To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Branice: Adaptacja budynkku byłego żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej w Branicach - zakup i montaż wyposażenia
Numer ogłoszenia: 378330 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349972 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Branice, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice, woj. opolskie, tel. 774868192, faks 774868230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynkku byłego żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej w Branicach - zakup i montaż wyposażenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i montaż wyposażenia do budynku Centrum Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej w Branicach, w tym sprzętu komputerowego i mebli.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 39.15.10.00 - Meble różne 39.13.40.00 - Meble komputerowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007-2013 Inwestujemy w twoją przyszłość.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA Sp. z o.o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173667,39
Oferta z najniższą ceną: 173667,39 / Oferta z najwyższą ceną: 173667,39
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- TPm-135/24 Dostawa z wniesieniem foteli biurowych i krzeseł na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z podziałem na 3 części.
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela do pracy przy komputerze
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- dostawa 2 laptopów (stacje robocze) dla WIMiC - DE-dzp.272-003/25
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.