Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Olkusz: Przeprowadzenie warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym i grupowych porad prawnych oraz usług w zakresie poradnictwa psychologicznego, doradztwa zawodowego i prawnego w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu w ramach projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 37852 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Aleja 1000-lecia 15C, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0-32 641 32 12, faks 0-32 641 32 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym i grupowych porad prawnych oraz usług w zakresie poradnictwa psychologicznego, doradztwa zawodowego i prawnego w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu w ramach projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji działań edukacyjnych, motywacyjnych, informacyjnych oraz doradczych skierowane do uczestników projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych oraz otoczenia uczestników projektu, tj. osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu. Działania te zostały podzielone na 8 części. Realizacja zamówienia w części I, II, III, IV i V - dotyczy grupy 40 osób - uczestników projektu. Beneficjentami są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Olkusz, korzystające ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, a są w wieku aktywności zawodowej Zajęcia grupowe i indywidualne z psychologiem, doradcą zawodowym, prawnikiem zostaną zorganizowane w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego, tj. w Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu ul. Al. 1000-lecia 15 C, z wyłączeniem 1 warsztatu umiejętności psychospołecznych oraz 1 zajęć grupowych z doradcą zawodowym, które zostaną zorganizowane przez zamawiającego poza siedzibą Ośrodka Pomocy Społecznej. Część I - warsztaty umiejętności psychospołecznych dla uczestników projektu. Warsztaty umiejętności psychospołecznych dla 4 grup liczących po 10 osób, w łącznym wymiarze 32 godzin. Dla każdej grupy przewidziane są 2 warsztaty po 4 godziny każdy, w tym jeden warsztat w terenie. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 30.09.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram warsztatów psychospołecznych określi Zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup uczestników projektu. Warsztaty umiejętności psychospołecznych mają na celu kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych. Tematyka zajęć powinna obejmować następujące zagadnienia: a) integracja i funkcjonowanie w grupie, praca w zespole, b) budowanie poczucia własnej wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, rozpoznanie i analiza własnej wiedzy, umiejętności, zainteresowań, cech osobowości, c) skuteczne motywowanie siebie do działania, zmiana postaw, d) określanie celów - planowanie i realizacja zamierzonych celów, e) kontakty interpersonalne i autoprezentacja, f) asertywność i radzenie sobie ze stresem. Część II - indywidualne konsultacje z psychologiem dla uczestników projektu. Konsultacje indywidualne dla 40 uczestników projektu w łącznym wymiarze 120 godzin. Dla każdej osoby przewidziane są 3 godziny konsultacji indywidualnych. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 30.09.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram konsultacji indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Konsultacje indywidualne mają na celu wsparcie uczestników projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących ich szeroko rozumianej sytuacji życiowej i aktywności zawodowej, mają pomóc w nabyciu umiejętności psychospołecznych oraz wzmocnieniu aktywności społecznej, a także w określeniu aktualnych potrzeb edukacyjnych uczestników projektu koniecznych do powrotu na rynek pracy. Część III - zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego dla uczestników projektu. Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego dla 4 grup liczących po 10 osób, w łącznym wymiarze 32 godzin. Dla każdej grupy przewidziane są 2 warsztaty po 4 godziny każdy, w tym 1 warsztat w terenie. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 30.09.2011 r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć grupowych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup uczestników projektu. Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego mają na celu zwiększenie szansy wejścia na rynek pracy uczestników projektu. Tematyka zajęć powinna uwzględniać: a) przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - życiorys, list motywacyjny, b) rozmowa kwalifikacyjna, c) analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i metody poszukiwania pracy, d) komunikacja interpersonalna, e) umiejętności negocjacji w oparciu o wzorce asertywne, f) techniki kreatywności i kształtowanie osobowości kreatywnej. Część IV - indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla uczestników projektu. Konsultacje indywidualne dla 40 uczestników projektu w łącznym wymiarze 80 godzin. Dla każdej osoby przewidziane są 2 godziny konsultacji indywidualnych. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 30.09.2011 r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu wsparcie uczestników projektu w rozwiązywaniu problemów związanych z ich osobistą aktywnością zawodową, w tym diagnozę możliwości zawodowych beneficjentów projektu: rozpoznanie potencjału zawodowego, urealnienie samooceny i rozwinięcie wglądu we własne możliwości, rozpoznanie indywidualnych obszarów trudności, kwalifikacje zawodowe wymagane na konkretnych stanowiskach pracy, indywidualny plan działania - określenie indywidualnej ścieżki zawodowej, analiza potrzeb klienta, samodzielne opracowanie przez uczestnika projektu aplikacji zawodowych - tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. Część V - Udzielenie porad prawnych dla uczestników projektu. Porady prawne dla 4 grup liczących po 10 osób, w łącznym wymiarze 16 godzin. Dla każdej grupy przewidziane są 1 zajęcia w wymiarze 4 godzin. Udzielenie porad prawnych ma na celu pomoc w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych uczestników projektu. