Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Szczecin: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 378242 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem niżej wymienionego sprzętu komputerowego: Zadanie nr 1 a). zestawy komputerowe (PC z monitorem, systemem operacyjnym i oprogramowaniem) - 30 szt. b). monitory komputerowe LCD - 10 szt. Zadanie nr 2 Monitory LCD z wejściem BNC przeznaczone do systemów telewizji dozorowej CCTV - 4 szt. 1.2. Wymagania dotyczące dostawy, gwarancji (dot. zad. nr 1 i zad. nr2): 1. Termin dostawy: nie dłużej niż 21 dni od daty podpisania umowy, 2. Miejsce dostawy: w ramach realizacji zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przywozu oraz wniesienia urządzeń do miejsc wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Izby Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55. 3. Gwarancja: zad. nr 1. - pkt a - nie mniej niż 36 miesięcy (DOOR TO DOOR), - pkt b - nie mniej niż 36 miesięcy. Zad. nr 2. - nie mniej niż 36 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.72.20 - 30.21.72.20 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.32.11 - 30.23.32.11 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.24.14.00 - 30.24.14.00 30.24.15.00 - 30.24.15.00 30.24.16.00 - 30.24.16.00 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Spełnianie warunków określonych w pkt.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. - zawarte na druku Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; c) w przypadku oświadczenia wykonawcy, iż będzie korzystał z potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, pok. nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, pok. nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych oraz monitorów LCD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 a). zestawy komputerowe (PC z monitorem, systemem operacyjnym i oprogramowaniem), o cechach i parametrach nie gorszych niż wymienione w poniższej specyfikacji - 30 szt. 1.Procesor- dwurdzeniowy procesor klasy x86,częstotliwość taktowania: min. 2.60 Ghz,rozmiar pamięci cache 2 poziomu (L2):min. 2MB, pobór mocy:maksymalnie 65 W 2.Płyta główna- zapewniająca minimum: obsługę urządzeń SATA II, obsługę procesora (pkt. 1.), wyposażona w minimum: 2 gniazda pamięci DDR2, obsługę min. 4 GB RAM, 1 slot PCI Express x16, 1 port LPT lub zewnętrzny konwerter USB/LPT, 8 portów USB 2.0 3.Pamięć RAM - min. 2 GB DDR2, pojedynczy moduł 4.Dysk twardy- min. 160 GB SATA, prędkość obrotowa min. 7200 rpm W przypadku awarii dysku uszkodzony dysk pozostaje u użytkownika 5.Napęd optyczny, wbudowany czytnik DVD-ROM 6.Karta dźwiękowa, zintegrowana karta dźwiękowa min. 16-bitowa 7.Karta graficzna, zintegrowana, minimum 128 MB pamięci własnej, lub współdzielonej z pamięcią systemową (nie wymaga się uzupełnienia pamięci operacyjnej w przypadku współdzielenia); posiadająca złącze D-SUB 15 pin i/lub DVI, zgodne ze złączem zaoferowanego monitora LCD (pkt.16) 8.Komunikacja przewodowa, karta sieciowa Ethernet ,obsługująca przepustowości: 10/100/1000 ze złączem RJ 45, obsługująca następujące min. ustawienia trybów: 10Mbps half i full dupleks, 100Mbps half i full dupleks oraz Auto. 9.Obudowa, suma wymiarów (szerokość+głębokość+wysokość) nie przekracza 110 cm), czołowy panel wyposażony w minimum: 2 złącza USB, 1 wyjście audio słuchawkowe mini-jack, 1 wejście mikrofonowe mini-jack, 10.Głośność komputera, (mierzona zgodnie z normą ISO9226 - pomiar w trybie IDLE z pozycji operatora) nie przekraczająca 31 dB 11.Zużycie energii, zasilacz spełniający kryteria normy Energy Star o wydajności min. 85% 12.Normy - certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001, certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 4.0 dla oferowanego modelu komputera - Wymagane jest, aby oferowany model komputera był uprawniony do oznaczenia logo Energy Star w wersji min. 4.0 oraz znajdował się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA) lub na liście dostępnej poprzez europejską witrynę Energy Star pod adresem www.eu-energystar.org 13. Wyposażenie: klawiatura przewodowa w układzie US, wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy), spełniająca zalecenia określone w pkt 3.2 i 3.3 załącznika do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973), mysz optyczna przewodowa z min. 3 przyciskami i rolką, podkładka pod mysz optyczną 14.Gwarancja, min. 36 miesięcy, świadczona na miejscu u Zamawiającego. