eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonarzynyPełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru dla projektu pn.Budowa ścieżki rowerowej od miejscowości Żychckie Osady do miejscowości Żychce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Konarzyny: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru dla projektu pn.: Budowa ścieżki rowerowej od miejscowości Żychckie Osady do miejscowości Żychce
Numer ogłoszenia: 378326 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342324 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru dla projektu pn.: Budowa ścieżki rowerowej od miejscowości Żychckie Osady do miejscowości Żychce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru dla Projektu pn.: Budowa ścieżki rowerowej od miejscowości Żychckie Osady do miejscowości Żychce Zakres nadzorowanych prac obejmuje: Budowa ścieżki rowerowej od km 6+820,90 do km 7+543,59 wraz ze znakowaniem Zakres robót: Budowa ze znakowaniem ścieżki rowerowej na trasie od miejscowości Żychckie Osady do miejscowości Żychce o długości 722,69 m w pasie drogi powiatowej nr 1750G. Obejmuje m.in.: budowę ścieżki rowerowej wraz ze znakowaniem o nawierzchni nieutwardzonej. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy:1) zapoznanie się z dokumentacją projektową (w tym m.in.: projektów budowlanych, projektów wykonawczych), Specyfikacji Technicznych oraz kosztorysów inwestorskich;2) dostarczenie wykonawcy robót budowlanych dokumentacji: projektów budowlano-wykonawczych, Specyfikacji Technicznych, niezbędnych do wykonania inwestycji (robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową na roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej),3 zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, w świetle zawartej umowy o dofinansowanie projektu,4) uczestnictwo inspektora w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 5) bytność Inspektora Nadzoru na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz w tygodniu (podczas realizacji inwestycji). W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu;6 zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektora nadzoru, potwierdzającym przyjecie obowiązków na budowie;7) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska;8) zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z umową na realizację robót budowlanych oraz umowa o dofinansowanie;9)organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych minimum dwa razy w miesiącu (podczas realizacji inwestycji);10)Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;11)sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania.12)wydawanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem;13) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie, opiniowanie przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót14)uczestniczenie w odbiorach robót zanikających, odbiorze końcowym, zatwierdzania protokołów wykonanych i odebranych robót oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;15)kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy;16 kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy;17) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania;18) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;19)potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót;20) rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót;21) uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji;22) Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót;23) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy;24) potwierdzanie wykonania obsługi przez uprawnione służby geodezyjne;25) przystąpienie do odbioru robót w terminie do 3 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;26) przystąpienie do odbioru końcowego w terminie do 10 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót budowlanych;27)przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do wystąpienia o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przeprowadzenie całej procedury związanej z uzyskaniem niniejszego pozwolenia;28)wykonanie czynności odnoszących sie do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;29)w razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe;30) po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjecie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołóstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Inwestycji Iwona Zblewska Rzepnica ul. Św. Wojciecha 11 77-100 Bytów, Rzepnica ul. Św. Wojciecha 11, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5004,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.