eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa materiałów i sprzętu dla potrzeb ratownictwa medycznego - sprawa 12/10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Koszalin: Dostawa materiałów i sprzętu dla potrzeb ratownictwa medycznego - sprawa 12/10.
Numer ogłoszenia: 378114 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej , ul. J. Piłsudskiego 92, 75-902 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3452415, 3444062, faks 094 3455374.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cos.strazgraniczna.pl/modules.php?name=zam_ogloszone

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i sprzętu dla potrzeb ratownictwa medycznego - sprawa 12/10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych materiałów i sprzętu dla potrzeb ratownictwa medycznego zgodnie z poniższym zestawieniem: 1.PSP-R1 zestaw ratowniczy w torbie - 2 kpl. 2.Nosze podbierakowe - 2szt. 3.Fantom do nauki intubacji dotchawicznej dorosłego - 1 kpl. 4.Fantom do nauki udrażniania dróg oddechowych noworodka - 1 kpl. 5.Respirator transportowy, objętościowo zmienny - 1 kpl. 6.Jednorazowa maska krtaniowa - 2szt. 7.Szyny typu Kramer o różnych wymiarach - 2 kpl. 8.Kamizelka - szyna kręgosłupowa - 2szt. 9.Opatrunek wentylowy na rany klatki piersiowej - 2szt. 10.Aspirator jadu - 2szt. 11.Kieszonkowa maska do sztucznej wentylacji z zaworem - 2szt. 12.Pilot zdalnego sterowania do AEDT2 - 2szt. 13.Fantom niemowlęcia do nauki resuscytacji - 1 kpl. 14.Fantom dziecka do nauki resuscytacji - 2 kpl. 15.Worek samorozprężalny dla dzieci - 2szt. 16.Szyna wyciągowa - 2szt. 17.Szyny podciśnieniowe - 2szt. 18.Materace podciśnieniowe. kpl 2 19.Szkoleniowy defibrylator zautomatyzowany współpracujący bezprzewodowo z manekinem AED - 1 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny 44.61.12.00 - Respiratory 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje w złożonym oświadczeniu - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje w złożonym oświadczeniu - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje w złożonym oświadczeniu - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje w złożonym oświadczeniu - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje w złożonym oświadczeniu - załącznik nr 3 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - zmiana nazwy firmy wykonawcy i zamawiającego, - zmiana adresu siedziby firmy wykonawcy i zamawiającego, - zmiana osób reprezentujących wykonawcę i zamawiającego, - zmiana numeru NIP wykonawcy i zamawiającego, - zmiana numeru REGON wykonawcy i zamawiającego, - zmiana nr konta wykonawcy, - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. VAT, przepisy branżowe dla przedmiotu zamówienia, Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cos.strazgraniczna.pl/modules.php?name=zam_ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Piłsudskiego 92, 75-902 Koszalin, budynek nr 3, pokój nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy ul. Piłsudskiego 92 - w Kancelarii Jawnej, czynnej w dni robocze w godzinach: 07:30 - 11:00 i 13:00 - 15:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.