i koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja ściany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39"
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Jędrzejewicza wraz z budową kanalizacji deszczowej.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.