Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Lublin: Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 37784 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji: Część nr 1. Materiały do sterylizacji. Część nr 2. Fiolkowy wskaźnik biologiczny. Część nr 3. Materiały do sterylizacji. Część nr 4. Strzykawki do gazomterii 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ - FORMULARZE CENOWE na poszczególne części zamówienia. 1.3. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 1.4. Miejsce dostawy: Apteka 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Lublinie, Al. Racławickie 23..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ oddzielnie dla każdej części. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1)zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2)zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3)obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 4)zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 5)brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 6) zmiana ilości sztuk w opakowaniu - przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań; 7) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie; 8) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6 pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy pakiet testowy Bowie Dick 1340 - 3.5-4 min kontrolujący penetrację i jakość pary. szt. 300 2.Test zintegrowany kl. V do sterylizacji tlenkiem etylenu op. a100 szt. op. 30 3.Test zintegrowany kl. V do kontroli sterylizacji parą wodną z przesuwalną substancją wskaźnikową. Informacja o klasie testu na teście op.a100 szt.,op. 10 4. Helix - test kontroli wsadu wraz z przyrządem testowym PCD 1210 C - 15 min 1340 C - 5,3 min op.a400 szt. op. 3 5.Test biologiczny ampułkowy do kontroli sterylizacji parowej, czas inkubacji 24 lub 48 godziny. Wymagane określenie warunków zabicia w temperaturze 1210C i 1340C op.a100 szt. op. 2 6.Test biologiczny ampułkowy do kontroli sterylizacji gazowej, czas inkubacji 48 godz. Wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika op. a100 szt. op. 2 7.Taśma samoprzylepna bez wskaźnika 19mm x 55m do pary wodnej. Wymagana charakterystyka techniczna producenta. szt. 80 8.Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem 19mm x 55m do pary wodnej. Wymagana charakterystyka techniczna producenta szt. 60 9.Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem 19mm x 55m do tlenku etylenu. Wymagana charakterystyka techniczna producenta szt. 30 10.Testy kontroli zgrzewa typu Seal check w postaci arkusza, bez folii op.a250 szt. op. 2 11.Plomby do kontenerów typu Eskulap plastikowe. szt. 2000 12.Etykiety do kontenera ze wskaźnikiem S klasy A wymiary 67mm x 38 mm wkładane z boku samoklejące szt. 3000 13.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny kl. IV do kontroli sterylizacji parą wodną. Informacja o klasie testu na każdym teście. Op. a500 szt. op. 55 14.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny kl. IV do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Informacja o klasie testu na każdym teście. Op. a500 szt. op. 26 15.Etykiety ze wskaźnikiem kompatybilne z metkownicą SPS, 1125 szt. na rolce, op. a12 rolek op. 5 16.Jałowa szczotka do chirurgicznego mycia rąk z 4% glukonianem chlorheksydyny szt. 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fiolkowy wskaźnik biologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fiolkowy wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do kontroli sterylizacją parą wodną -typ Rapid- (zgodny z normami ISO-11138 i EN866-8, zawiera spory bakterii Geobacillus stearothermophilus,pożywkę, filtr przeciwbakteryjny i podwójny system wykrywający obecność spor bakteryjnych, pierwszy odczyt po 1-3h) szt. 100 Fiolkowy wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do kontroli sterylizacją tlenkiem etylenu -typ Rapid - (zgodny z normami ISO-11138 i EN866-8, zawiera spory bakterii Bacillus atrophaeus,pożywkę, filtr przeciwbakteryjny i podwójny system wykrywający obecność spor bakteryjnych, pierwszy odczyt po 1-4h) szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osłonki na narzędzia chirurgiczne wielorazowego użytku, różne op. 100 szt. Op.5; 2. Metkownica trzyrzędowa numeryczna drukująca etykiety umożliwiające zapis informacji dotyczacych: daty sterylizacji, daty przydatnosci pakietu, numeru autoklawu, numeru cyklu sterylizacji, kodu operatora szt. 2; 3 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej z piecioma miejscami informacyjnymi op 500 etykiet na rolce op. 3; 4 Wskaźnik skuteczności mycia mechanicznego w postaci arkusza z substancją testową. Zgoda z PN EN ISO 15883 do zastosowania w uchwycie zapewniającym kontrolę w co najmniej dwóch płaszczyznach, skaład substancji testowej bez wartości krwi ani jej pochodnych natomiast zawiera dwa rodzaje białek, lipidy i polisacharydy op 100 szt op. 3; 5 Uchwyt do wskaźnika skutecznosci mycia mechanicznego szt. 1; 6 Komplet gietkich czyścików do czyszczenia trudno dostepnych miejsc, czyściki po jednym opakowaniu z każdego rodzaju w podajniku z obcinarką kpl 1; 7 Komplet gietkich czyścików do czyszczenia trudno dostepnych miejsc, czyściki po jednym opakowaniu z kazdego rodzaju kpl 1; 8 Plastikowe paski do mocowania etykiet op 100 szt op 1; 9 Tabliczki TAG 90 x 38 op 100 szt ( różne kolory) op 1; 10 Maty dekontaminacyjne Rozmiar: 115 x 45 cm op.40 lisków Przylepna na całej powierzchni, spodnia warstwa maty zapewnia równe i stabilne przyleganie do podłoża Materiał: PE (folia polietylenowa), akrylowy polimer adhezyjny Siła adhezji (g/25mm): 350 g (?30g) - warstwa maty , 700 g (?30g) - warstwa przylegająca do podłogi Środek bakteriobójczy: Proxel XL2 Mata jest produktem medycznym oznaczonym znakiem CE op 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawki do gazometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylna strzykawka do gazometrii: -objętość probówki:0,5ml-2ml; -heparynizowana sucha, wysokoncentrowaną, zbalansowaną elektrolitowo heparyna litową umieszczoną na krążku mieszającym; -urządzenie mieszające w postaci kulki magnetycznej; -płaskie zakończenie tłoka wewnątrz strzykawki,zapewniające niezakłócony pobór próbki krwi przez sondę aspirującą analizatora; -zatyczka odpowietrzająca lub korek umożliwiający usunięcie /wypchnięcie/podczas podawania do analizatora; -zakończenie luer,pasujące do każdej igły; -możliwość wspólpracy z aparatem Radiometer seria ABL700 szt. 200; 2 Sterylna strzykawka samonapełniająca się do gazometrii: -objętość probówki:0,7ml-1,5ml; -heparynizowana suchą, wysokokoncentrowana, zbalansowaną elektrolitowo heparyna litowa umieszczoną na krążku mieszającym; -urządzenie mieszające w postaci kulki magnetycznej; -płaskie zakończenie tłoka wewnątrz strzykawki, zapewniające niezakłócony pobór próbki krwi przez sondę aspirującą analizatora; -samouszczelniający się tłok strzykawki,umożliwiajacy odprowadzenie powietrza ze strzykawki podczas samonapełniania się krwią tętniczą; -zatyczka odpowietrzająca lub korek umożliwiający usunięcie/wypchniecie/ pęcherzyków powietrza bez koniecznośći jego zdejmowania podczas podawania do analizatora; -zakończenie luer,pasujące do każdej igły; -możliwość współpracy z aparatem Radiometer seria ABL 700 szt. 700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.