eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ekspercka weryfikacja załącznika do wniosków aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Warszawa: Ekspercka weryfikacja załącznika do wniosków aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014
Numer ogłoszenia: 378356 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313140 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ekspercka weryfikacja załącznika do wniosków aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na eksperckiej weryfikacji załącznika do wniosków aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Zamówienie będzie obejmowało: 1.Sprawdzenie czy dostarczone wraz z wnioskami aplikacyjnymi audyty efektywności ekologicznej (załącznik do wniosku aplikacyjnego) - weryfikacja od 50 do 227 załączników: a)zostały wykonane przez uprawnione do tego osoby zgodnie z Załącznikiem nr 3 do OPZ, Rozdział 1, pkt 1.2; b)zostały sporządzone zgodnie z podanym w audycie efektywności ekologicznej sposobem tj. z Załącznikiem nr 3 do OPZ, w tym Rozdział 1, pkt 1.3; c)zostały sporządzone zgodnie z Regulaminem konkursu, a w szczególności załącznikiem nr 5 do Regulaminu: Wytycznymi w sprawie metodologii obliczania efektu energetycznego i ekologicznego projektu, efektywności ekonomicznej projektu wraz z uproszczonym przedmiarem oraz Podręcznikiem - pomoc dla Wnioskodawcy; d)zawierają dane/wskaźniki zgodne z danymi/wskaźnikami przedstawionymi we wniosku aplikacyjnym (zakres prac/robót, wyniki, rezultaty i cel ogólny projektu, przychody generowane przez projekt); e)zawierają dane upoważniające wnioskodawcę do złożenia wniosku wzorcowego zgodnie z Regulaminem § 13 pkt. 4. 2. Przygotowanie zakresu ewentualnych uzupełnień do wniosku lub poprawy lub w zakresie, o którym mowa w pkt. 1; 3. Udzielanie wyjaśnień Wnioskodawcy w zakresie ew. uzupełnień lub ew. poprawek, o których mowa w pkt. 2; 4. Sprawdzenie czy po przedłożeniu przez wnioskodawcę uzupełnień lub poprawek audyt efektywności ekologicznej został wykonany zgodnie z wymogami podanymi w pkt. 1; 5. Obsługa odwołań wnioskodawców w zakresie, o którym mowa w pkt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II i III SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Egoterm D.Curyło Spółka Jawna, ul. Rysi Stok 6, 30-237 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124248,45

  • Oferta z najniższą ceną: 124248,45 / Oferta z najwyższą ceną: 265249,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.