Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Toruń: Dostawa laktatorów elektrycznych i ręcznych, łyżeczek i kieliszków do karmienia niemowląt, fantomu noworodkowego, cyfrowych detektorów tętna płodu, cewników HSG do histerosalpingografii, zestawu narzędzi ginekologicznych, pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych, wózka do przewożenia materiału do sterylizacji, wózków do transportu brudnej bielizny do pralni, chodzika dla pacjentek oraz defibrylatora.
Numer ogłoszenia: 378330 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laktatorów elektrycznych i ręcznych, łyżeczek i kieliszków do karmienia niemowląt, fantomu noworodkowego, cyfrowych detektorów tętna płodu, cewników HSG do histerosalpingografii, zestawu narzędzi ginekologicznych, pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych, wózka do przewożenia materiału do sterylizacji, wózków do transportu brudnej bielizny do pralni, chodzika dla pacjentek oraz defibrylatora..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie Nr 1: 1) Laktatora elektrycznego - 4 szt.; 2) Laktatora ręcznego - 10 szt.; 3) Łyżeczek do karmienia niemowląt - 50 szt.; 4) Kieliszków do karmienia niemowląt o poj. 15 ml - 50 szt.; 5) Fantomu noworodkowego - 1 szt.; 6) Cyfrowego detektora tętna płodu - 2 szt. Zadanie Nr 2: - Cewnika HSG do histerosalpingografii jednorazowego - 600 szt. Zadanie Nr 3, zestawu narzędzi ginekologicznych, tj.: 1. Wziernik dwułyżkowy z retraktorem - 8 szt.: łyżka dolna o wym.: 85 x 33 mm, dł. 230 mm, łyżka górna o wym. : 75 x 35 mm, dł. 230 mm; 2. Wziernik dwułyżkowy mały typ Kristeler - 10 szt.: łyżka dolna o wym.: 75 x 30 mm, dł. 180 mm, łyżka górna o wym.: 80 x 25 mm, dł. 180 mm; 3. Wzierniki ginekologiczne dwułyżkowe typu Kristeler - 10 szt.: łyżka górna: dł.180 mm 7 cali, wym. łyżki 75 x 30 mm, łyżka dolna: dł.180 mm 7 cali, wym. łyżki 80 x 25 mm; 4. Wzierniki ginekologiczne małe typu Cusco, z pełną rękojeścią: - wym. łyżki 75x17 mm - dla młodych kobiet - 10 szt., - wym. łyżki 80x24 mm - model standardowy - 10 szt.; 5. Wzierniki ginekologiczne typu Hegar, o różnej średnicy: od 2 mm do 14 mm, co 0,5 mm, dł. 185 mm - 8 kpl.; 6. Sonda domaciczna typu Sims, wyskalowana, dł. 330 mm, średnica 4 mm - 5 szt.; 7. Sonda typu Novak-Schoenck, do biopsji endometrium, dł. 240 mm - 3 szt.; 8. Kulociąg jednozębny typu Schroeder, model standardowy, dł. 250 mm - 10 szt.; 9. Kulociąg okienkowy typu Foerster-Ballenger, prosty, model standardowy, dł. 245 mm - 16 szt.; 10. Konchotom zakrzywiony typu Schumacher, z dużymi trójkątnymi okienkami ,dł. 240 mm - 5 szt.; 11. Skrobaczka ginekologiczna typu Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. O 8 - łopatki 8,5 mm - 5 szt.; 12. Skrobaczka ginekologiczna typ Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. O 10 - łopatki 10,5 mm - 5 szt.; 13. Skrobaczka ginekologiczna typ Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. O 12 - łopatki 12,0 mm - 5 szt.; 14. Nożyczki preparacyjne: - typu Metzenbaum, proste, dł. 145mm - 2 szt., - typu Mayo, proste, dł.165mm - 2 szt., - typu Mayo, zakrzywione, dł.165mm - 1 szt.; 15. Nożyczki chirurgiczne tępo-ostre: - standardowe, proste, dł.175 mm - 3 szt., - standardowe, proste, dł.145 mm - 2 szt.; 16. Nożyczki do zdejmowania szwów, dł. 145 mm: - standardowe, ostro-ostre - 5 szt., - standardowe, tępo-ostre - 5 szt.; 17. Nożyczki chirurgiczne, z twardą wkładką węglową, ostro/ostre, ucha złocone, proste, dł. 240 mm - 3 szt.; 18. Nożyczki chirurgiczne, z twardą wkładką węglową, ostro/ostre, ucha złocone, zakrzywione, dł. 240 mm - 3 szt.; 19. Nożyczki do cięcia krocza z kulką, mimośrodowe, typ Lister, dł. 160 mm - 