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania, nośniki informacji pozostają u Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany dysków twardych lub wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad, nośniki te nie podlegają zwrotowi. Ponadto, jeżeli na czas naprawy sprzętu Zamawiającego zostanie dostarczony sprzęt zastępczy, nośniki informacji ze sprzętu zastępczego również nie podlegają zwrotowi i pozostają u Zamawiającego. 15.Zainstalowany system operacyjny, oprogramowanie MS Windows XP Professional PL z Service Pack 3 + licencja (dopuszcza się downgrade z nowszej wersji systemu operacyjnego), Dołączony nośnik CD lub DVD Windows XP Proffesional PL przygotowany przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora komputera, przeznaczony do automatycznej instalacji na danej jednostce (system wraz ze sterownikami), umożliwiający przeprowadzenie naprawy lub reinstalacji systemu bez konieczności dokonywania aktywacji, pakiet biurowy: MS Office Small Business PL (nośnik + licencja), komplet sterowników do poszczególnych podzespołów na nośnikach CD lub DVD, w tym dla systemu operacyjnego MS Windows XP Professional PL 16.Monitor LCD - rodzaj matrycy: kolorowa, przekątna ekranu: min. 17 cali, współczynnik proporcji obrazu 4:3, rozdzielczość: min: 1280 x 1024, jasność: min. 250 cd/m2, kontrast: min. 800:1, czas reakcji: max. 5 ms, kąty widoczności V/H: min. 160/160 stopni, złącze: VGA (15 pin D-SUB) lub DVI, liczba kolorów: min. 16,2 mln, waga netto: max. 5 kg, wsparcie dla Plug & Play: zgodnie z DDC 2B, zasilanie: 220 - 240 V, 50 Hz, zasilacz: wbudowany w obudowę monitora, zgodność z normą: Energy Star. Wyposażenie: instrukcja obsługi, przewód zasilający i sygnałowy, sterowanie właściwościami monitora: za pomocą przycisków na obudowie. Gwarancja: min. 36 miesięcy b). monitory komputerowe LCD, o cechach i parametrach nie gorszych niż wymienione w poniższej specyfikacji - 10 szt. 1.Rodzaj matrycy - kolorowa 2.Przekątna ekranu - min. 17 cali 3.Współczynnik proporcji obrazu - 4:3 4.Rozdzielczość - min: 1280 x 1024 5.Jasność - min. 250 cd/m2 6.Kontrast - min. 800:1 7.Czas reakcji - max. 5 ms 8.Kąty widoczności V/H - min. 160/160 stopni 9.Złącze - VGA (15 pin D-SUB) 10.Liczba kolorów - min. 16,2 mln 11.Waga netto - max. 5 kg 12.Wsparcie dla Plug & Play - zgodnie z DDC 2B 13.Sterowanie właściwościami monitora za pomocą przycisków na obudowie 14.zasilanie - 220 - 240 V, 50 Hz 15.Zasilacz - wbudowany w obudowę monitora 16.Zgodność z normą - Energy Star 17.Wyposażenie - instrukcja obsługi, przewód zasilający i sygnałowy VGA 18.Gwarancja - min. 36 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.72.20-1, 30.23.13.00-0, 30.23.32.11-3, 30.24.14.00-4, 30.24.15.00-5, 30.24.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa monitorów LCD do systemów CCTV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Monitory LCD z wejściem BNC przeznaczone do systemów telewizji dozorowej CCTV, o cechach i parametrach nie gorszych niż wymienione w poniższej specyfikacji - 4 szt. 1.Rodzaj matrycy - kolorowa 2.Przekątna ekranu - min. 17 cali 3.Współczynnik proporcji obrazu - 4:3 4.Rozdzielczość - min: 1280 x 1024 5.Jasność - min. 300 cd/m2 6.Kontrast - min. 1000:1 7.Czas reakcji - max. 5 ms 8.Kąty widoczności V/H - min. 160/160 stopni 9.Liczba kolorów - min. 16,2 mln 10.Sposób montażu monitora - ścienny w standardzie VESA 100 x 100 mm, dołączony stojak służący do ustawiania monitora na biurku 11.Złącza - wejścia: min. 1 gniazdo BNC 75 ohm Composite video, min. 1 wejście VGA (15 pin D- SUB), wyjście: min. 1 wyjście Composite video BNC 12. Zasilanie - 220 - 240 V, 50 Hz 13.Wyposażenie - instrukcja obsługi, zasilacz - jeżeli jest wymagany do pracy przy źródle zasilania jak w pkt. 12. 14. Gwarancja - min. 36 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Dostawa komputerów stacjonarnych i sprzętu komputerowego.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Rozwój cyfryzacji Urzędu Gminy Jonkowo
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.