Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-22
Mrozy: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 378174 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego z montażem i przeszkoleniem personelu z podziałem na 8 części: Część I - pompa objętościowa do żywienia pozajelitowego - szt. 2; Część II - aparat do ogrzewania płynów infuzyjnych - szt. 1; Część III -moduł pomiarowy dyfuzji - szt. 1; Część IV - system diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu - szt.1; Część V - automatyczny, kolorymetryczny analizator do wczesnego wykrywania bakterii i grzybów we krwi i innych płynach ustrojowych - szt.1; Część VI - monitor EKG, kieszonkowy - szt. 1; Część VII - fotel do podawania cytostatyków - szt.4; Część VIII - fotel do pobierania krwi - szt.1. Oferowana aparatura i sprzęt medyczny muszą być fabrycznie nowe, posiadać wymagane prawem, a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0, 33.18.62.00-9, 33.12.41.00-6, 33.12.31.00-9, 33.19.23.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)opis każdego oferowanego przedmiotu zamówienia, w języku polskim, z uwzględnieniem wszystkich parametrów technicznych wskazanych przez zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ wraz z materiałami informacyjnymi (foldery, ulotki, instrukcje itp.) potwierdzającymi spełnienie wymagań w zakresie parametrów technicznych, z nazwą i siedzibą producenta; Zamawiający wymaga wyraźnego oznaczenia w dokumentacji oferowanych wyrobów (foldery, ulotki, instrukcje itp.) wartości parametrów technicznych będących potwierdzeniem spełnienia wymagań SIWZ. 2)potwierdzenia dopuszczenia do obrotu oferowanej aparatury medycznej na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga odpowiednio dokumentów: a)deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, b)certyfikatu CE, c)wpisu lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych (o ile jest wymagane)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza istotne zmiany niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie zaoferowanego aparatu aparatem równoważnym lub o wyższych parametrach technicznych w przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie dostarczyć go w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przy czym cena nie może ulec zmianie. 2)Zmawiający dopuszcza zmianę stawki podatku VAT w przypadku zmian przepisów prawa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunian, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunian, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-3u20 Mrozy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pompa objętościowa do żywienia pozajelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompa objętościowa do żywienia pozajelitowego - szt. 2: -możliwość zmiany parametrów w trakcie infuzji; -programowanie w trybie objętościowym i wagowym; -wbudowana biblioteka leków; -ręczny wybór poziomu ciśnienia (okluzji); -monitorowanie objętości infuzji; -możliwość podawania krwi i preparatów krwiopochodnych przez zastosowanie aparatów dedykowanych do infuzji; -regulowana szybkość podawania dawki uderzeniowej; -objętość dawki uderzeniowej od 0 do min. 99 ml/h co 0,1 ml; -funkcja bezpiecznego podawania dawki uderzeniowej; -wykrywanie pęcherzyków powietrza w drenie; -funkcja utrzymania drożności naczyń po zakończeniu infuzji; -funkcja wypełniania i przepłukiwania przewodu infuzyjnego; -zasilanie sieciowe i akumulatorowe; -statyw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: aparat do ogrzewania płynów infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do ogrzewania płynów infuzyjnych - szt. 1: -praca ciągła; -możliwość mocowania do stojaków, kroplówek; -możliwość suchego grzania - bez udziału wody; -wymiennik ciepła w postaci jednorazowej kasety w wersji dla płynów oraz z filtrem w wersji dla krwi; -zasilanie sieciowe; -UPS; -alarm zbyt niskiej i zbyt wysokiej temperatury; -przepływ min. 125ml/minutę; -automatyczne wyłączenie grzałki po przekroczeniu temperatury 45oC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: moduł pomiarowy dyfuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: moduł pomiarowy dyfuzji - szt. 1: -wymagana jest współpraca z systemem Lungtest 1000; -w ramach dostawy wykonawca przystosuje oferowany moduł