8 szt.; 20. Nożyczki do cięcia pępowiny zakrzywione bocznie, dł. 135 mm - 8 szt.; 21. Kleszcze naczyniowe typu Pean, delikatne, proste, dł.140 mm - 5 szt.; 22. Kleszcze naczyniowe typu Pean, delikatne, zakrzywione, dł. 150 mm - 5 szt.; 23. Kleszczyki naczyniowe typu Rochester-Pean, proste dł.160 mm - 5 szt.; 24. Kleszczyki naczyniowe typu Pean, proste, dł. 140 mm - 5 szt.; 25. Kleszczyki naczyniowe typu Rochester-Pean, zakrzywione, dł. 160 mm - 10 szt.; 26. Kleszczyki naczyniowe typu Kocher-Ochsner, proste, dł. 160 mm - 10 szt.; 27. Kleszcze naczyniowe typu Pean, delikatne, proste, dł. 160 mm - 16 szt.; 28. Kleszcze naczyniowe typu Pean, proste, dł. 280 mm - 8 szt.; 29. Korcangi operacyjne proste do mycia pola operacyjnego, dł. 240 mm - 8 szt.; 30. Nożyce długie tępe proste, typ Nelson-Metzenbaum, dług. 280 mm, 11 cali - 8 szt.; 31. Pinceta chirurgiczna standardowa, 1x 2 zęby: - dł. 160 mm - 15 szt., - dł. 100 mm delikatna - 5 szt., - dł. 120 mm delikatna, typu Adson - 5 szt.; 32. Pinceta anatomiczna standardowa, dł. 180 mm - 8 szt.; 33. Igłotrzymacz chirurgiczny typu Crile-Wood, z twardą wkładką, nacięciami krzyżowymi co 0,4 mm, prosty, dł. 240 mm, 9 ? - 12 szt.; 34. Igłotrzymacz chirurgiczny typu Crile-Wood, z twardą wkładką, nacięciami krzyżowymi co 0,4 mm, prosty, dł. 260 mm, 10 ? - 8 szt.; 35. Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 16x33 mm, dł. robocza 200 mm - 2 szt.; 36. Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 14x35 mm, dł. robocza 200 mm - 2 szt.; 37. Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 18x40 mm, dł. robocza 200 mm - 2 szt.; 38. Miski nerkowate ze stali nierdzewnej dł. 250 mm - 20 szt.; 39. Koszosita narzędziowe, perforowane, o wym. 243x253x56 mm, wykonane z 1 arkusza stali nierdzewnej, z perforacją kwadratową o dł. boku 8 mm, zaopatrzone w 4 nóżki z tworzywa sztucznego i ergonomiczne uchwyty blokujące się pod kątem 90 st. - 5 szt.; 40. Koszosita narzędziowe, perforowane, o wym. 485x235x56 mm wykonane z 1 arkusza stali nierdzewnej, z perforacją kwadratową o dł. boku 8 mm, zaopatrzone w 4 nóżki z tworzywa sztucznego i ergonomiczne uchwyty blokujące się pod kątem 90 st. - 5 szt.; 41. Stetoskop standardowy (dla dorosłych) - 10 szt. Zadanie Nr 4: - 2 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych. Zadanie Nr 5: - 1 szt. wózka do przewożenia materiału do sterylizacji oraz 2 szt. wózków do transportu brudnej bielizny do pralni. Zadanie Nr 6: - 1 szt. chodzika dla pacjentek. Zadanie Nr 7: - 1 szt. defibrylatora..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu medycznego o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 14.500,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 67.000,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 23.000,00 zł, - Zadanie Nr 4 - 8.800,00 zł, - Zadanie Nr 5 - 10.000,00 zł, - Zadanie Nr 6 - 800,00 zł, - Zadanie Nr 7 - 32.000,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 18.190,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 83.460,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 28.600,00 zł, - Zadanie Nr 4 - 11.000,00 zł, - Zadanie Nr 5 - 10.000,00 zł, - Zadanie Nr 6 - 800,00 zł, - Zadanie Nr 7 - 40.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych wyrobów - dotyczy tylko zadania Nr 2; 4; 5; 6 i 7. 