Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-06
Bolesławiec: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 3783 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Dolne Młyny 23, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 644 0901, faks 075 644 0925.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec wg. Załącznika Nr1. 1.Realizacja dostawy materiałów budowlanych następować będzie zgodnie z pisemnym bądź ustnym zleceniem Zamawiającego w terminie do 7 dni od złożenia zlecenia. 2.Ilość materiałów w ramach poszczególnych asortymentów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa materiałów będzie sukcesywna i nastąpi transportem oferenta, a w sporadycznych mniejszych ilościach odbierał będzie towar zamawiający, magazyny dostawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Bolesławiec Śląski. 4.Aprobata techniczna ITB na wszystkie materiały oraz certyfikaty zgodności na poszczególne partie każdorazowo przy dostawie w dniu odbioru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.12.10 - 14.12.12.10 25.20.00.00 - 25.20.00.00 26.10.00.00 - 26.10.00.00 27.30.00.00 - 27.30.00.00 28.80.00.00 - 28.80.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i gwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ przez Zamawiającego. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji zamówienia oferenci przedstawiają następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - z datą wystawienia nie wcześniejszą niż sześć miesięcy od daty określającej termin złożenia oferty. 2.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa we właściwej formie, jeżeli zostało udzielone. 3.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.boleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 59700 Bolesławiec ul. Dolne Młyny 23 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 59700 Bolesławiec ul. Dolne Młyny 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Bielskiej 4 w Bolesławcu
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innego sprzętu wspomagającego pracę Urzędu
- Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I
- Wykonanie konstrukcji i zadaszenia trybuny głównej oraz bieżni rozgrzewkowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja i rozbudowa stadionu w Bolesławcu
- Budowa, modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Bolesławiec
- Budowa drogi ul. Generała Józefa Hallera i ul. Sokolej w formule zaprojektuj i wybuduj oraz budowa drogi ul. Generała Tadeusza Rozwadowskiego.
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.