eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług porządkowych dla Krakowskiego Teatru Scena STU 4/ZP/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Kraków: Świadczenie usług porządkowych dla Krakowskiego Teatru Scena STU 4/ZP/2008
Numer ogłoszenia: 378051 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Teatr Scena STU , Al. Krasińskiego 16-18, 30-101 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4222263, faks 012 4222263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scenastu.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Samorządowa Kultury-Teatr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych dla Krakowskiego Teatru Scena STU 4/ZP/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń Krakowskiego Teatru SCENA STU w Krakowie zgodnie z załącznikiem nr 8 z podziałem na trzy strefy: 1.strefa codziennego serwisu 8 godzinnego , 2.strefa serwisu nadliczbowego wynikającego z potrzeb repertuarowych Teatru , 3.strefa serwisu 4 godzinnego na zasadach hotelowych w godzinach 10-14- Poniedziałek - Piątek oraz strefa serwisu 2 godzinnego na zasadach hotelowych w godzinach 12-14 w soboty , niedziele i święta ZAKRES USŁUG 1. Sprzątanie powierzchni biurowych: PODZIAŁ SPRZĄTANIA: - codzienne biura dwa sanitariaty , kuchenka, korytarz II p. - okresowe mycie okien raz na kwartał, szorowanie korytarza raz na kwartał 2.Sprzątanie powierzchni sceny foyer oraz zaplecza sceny i garderób PODZIAŁ SPRZĄTANIA: -codzienne scena, foyer teatru, ubikacje publiczności , garderoby, zaplecze sceny w tym korytarz i ubikacja do działu elektryczno -akustycznego -okresowe : akrylizacja nabłyszczenie chemiczne foyer, mycie okien w garderobach, mycie fliz w ubikacjach, klatka schodowa budynku nr 16, powierzchnia chodnika przed budynkiem nr 16 3.Sprzątanie pomieszczeń mieszkań służbowych -Pokoje Gościnne codzienne : sprzątanie poszczególnych pokoi wraz z łazienkami mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń sanitarnych wraz z urządzeniami w zależności od wskazań osoby zarządzającej pokojami służbowymi, mycie korytarza, wraz z kuchenką oraz klatką schodową od I piętra. do strychu. -okresowe : mycie lodówki , akrylizacja korytarza, mycie okien. A. ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC dotyczy utrzymywania czystości w pomieszczeniach Krakowskiego Teatru Scena STU w Krakowie W zależności od potrzeb repertuarowych - Scena, foyer teatru, ubikacje publiczności , garderoby, zaplecze sceny, oraz chodnik przed bud. Teatru w zależności od potrzeb repertuarowych teatru jak i imprez okolicznościowych . CODZIENNIE - mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wraz z urządzeniami - mycie urządzeń sanitarnych umywalki, zlewy, WC, ewentualne mycie fliz w tych pomieszczeniach itp. - Odkurzanie (oczyszczanie plam z wykładzin mycie podłóg-powierzchnie zmywalne - opróżnianie pojemników na śmieci: - usuwanie worków z odpadami; - oczyszczenie pojemników wewnątrz i zewnątrz; - włożenie nowych worków. -oczyszczenie powierzchni biurek, stołów, szaf, szafek, kaloryferów, parapetów itp.(zmywanie na mokro i wytarcie do sucha) - oczyszczanie powierzchni krzeseł części twarde - jw. - oczyszczanie z kurzu ram obrazów, tablic, lamp na biurkach, kinkietów, aparatów telefonicznych i sprzętu komputerowego; - zmycie na mokro i wytarcie do sucha drzwi, klamek, futryn, poręczy; - mycie luster, powierzchni szklanych; - w trakcie trwania dyżurów utrzymywanie czystości na bieżąco WC, łazienki, foyer, korytarze sprzątanie klatki schodowej wejście nr 16 od poziomu I pietra do wejścia na strych uzupełnienie mydła w płynie w dozownikach na mydło dostawa zamawiającego , uzupełnienie papieru toaletowego w pojemnikach według potrzeb dostawa zamawiającego - sprzątanie wejścia głównego do teatru, - bramy nr 16 wraz z klatką schodowa do wysokości I piętra - sprzątanie obszaru chodnika przed budynkiem w zakresie nr 16 al. Krasińskiego