5. Oświadczenie o podwykonawstwie, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektów PL0481 i PL0480 pn. /Zdrowa matka - zdrowy noworodek. Kompleksowy program opieki perinatalnej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/ oraz /Zwiększenie dostępności do wysokospecjalistycznej opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/. Finansowanie w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa laktatorów elektrycznych i ręcznych, łyżeczek i kieliszków do karmienia niemowląt, fantomu noworodkowego oraz cyfrowych detektorów tętna płodu - Zadanie Nr 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Laktatora elektrycznego - 4 szt.; 2) Laktatora ręcznego - 10 szt.; 3) Łyżeczek do karmienia niemowląt - 50 szt.; 4) Kieliszków do karmienia niemowląt o poj. 15 ml - 50 szt.; 5) Fantomu noworodkowego - 1 szt.; 6) Cyfrowego detektora tętna płodu - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa cewników HSG do histerosalpingografii - Zadanie Nr 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 600 szt. cewników HSG do histerosalpingografii jednorazowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawu narzędzi ginekologicznych - Zadanie Nr 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu narzędzi ginekologicznych, tj.: 1. Wziernik dwułyżkowy z retraktorem - 8 szt.: łyżka dolna o wym.: 85 x 33 mm, dł. 230 mm, łyżka górna o wym. : 75 x 35 mm, dł. 230 mm; 2. Wziernik dwułyżkowy mały typ Kristeler - 10 szt.: łyżka dolna o wym.: 75 x 30 mm, dł. 180 mm, łyżka górna o wym.: 80 x 25 mm, dł. 180 mm; 3. Wzierniki ginekologiczne dwułyżkowe typu Kristeler - 10 szt.: łyżka górna: dł.180 mm 7 cali, wym. łyżki 75 x 30 mm, łyżka dolna: dł.180 mm 7 cali, wym. łyżki 80 x 25 mm; 4. Wzierniki ginekologiczne małe typu Cusco, z pełną rękojeścią: - wym. łyżki 75x17 mm - dla młodych kobiet - 10 szt., - wym. łyżki 80x24 mm - model standardowy - 10 szt.; 5. Wzierniki ginekologiczne typu Hegar, o różnej średnicy: od 2 mm do 14 mm, co 0,5 mm, dł. 185 mm - 8 kpl.; 6. Sonda domaciczna typu Sims, wyskalowana, dł. 330 mm, średnica 4 mm - 5 szt.; 7. Sonda typu Novak-Schoenck, do biopsji endometrium, dł. 240 mm - 3 szt.; 8. Kulociąg jednozębny typu Schroeder, model standardowy, dł. 250 mm - 10 szt.; 9. Kulociąg okienkowy typu Foerster-Ballenger, prosty, model standardowy, dł. 245 mm - 16 szt.; 10. Konchotom zakrzywiony typu Schumacher, z dużymi trójkątnymi okienkami ,dł. 240 mm - 5 szt.; 11. Skrobaczka ginekologiczna typu Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. O 8 - łopatki 8,5 mm - 5 szt.; 12. Skrobaczka ginekologiczna typ Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. O 10 - łopatki 10,5 mm - 5 szt.; 13. Skrobaczka ginekologiczna typ Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. O 12 - łopatki 12,0 mm - 5 szt.; 14. Nożyczki preparacyjne: - typu Metzenbaum, proste, dł. 145mm - 2 szt., - typu Mayo, proste, dł.165mm - 2 szt., - typu Mayo, zakrzywione, dł.165mm - 1 szt.; 15. Nożyczki chirurgiczne tępo-ostre: - standardowe, proste, dł.175 mm - 3 szt., - standardowe, proste, dł.145 mm - 2 szt.; 16. Nożyczki do zdejmowania szwów, dł. 145 mm: - standardowe, ostro-ostre - 5 szt., - standardowe, tępo-ostre - 5 szt.; 17. Nożyczki chirurgiczne, z twardą wkładką węglową, ostro/ostre, ucha złocone, proste, dł. 240 mm - 3 szt.; 18. Nożyczki chirurgiczne, z twardą wkładką węglową, ostro/ostre, ucha złocone, zakrzywione, dł. 240 mm - 3 szt.; 19. Nożyczki do cięcia krocza z kulką, mimośrodowe, typ Lister, dł. 160 mm - 8 szt.; 20. Nożyczki do cięcia pępowiny zakrzywione bocznie, dł. 135 mm - 8 szt.; 21. Kleszcze naczyniowe typu Pean, delikatne, proste, dł.140 mm - 5 szt.; 22. Kleszcze naczyniowe typu Pean, delikatne, zakrzywione, dł. 150 mm - 5 szt.; 23. Kleszczyki naczyniowe typu Rochester-Pean, proste dł.160 mm - 5 szt.; 24. Kleszczyki naczyniowe typu Pean, proste, dł. 140 mm - 5 szt.; 25. Kleszczyki naczyniowe typu Rochester-Pean, zakrzywione, dł. 160 mm - 10 szt.; 26. Kleszczyki naczyniowe typu