eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaŚwiadczenie usługi obsługi technicznej Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Bielsko-Biała: Świadczenie usługi obsługi technicznej Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 377963 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi obsługi technicznej Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi technicznej Beskidzkiego Centrum Onkologii w zakresie określonym szczegółowo w załączniku nr 4 do siwz wraz z usuwaniem awarii i robotami remontowymi. W zakres zamówienia wchodzą: - Zadanie nr 1 - świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej urządzeń i instalacji centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjnych oraz gazów medycznych wraz z drobnymi robotami remontowymi. - Zadanie nr 2 - na świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej urządzeń i instalacji elektrycznych i teletechnicznych wraz drobnymi robotami remontowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 50.51.42.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji rezerwuarów 50.53.24.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom polegającym na świadczeniu usług w zakresie obsługi technicznej w szpitalach na obiektach czynnych bez zakłócania normalnej pracy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. kopia umowy z danym odbiorcą usługi i referencje ) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż ? wartości oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; c) udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 tys. zł. d) zapewnią jednolity sposób umundurowania/oznakowania pracowników świadczących usługę umożliwiający ich identyfikację potwierdzony stosownym oświadczeniem, e) zagwarantują stosownym oświadczeniem, że usługa świadczona będzie zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego przy użyciu urządzeń, narzędzi, materiałów i środków posiadających wymagane na mocy przepisów odrębnych atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, badania techniczne lub świadectwa dopuszczające do eksploatacji; f) zagwarantują minimalną stawkę czynszu za wynajmowane pomieszczenie warsztatów, o którym mowa w załączniku nr 4 do siwz, nie niższą niż 10,80 zł/m2 miesięcznie + 22% VAT - potwierdzając to stosownym oświadczeniem ( zał nr 1 siwz ); g) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę - zał. nr 1 do siwz; h) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia - zał. nr 1 do siwz; i) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 ppkt b) i c) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt 3 ppkt a), d), e), f), g), h), i i) zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Szczegółowa kalkulacja ceny ofertowej - załącznik nr 1 do siwz. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom polegającym na świadczeniu usług w zakresie obsługi technicznej w szpitalach na obiektach czynnych bez zakłócania normalnej pracy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie stosownych dokumentów (np. kopia umowy z danym odbiorcą usługi i referencje ) stwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż ? wartości oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł. 8. Oświadczenie, ze osoby, które będą wykonywać zamówienie (dotyczy również podwykonawców), posiadają stosowne uprawnienia ( w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń i instalacji energetycznych i gazów medycznych w ramach konkretnego zadania). 9. Oświadczenia, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt d) i e). 10. Kalkulacja roboczogodziny - załącznik nr 1 do siwz. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 12. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Stawka kosztorysowa brutto - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Beskidzkie Centrum Onkologii 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych) w formie pisemnej w cenie 15 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Beskidzkie Centrum Onkologii 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej urządzeń i instalacji centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjnych oraz gazów medycznych wraz z drobnymi robotami remontowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna urządzeń i instalacji centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjnych oraz gazów medycznych wraz z drobnymi robotami remontowymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.50.00.00-0, 50.51.10.00-0, 50.51.42.00-3, 50.71.00.00-5, 50.71.20.00-9, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5, 50.76.00.00-0, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Stawka kosztorysowa brutto - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - na świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej urządzeń i instalacji elektrycznych i teletechnicznych wraz drobnymi robotami remontowymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych i teletechnicznych wraz drobnymi robotami remontowymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7, 50.71.00.00-5, 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Stawka kosztorysowa brutto - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.