Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Gliwice: Usługa transportowa dla naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym w obrębie województwa śląskiego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 378308 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa dla naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym w obrębie województwa śląskiego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa transportowa dla naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym w obrębie województwa śląskiego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, polegająca na przetransportowaniu mammobusu z miejsca postoju do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z wykonywaniem nw. czynności: - zaczepienie naczepy mammobusu do ciągnika, - transport do miejsca wskazanego w zleceniu przewozu (optymalną trasą, która zostanie opracowana przez Przewoźnika), - ustawienie naczepy w odpowiednim miejscu, - rozłożenie czterech mechanicznych stóp stabilizacyjnych, - wypoziomowanie naczepy, - wysunięcie anteny na czas postoju i złożenie jej na czas transportu, - montaż i demontaż dwóch kompletów schodów wraz z barierkami z pomocą pracownika IO, - pomoc w opróżnieniu i napełnieniu zbiorników wodnych na prośbę Zleceniodawcy, - odczepienie mammobusu od ciągnika, - w sytuacjach awaryjnych podczas transportu, Przewoźnik zobowiązany jest w razie konieczności wymienić koło, przewieźć naczepę do serwisu naprawczego i z powrotem, w terminie wspólnie ustalonym przez obie Strony. - jeśli przewoźnik zostanie o tym poinformowany, zobowiązany jest również do uruchomienia generatora prądotwórczego, po wcześniejszym sprawdzeniu poziomu paliwa i oleju w generatorze prądotwórczym i w razie potrzeby ich uzupełnieniu. Do obowiązków Przewoźnika należy uzupełnienie 5l kanistra benzyną 95 oktanową bezołowiową oraz zakup oleju. Koszty ww. materiałów eksploatacyjnych ponosi Zleceniodawca. - jeśli przewoźnik zostanie o tym poinformowany, zobowiązany jest w trakcie transportu, zjechać na myjnię / stację diagnostyczną. Dane naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym : Rodzaj pojazdu: naczepa specjalistyczna, Masa własna: 11 500 kg, Długość: 13,6 m, Szerokość: 2,55 m Wysokość: 3,85 m, Liczba osi: 2, Rozstaw osi skrajnych: 1,340 m, Rozmiar opon: 385/65 R22,5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp / test jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm. / stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy ( podstawa prawna: Ustawa z dn. 6 wrzesień 2001r. o transporcie drogowym ). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy oraz oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składając ofertę (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) musi spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia polegający na wykazaniu się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem co najmniej jednej usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającej na wykonywaniu usług transportowych naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług oraz oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składając ofertę (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) musi spełnić warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w szczególności: - odpowiednim taborem samochodowym tj. wymagane są min. dwa ciągniki siodłowe 2-osiowe - w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składając ofertę (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) musi spełnić warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w szczególności: - co najmniej dwoma kierowcami każdy z nich z uprawnieniami ( podstaw prawna: Ustawa z dnia 20.06.1997r. z póz. zm. ) tj. prawo jazdy kategorii C+ E - w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, a także oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynikaz innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - stosowne pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) ograniczenia realizacji zamówienia do 25% liczby transportów objętych przedmiotem zamówienia (jednocześnie Zleceniodawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w co najmniej 75%), b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany osób, przy pomocy których Przewoźnik realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym uprawnieniami, o których mowa w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym oraz, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. Zmiana realizacji zamówienia w zakresie liczby transportów i terminu jej trwania, o których mowa powyżej w ust.4 a) i 4b) nie może być dowolna. Może nastąpić w przypadku: -awarii mammografu, -awarii naczepy, - zmniejszenia w czasie trwania umowy kontraktu z NFZ lub zmiany warunków realizacji umowy z NFZ, - warunków atmosferycznych obiektywnie uniemożliwiających transport naczepy mammograficznej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach,
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień i Transportu ( pok. 2.002 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień i Transportu ( pok. 2.002 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: od dnia 15.01.2012r. do dnia 14.01.2013r. 2. Miejsce realizacji: przetransportowanie mammobusu na terenie województwa śląskiego z miejsca postoju do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dane dotyczące przewozu mammobusu, w szczególności datę, godzinę i miejsce odbioru oraz miejsce dostawy zostaną określone przez Zamawiającego w zleceniu przewozu, podawanym z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną ) żaden z Wykonawców ( oddzielnie) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdz. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę ). Zaleca się ażeby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ile Wykonawców). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy: 1) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (przykładowo: pełnomocnictwo, wypis z rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2) kopie odpowiednich uprawnień do kierowania pojazdem samochodowym dla kierowców wskazanych przez Wykonawcę tj. prawo jazdy kategorii C+ E. 3) kopię dokumentów potwierdzających opłacenie składek dla każdego z pojazdów, którym będzie wykonywana przedmiotowa usługa. Zakres ubezpieczenia zgodny z Ustawą z dnia 22 maja 2003r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK (Dz. U Nr 124 poz. 1152 z późniejszymi zmianami)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług serwisowych i wykonywania przeglądów okresowych agregatu prądotwórczego o mocy 1946 kW firmy TEDOM dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- Dostawa podręcznej sondy z miernikiem do pomiarów mobilnych CO2 z dokładnością do 15 ppm. Znak sprawy: DZPZ.282.94.2024.TB.
- Wycinka drzew w ciągu dróg wojewódzkich
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 ul. M. Strzody 4 - termomodernizacja i modernizacja budynków - dokumentacja projektowa (3)
- Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
- Scena mobilna na dwuosiowej przyczepie. Znak sprawy: DZPZ.282.93.2024.AL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w ramach wyjazdów "Zielonych Szkół dla Powodzian" oraz innych potrzeb Zamawiającego
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą do przewozu osób w dniach 02.12.2024 r., 08.12.2024 r. oraz 14.12.2024 r.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz studentów z niepełnosprawnościami Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- "Świadczenie usług transportu medycznego typu "P", "S" oraz transportu sanitarnego typu "T" dla SZOZnMiD w Poznaniu"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.