Kocher-Ochsner, proste, dł. 160 mm - 10 szt.; 27. Kleszcze naczyniowe typu Pean, delikatne, proste, dł. 160 mm - 16 szt.; 28. Kleszcze naczyniowe typu Pean, proste, dł. 280 mm - 8 szt.; 29. Korcangi operacyjne proste do mycia pola operacyjnego, dł. 240 mm - 8 szt.; 30. Nożyce długie tępe proste, typ Nelson-Metzenbaum, dług. 280 mm, 11 cali - 8 szt.; 31. Pinceta chirurgiczna standardowa, 1x 2 zęby: - dł. 160 mm - 15 szt., - dł. 100 mm delikatna - 5 szt., - dł. 120 mm delikatna, typu Adson - 5 szt.; 32. Pinceta anatomiczna standardowa, dł. 180 mm - 8 szt.; 33. Igłotrzymacz chirurgiczny typu Crile-Wood, z twardą wkładką, nacięciami krzyżowymi co 0,4 mm, prosty, dł. 240 mm, 9 ? - 12 szt.; 34. Igłotrzymacz chirurgiczny typu Crile-Wood, z twardą wkładką, nacięciami krzyżowymi co 0,4 mm, prosty, dł. 260 mm, 10 ? - 8 szt.; 35. Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 16x33 mm, dł. robocza 200 mm - 2 szt.; 36. Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 14x35 mm, dł. robocza 200 mm - 2 szt.; 37. Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 18x40 mm, dł. robocza 200 mm - 2 szt.; 38. Miski nerkowate ze stali nierdzewnej dł. 250 mm - 20 szt.; 39. Koszosita narzędziowe, perforowane, o wym. 243x253x56 mm, wykonane z 1 arkusza stali nierdzewnej, z perforacją kwadratową o dł. boku 8 mm, zaopatrzone w 4 nóżki z tworzywa sztucznego i ergonomiczne uchwyty blokujące się pod kątem 90 st. - 5 szt.; 40. Koszosita narzędziowe, perforowane, o wym. 485x235x56 mm wykonane z 1 arkusza stali nierdzewnej, z perforacją kwadratową o dł. boku 8 mm, zaopatrzone w 4 nóżki z tworzywa sztucznego i ergonomiczne uchwyty blokujące się pod kątem 90 st. - 5 szt.; 41. Stetoskop standardowy (dla dorosłych) - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych - Zadanie Nr 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wózka do przewożenia materiału do sterylizacji oraz wózków do transportu brudnej bielizny do pralni - Zadanie Nr 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. wózka do przewożenia materiału do sterylizacji oraz 2 szt. wózków do transportu brudnej bielizny do pralni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa chodzika dla pacjentek - Zadanie Nr 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. chodzika dla pacjentek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa defibrylatora - Zadanie Nr 7..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. defibrylatora..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość techniczna. - 20
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Grunwaldzkiej w Toruniu
- Kompleksowe utrzymywanie na bieżąco czystości pomieszczeń biurowych Toruńskiego centrum Usług Społecznych oraz lokali w których TCUS świadczy usługi dla mieszkańców miasta z podziałem na części
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- "Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych budynku internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 24 w Toruniu"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ozimek wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku, materiałów oraz akcesoriów stomatologicznych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa drobnego wyposażenia medycznego dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Zakup fantomów i AED
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego(ureterorenoskopy j. u., włókna laserowe wielokrotnego użytku, cewniki Foleya, Tiemana, Couvelaira) na potrzeby Oddziału Urologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
- Sukcesywna dostawa sensorów do aparatu do znieczulenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.