TYGODNIOWO - czyszczenie i polerowanie wszelkich wymagających tego części mebli i wyposażenia; - mycie gablot reklamowych przed drzwiami wejściowymi do budynku MIESIĘCZNIE - gruntowne oczyszczanie mebli tapicerowanych odkurzaczem; -gruntowe mycie podłóg-powierzchnie zmywalne - mycie ścian zmywalnych do 1,70 m; - mycie gablot reklamowych przed wejściem do budynku duże witryny reklamowe - odkurzanie i mycie powierzchni podłóg powierzchnia magazynowa -poddasze KWARTALNIE - mycie lamp sufitowych; - generalne mycie i odkurzanie ścian powyżej 1,70 m; - Mycie wszystkich okien w pomieszczeniach teatru wraz z ramami. B. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ OFERENTA - worki małe i duże: na odpady sanitarne-czarne papierowe - środki do mycia i dezynfekcji - środki myjąco - dezynfekujące do sanitariatów - pozostałe środki myjąco - czyszczące - środki natłuszczające do podłóg - piasek, sól. - Maszyny i urządzenia C. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO - mydło w płynie - papier toaletowy ROZBICIE Metrażowe - Pomieszczenia Biurowe -611 m2 - Scena ,foyer, garderoby, wc. 528,5 m2 - Klatka schodowa, chodnik przed budynkiem nr 16,48 m2 - Brama nr 16 i klatka schodowa do wysokości II pietra30,25 m2 - Klatka schodowa od II pietra do strychu 42 m2 - Pokoje gościnne IIIp. wraz z łazienkami 263 m2 - Powierzchnia magazynowa - 135m2-strych - Dodatkowa powierzchnia od września 2009 -71m2 RAZEM 1.657,75 m2 Powierzchnia okien - 330 m2 Powierzchnia luster i szyb - 25,5 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 pln Wadium jest wnoszone na okres związania ofertą . Okres ważności wadium rozpoczyna swój bieg wraz z terminem składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonywali bądź wykonują co najmniej 1 - jedną usługę porządkową w obiekcie z salą widowiskową o podobnym zakresie oraz o wartości minimum 100000zł . c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100000zł e) Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji zamówienia legitymowały się co najmniej pół rocznym doświadczeniem w sprzątaniu obiektów o podobnym charakterze f) Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia ( odkurzacze: przemysłowy, wodny, piorący, szorowarka mechaniczna, polerka mechaniczna) Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1., 6.3., i 6.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5. oraz w 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji. 9. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 10. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100000pln. 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji zamówienia legitymowały się co najmniej pół rocznym doświadczeniem w sprzątaniu obiektów o podobnym charakterze 12. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia, jakie posiada Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scenastu.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Teatr Scena STU, al.Krasińskiego 16-18 , 30-101 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Teatr Scena STU, al.Krasińskiego 16-18 , 30-101 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Od sezonu teatralnego 2009 , od września 2009 dodatkowo do przedmiotu zamówienia należy doliczyć włączony metraż do eksploatacji a wymagający wykonania codziennych prac porządkowych , w ilości 71 m2 pomieszczenie po nadbudowie tarasu-sala prób 2. Zamawiający może pomniejszyć koszt usługi w danym miesiącu o metraż pomieszczeń wyłączonych z eksploatacji np. przerwa urlopowa, remont, malowanie, w szczególności dotyczy to okresu od 01 lipca do 31 sierpnia każdego roku. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z charakterem pracy Teatru oraz dokonać wizji pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania; Zostanie to potwierdzone stosownym dokumentem (załącznik nr 7) który należy dołączyć do składanej oferty..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.