eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzŚwiadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń Nadleśnictwa Grotniki od 31.12.2008r. do 31.12.2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Zgierz: Świadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń Nadleśnictwa Grotniki od 31.12.2008r. do 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 377811 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343337 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Grotniki, ul. Ogrodnicza 6/8, Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7190735, 7163963, 7190735, faks 0-42 7190736.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń Nadleśnictwa Grotniki od 31.12.2008r. do 31.12.2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dozór siedziby Nadleśnictwa ( CPV - 85312310-5) i kompleksowa usługa porządkowa (CPV 90919200-4), powierzchnia sprzątania wynosi ok.550 m2.Korytarze i wc są wyłożone terakotą (ok.130m2), na podłogach w pokojach biurowych wykładzina dywanowa (ok.270 m2), w świetlicy i dwóch pokojach biurowych oraz w pokojach gościnnych panele podłogowe (ok.150 m2). Zleceniobiorca na swój koszt oraz własnym staraniem zabezpiecza niezbędny sprzęt, środki czystości, papierowe ręczniki, papier toaletowy, dezodoranty do wc i inne artykuły, potrzebne do właściwego wykonania prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 147600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CORRADO, Koncesjonowana Agencja Ochrony Osób i Mienia, Ryszard Drążkiewicz, Ul. Staffa 38b m.26, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 147600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 147600.00 oferta z najwyższą ceną: 363411.65
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.