To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-07
Łomża: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pod nazwą- BUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO ORAZ HALI LABORATORYJNO-TECHNOLOGICZNEJ INSTYTUTU TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI PWSIP W ŁOMŻY
Numer ogłoszenia: 3783 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229569 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pod nazwą- BUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO ORAZ HALI LABORATORYJNO-TECHNOLOGICZNEJ INSTYTUTU TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI PWSIP W ŁOMŻY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pod nazwą - Budowa budynku dydaktycznego oraz hali laboratoryjno-technologicznej instytutu technologii żywności PWSIP w Łomży. 2) Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie obiektu Budowa budynku dydaktycznego oraz hali laboratoryjno-technologicznej instytutu technologii żywności PWSIP w Łomży, zwanego w dalszej treści obiektem, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacja projektową i prawem budowlanym, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót, terminie. 3) Charakterystyka obiektu: Zakres opracowania obejmuje budowę budynku dydaktycznego i budynku hali laboratoryjno-technologicznej do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego wraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetycznym, telekomunikacyjnym i teletechnicznymi oraz ukształtowaniem terenu obejmującym budowę dróg wewnętrznych, parkingów i chodników oraz wjazdów z ulicy Akademickiej. Są to budynki wolnostojące, częściowo podpiwniczone, o wysokości dwóch i trzech kondygnacji nadziemnych. Budynki zespalają w całość oddylatowane łączniki. Poszczególne obiekty zaprojektowano jako układy słupowo-płytowe oparte częściowo na słupach, ścianach oraz podciągach. Stopy i ławy fundamentowe posadowione będą na kolumnach CMC. Stan surowy otwarty zaprojektowano w technologii żelbetowej wylewanej i murowanej - dotyczy ścian konstrukcyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, słupów oraz stropów, klatek schodowych oraz amfiteatralnej widowni audytorium. Konstrukcja przykrycia audytorium, forum i hali półtechniki - dźwigary stalowe. Łączniki pomiędzy poszczególnymi budynkami - żelbetowe wylewane. Podciągi, nadproża, słupy i pilastry wzmacniające w ścianach - żelbetowe wylewane. Stropodach pełny niewentylowany płaski. Podstawowe dane techniczne obiektów: powierzchnia zabudowy: 3077,92m2; powierzchnia użytkowa netto: 7198,05m2; powierzchnia całkowita: 9238,89m2; kubatura: 63677,6m3; ilość miejsc parkingowych: 201m.p. Szczegółowy zakres rzeczowy został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Wszystkie dokumenty pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 4) Zakres działań: Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, - wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją usługi. W ramach czynności sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: - reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót; - sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy; - potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót; - składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót, w terminie do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni; - sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy; - przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łomży i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zamawiającego; - uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać swą funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót oraz terminowość zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania; - rozliczenia końcowego inwestycji; - nadzór i wyegzekwowanie usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego lub częściowego; - udzielanie pisemnych opinii dotyczących wad przedmiotu odbioru uznanych za nienadające się do usunięcia; - w okresie rękojmi: branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrola usunięcia przez wykonawcę tych wad; - pobytu na budowie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu i na wezwanie uczestników procesu budowlanego w ciągu 24 h oraz w wyznaczonych terminach na naradach u Zamawiającego; - dokumentowania swego pobytu na budowie wpisem do dziennika budowy. Wykonawca zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego 5) Zamawiający przekaże Wykonawcy na czas pełnienia nadzoru następujące dokumenty: - Kopię umowy z Wykonawcą robót budowlanych, - Kopię kosztorysu ofertowego Wykonawcy - Dokumentację projektową wraz ze specyfikacjami technicznymi - Kopie decyzji administracyjnych Dokumentacja, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 278000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.1 Infrastruktura Uczelni.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
- Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 278000.00
- Oferta z najniższą ceną: 278000.00 oferta z najwyższą ceną: 407377.05
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez fizjoterapeutę/rehabilitanta ruchowego z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m.Łomża w ramach WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Rogalinek
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 191 w m. Zacharzyn
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.