i będący w posiadaniu zamawiającego system spirometryczny Lungtest 1000 do współpracy z jego modułami pomiarowymi: bodypletyzmografia, FRC, opory metodą okluzji RRS, podatność statyczna i dynamiczna; -skład modułu: komputer z monitorem 19cali i drukarką kolorową; -oprogramowanie + bezpłatne nowe wersje oprogramowania w okresie gwarancji i po jego zakończeniu; -głowica pneumotachograficzna wymienna dla każdego pacjenta; - głowica dyfuzyjna łatwo sterylizowana w całości; -analizator CO; -analizator He; -Dyfuzja metodą single breath VCIN, VA, RV, FRC, TLC, RV%TLC, FRC%TLC, DCOSB, DCOSBK, DCOSB/VA, TA, FICO, FACO, FIHe, FAHe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: system diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu - szt.1: -aparat przenośny; -pomiar przepływu powietrza przez kaniulę; rejestracja chrapania; -indukcyjny pomiar ruchów oddechowych klatki piersiowej i brzucha; -pomiar SpO2, częstotliwości rytmu serca, fali pleth; -minimalny czas rejestracji 20-24 h, zasilanie bateryjne; -moduł EKG; -możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły; -kompletny zestaw sensorów, elektrod EKG, pas wielokrotnego użytku; -oprogramowanie polisomnograficzne pracujące w środowisku Windows 7 Professional, monitorowanie zapisu, analiza, archiwizacja danych; -bezpłatne nowe wersje oprogramowania w okresie gwarancji i po jego zakończeniu; -komputer spełniający minimalne wymagania systemu Windows 7 Professional; -Monitor 16:9 minimum 21cali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: automatyczny, kolorymetryczny analizator do wczesnego wykrywania bakterii i grzybów we krwi i innych płynach ustrojowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: automatyczny, kolorymetryczny analizator do wczesnego wykrywania bakterii i grzybów we krwi i innych płynach ustrojowych - szt.1: -skład urządzenia: inkubator z wbudowanym komputerem; -minimalna ilość miejsc pomiarowych- 60; -zapewnienie całodobowego monitoringu prób z natychmiastowym powiadomieniem o wyniku dodatnim; -drukarka; -czytnik kodów paskowych; -butelki z podłożami namnażającymi oznakowane kodami kreskowymi, -możliwość zdalnego powiadamiania o dodatnich próbach drogą telefoniczną; -możliwość dwukierunkowej komunikacji z laboratoryjnym systemem informatycznym; -oprogramowanie; oprogramowanie w wersji graficznej + bezpłatne nowe wersje oprogramowania w okresie gwarancji i po jego zakończeniu; -algorytmy pozwalające na wczesne wykrywanie drobnoustrojów wolnorosnących; podgląd i wydruk krzywych wzrostu drobnoustrojów; -UPS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: monitor EKG, kieszonkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitor EKG, kieszonkowy - szt. 1: -możliwość rejestracji rytmu serca i przejściowych epizodów kardiologicznych; -możliwość rejestracji ekg w pamięci monitora; -wyświetlanie krzywej ekg; -możliwość użycia elektrod zewnętrznych, -możliwość transmisji danych, wydruku, archiwizacji na PC za pośrednictwem złącza USB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.31.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: fotel do podawania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel do podawania cytostatyków - szt.4: -możliwość uzyskania pozycji siedzącej i leżącej; -regulacja wysokości siedziska hydrauliczna lub elektromechaniczna; -regulacja kąta oparcia i segmentu podudzia i wysokości zagłówka; -regulowane oparcie stóp; -podłokietniki; -kółka jezdne z blokadą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: fotel do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel do pobierania krwi - szt.1: -płynna regulacja kąta pochylenia oparcia; -zagłówek, podłokietniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa systemu do biopsji piersi wraz z sukcesywnymi dostawami sond jednorazowego użytku oraz znaczników tkankowych
- Dostawę sprzętu i aparatury medycznej (I)
- Dostawa leków i produktów farmaceutycznych oraz środków do dezynfekcji na potrzeby SPZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach w 2024r.
- Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu na rzecz osób w wieku 65 lat i więcej w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+".
- Dostawa unitów stomatologicznych na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.