To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Warszawa: Ekspercka weryfikacja załącznika do wniosków aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014
Numer ogłoszenia: 378356 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313140 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ekspercka weryfikacja załącznika do wniosków aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na eksperckiej weryfikacji załącznika do wniosków aplikacyjnych w ramach Programu Operacyjnego PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Zamówienie będzie obejmowało: 1.Sprawdzenie czy dostarczone wraz z wnioskami aplikacyjnymi audyty efektywności ekologicznej (załącznik do wniosku aplikacyjnego) - weryfikacja od 50 do 227 załączników: a)zostały wykonane przez uprawnione do tego osoby zgodnie z Załącznikiem nr 3 do OPZ, Rozdział 1, pkt 1.2; b)zostały sporządzone zgodnie z podanym w audycie efektywności ekologicznej sposobem tj. z Załącznikiem nr 3 do OPZ, w tym Rozdział 1, pkt 1.3; c)zostały sporządzone zgodnie z Regulaminem konkursu, a w szczególności załącznikiem nr 5 do Regulaminu: Wytycznymi w sprawie metodologii obliczania efektu energetycznego i ekologicznego projektu, efektywności ekonomicznej projektu wraz z uproszczonym przedmiarem oraz Podręcznikiem - pomoc dla Wnioskodawcy; d)zawierają dane/wskaźniki zgodne z danymi/wskaźnikami przedstawionymi we wniosku aplikacyjnym (zakres prac/robót, wyniki, rezultaty i cel ogólny projektu, przychody generowane przez projekt); e)zawierają dane upoważniające wnioskodawcę do złożenia wniosku wzorcowego zgodnie z Regulaminem § 13 pkt. 4. 2. Przygotowanie zakresu ewentualnych uzupełnień do wniosku lub poprawy lub w zakresie, o którym mowa w pkt. 1; 3. Udzielanie wyjaśnień Wnioskodawcy w zakresie ew. uzupełnień lub ew. poprawek, o których mowa w pkt. 2; 4. Sprawdzenie czy po przedłożeniu przez wnioskodawcę uzupełnień lub poprawek audyt efektywności ekologicznej został wykonany zgodnie z wymogami podanymi w pkt. 1; 5. Obsługa odwołań wnioskodawców w zakresie, o którym mowa w pkt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II i III SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EGOTERM D. CURYŁO SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EGOTERM D. CURYŁO SPÓŁKA JAWNA
- Egoterm D.Curyło Spółka Jawna, ul. Rysi Stok 6, 30-237 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124248,45
Oferta z najniższą ceną: 124248,45 / Oferta z najwyższą ceną: 265249,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.