Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Szczecin: Zakup i sukcesywna dostawa w 2013 roku materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 377812 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa w 2013 roku materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Epson C9200 Toner 0474-7 1 kpl. 2 HP 6122 Atrament HP 45 (42 ml) 9 3 HP 6122 Atrament HP 78 (19 ml) 4 4 HP 5600 Atrament HP 56 (19 ml) 5 5 HP 5600 Atrament HP 57 (17 ml) 5 6 HP 6940 Atrament HP 339 (21 ml) 20 7 HP 6940 Atrament HP 344 (17 ml) 20 8 Epson 1520 Atrament czarny 5 9 Epson 1520 Atrament kolor 5 10 HP CP 5225 Toner HP CE 740-43A 1 kpl. 11 HP LI 400 Toner HP 305A CE 410-13 2 kpl. 12 HP 1215 Toner HP 125 CB 540-43A 3 kpl. 13 HP 3005 Toner Q7551X 5 14 HP CP 4005 Toner HP CB 400-403A 3 kpl. 15 OKI ML 32x/332X Taśma 50 16 HP K550 Atrament HP 88XL (black, yellow, magneta, cyan) 3 kpl. 17 Płyty CD-R pakowane pojedynczo w pudełku typu Slim 200 18 Płyty DVD-R+ pakowane pojedynczo w pudełku typu Slim 200 19 HP 1505 Toner HP CB 436A 5 20 HP 2050 Toner HP CE 505X 5 21 HP 2015 Toner HP Q7553A 5 22 Lexmark W812 Toner 14K0050 czarny 2 23 HP 2600 Toner HP 124A (Q6000-6003) 2 kpl. 24 HP P400 Toner HP 80A (CF280A) 5 25 HP 8000 Tusz 940 XL (black, yellow, magneta, cyan) 30 kpl. 26 HP 6000 Tusz 920 XL (black, yellow, magneta, cyan) 40 kpl. 27 Sprężone powietrze 50 28 OKI Microline 552x/559X Taśma 10 29 HP 3015 Toner HP CE 255A 3 30 HP 1415 Toner HP 128A CE 320-23A 10 kpl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 24.11.32.00 - Sprężone powietrze 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.73.80 - CD-ROM-y .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- RADUNIX GROMNIAK Sp. Jawna,, ul. Unisławy 13cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74338,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91359,59
Oferta z najniższą ceną: 91359,59 / Oferta z najwyższą ceną: 91957,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tj. dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.