Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Włocławek: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Wyszyńskiego 4 we Włocławku
Numer ogłoszenia: 378248 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o. , ul. Ptasia 2a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4135590, faks 054 4135590 w. 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzadca.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Wyszyńskiego 4 we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja c.o. demontaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych na ścianie , demontaż zaworów grzejnikowych lub dwuzłączki, demontaż zaworów przelotowych, przebicie otworów w stropie, zamurowanie przebić w stropach ceramicznych, przebicie otworów w ścianach z cegieł, , zamurowanie przebić w ścianach z cegieł, rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr nom. 15-40 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku, zawory kulowe om połączeniach gwintowanych śr. nom. 15-40mm, zawory równoważące ASV-I DN 15, zawory równoważące ASV-P DN 15, automatyczne odpowietrzniki, rury przyłączne o sr. 15Mm do grzejników żeliwnych , stalowych , aluminiowych, płytowych konwektorów, nagrzewnic o połączeniu spawanym, próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych w budynkach mieszkalnych, próba instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji, czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów o sr. Zewn. do 57mm, odtłuszczanie rurociągów, malowanie pędzlem farbami do gruntowania termoodpornymi rurociągów o śr. zewn. do 57mm , malowanie pędzlem emaliami termoodpornymi rurociągów o śr. zewn. do 57 mm , izolacja rurociągów sr. 15-40mm otulinami Termaflex FRZ - jednowarstwowymi, demontaż grzejników żeliwnych członowych, grzejniki stalowe łazienkowe PURMO typ SAN11 06-09, grzejniki stalowe płytowe PURMO typ SV21S-0/0,60-1,10, grzejniki stalowe płytowe PURMO typ CV22-60/0,60-1,50, głowice termostatyczne RTS-K Everis Danfoss, zawór grzejnikowy RTD-N, Zawór powrotny7 typ PLV o śr. nom. Do 15mm, rury przyłączne o śr. 15 mm do grzejników płytowych - dostosowanie gałązek z 1 etapu, próba instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji. Instalacja c.w.u. Rurociągi z tworzyw sztucznych PP o śr. zewn. 16-50mm o połączeniach zgrzwanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych PN20 stabi, zawory przelotowe i zwrotne sieci wodociągowych o śr. nom. 20-50mm, zawory termostatyczne MTCV Danfoss o śr. nom. 15Mm, zawory przelotowe i zwrotne sieci wodociągowych o śr. nom. 20 mm odejścia do mieszkań, dodatki za wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy skrzydełkowych o śr. nom. 15 mm w rurociągach z tworzyw sztucznych, wodomierze skrzydełkowe o śr. nom. 15Mm, przebicie otworów sw stropie, zamurowanie przebić w stropach ceramicznych, przebicie otworów w ścianach z cegieł o gr. 2-3 ceg. Na zaprawie wapiennej, zamurowanie przebić w ścianach, izolacja rurociagów PP o śr. 16-50mm otulinami Termaflex FRZ jednowarstwowymi gr. 13mm, rurociagi z tworzy sztucznych PP o sr. Zewnetrznej 16-20mm o połączeniach zgrzewanych, nascianach w budynkach mieszkalnych PN 20stabi, dodoatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworyzw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20mm, wykucie bruzd pochyłych ? x ? ceg. W ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, zamurowanie bruzd poziomych w szer. ? ceg. z przewodami instalacyjnymi w ścianach z cegieł, przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1 ceg. Na zaprawie wapiennej, próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych - próba zasadnicza (pulsacyjna), próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych - dodatek w budynkach mieszkalnych ( rurociąg o śr. gr 63mm), płukanie instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00zł ( trzy tysiące pięćset złotych 00/100) 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. gwarancjach bankowych c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824.) 3.Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. O/OKR/Łódź nr 14132014492736341220000049 z dopiskiem WADIUM NA PRZETARG wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Wyszyńskiego 4 we Włocławku Dowód wpłaty wadium należy dołączy do oferty(oryginał lub potwierdzoną kopię) Poręczenia i gwarancje należy dołączyć do oferty ( oryginał) 4. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: upłynie termin związania ofertą zostanie zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważni postępowanie , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, o który mowa w art. 46 ust. 4A Prawo zamówień publicznych. UWAGA: wadium w niesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego ( pkt 8 i 9). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego oferent zostanie wykluczony z postępowania..III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ złożą ważną ofertę, sporządzoną zgodnie ze wszystkimi wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2/ złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert, 3/ spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1- 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1pkt. 1-10 i ust. 2 pkt 1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5/ wykażą w załączniku nr 6 do oferty i SIWZ minimum 4 roboty o tożsamym charakterze co do zakresu i wartości niniejszego zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według zasady /spełnia - nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2.wycenione i podpisane kosztorysy ofertowe wykonane metodą szczegółową - sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót ( 2 szt.) - zał. nr 2 do oferty i SIWZ, 3.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do oferty i SIWZ, 4.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zmówień publicznych - zał. nr 4 do oferty i SIWZ, 5. wypełniony i podpisany wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 do oferty i SIWZ, 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 6 do oferty i SIWZ. Zamawiający rozumie,roboty budowlane , zbliżone co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł brutto każda. 7. dokumenty potwierdzające że wykazane w zał. 6 do oferty i SIWZ roboty zostały wykonane należycie 8. parafowany projekt umowy - zał. nr 7do oferty i SIWZ, 9. uprawnienia energetyczne uprawniające do wykonywania instalacji ciepłowniczych osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia, wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Dowód wniesienia wadium 15. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 100.000,00zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzadca.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządzanie i Obrót Nieruchomościami - Zarządca Spółka z o.o. ul Ptasia 2a 87-800 Włocławek pok. nr 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Zarządzanie i Obrót Nieruchomościami - Zarządca Spółka z o.o. ul Ptasia 2a 87-800 Włocławek Sekretariat pok. nr 15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Pełnienie funkcji inż.kontraktu podczas wyk.otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Włocławek GT-1 w miejscowości Włocławek, w ram. zad.Dekarbonizacja systemu ciepłowniczego miasta-etap I
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Bielsk w ramach zadań: Część 1, Część 2, Część 3
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
więcej: Instalacja rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.