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 30.09.2011 r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć grupowych określi Zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup. Realizacja zamówienia w części VI, VII i VIII - dotyczy świadczenia usług w zakresie poradnictwa psychologicznego, zawodowego i prawnego w Punkcie Poradnictwa, który będzie dostępny dla uczestników projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych oraz otoczenia uczestników projektu, tj. osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu. Dyżury psychologa, doradcy zawodowego i prawnika zostaną zorganizowane przez Zamawiającego w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu ul. Al. 1000-lecia 15 C. Dyżury w Punkcie Poradnictwa mają na celu udzielenie specjalistycznego poradnictwa, wsparcia i pomocy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych, rodzinnych, wychowawczych i prawnych uczestników projektu oraz osób, które są bezrobotne, nieaktywne zawodowo i korzystają ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu. Część VI - Dyżur psychologa w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu Dyżury psychologa w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Al.1000-lecia 15 C, w wymiarze 8 godzin w miesiącu, przez 9 miesięcy tj. od miesiąca kwietnia 2011r. do miesiąca grudnia 2011r., przy czym jeden dyżur nie może trwać krócej niż 1 godzinę. Wymaga się, aby dyżury zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy r. do 12.12.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram dyżurów określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna. Część VII - dyżur doradcy zawodowego w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu Dyżur doradcy zawodowego w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Al.1000-lecia 15 C, w wymiarze 8 godzin w miesiącu, przez 9 miesięcy tj. od miesiąca kwietnia 2011r. do miesiąca grudnia 2011r., przy czym jeden dyżur nie może trwać krócej niż 1 godzinę. Wymaga się, aby dyżury zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 12.12.2011r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram dyżurów określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna. Część VIII - dyżur prawnika w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu Dyżur prawnika w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu. Dyżury przewiduje się w wymiarze 8 godzin w miesiącu, przez 9 miesięcy tj. od miesiąca kwietnia 2011r. do miesiąca grudnia 2011r., przy czym jeden dyżur nie może trwać krócej niż 1 godzinę. Wymaga się, aby dyżury zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 12.12.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram dyżurów określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga ( dla wszystkich części zamówienia) - wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia. A zatem Wykonawca powinien udokumentować, że: - wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie poradnictwa psychologicznego, jeśli złożył ofertę na warsztaty psychospołeczne, indywidualne konsultacje z psychologiem, dyżury psychologa w Punkcie Poradnictwa; - wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie doradztwa zawodowego, jeśli złożył ofertę na zajęcia grupowe z doradcą zawodowym, indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym, dyżury doradcy zawodowego w Punkcie Poradnictwa; - wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie poradnictwa prawnego, jeśli złożył ofertę na grupowe zajęcia z prawnikiem, dyżury prawnika w Punkcie Poradnictwa;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować kwalifikowaną kadrą spełniającą następujące wymagania Zamawiającego: - dotyczy I, II i VI części zamówienia - osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 2 -letni okres wykonywania zawodu psychologa lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad psychologicznych; - dotyczy III, IV i VII części zamówienia - osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać wykształcenie wyższe w zakresie /o specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy oraz co najmniej licencję zawodową I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz minimum 2-letni okres pracy w tym zawodzie lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad w zakresie doradztwa zawodowego; - część V i VIII części zamówienia - osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać dyplom magistra prawa uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 2 -letni okres wykonywania zawodu prawniczego lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad prawnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia następujących zmian w umowie: a) zmiana osób prowadzących zajęcia lub porady w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu pod warunkiem, że nie będą posiadać kwalifikacji niższych, niż osoby wskazane w ofercie; b)zmiana terminów realizacji świadczonych usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Al. 1000-lecia 15 C pok nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Al. 1000-lecia 15 C pok nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty umiejętności psychospołecznych dla uczestników projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty umiejętności psychospołecznych dla 4 grup liczących po 10 osób, w łącznym wymiarze 32 godzin. Dla każdej grupy przewidziane są 2 warsztaty po 4 godziny każdy, w tym jeden warsztat w terenie. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 30.09.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram warsztatów psychospołecznych określi Zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup uczestników projektu. Warsztaty umiejętności psychospołecznych mają na celu kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych. Tematyka zajęć powinna obejmować następujące zagadnienia: a) integracja i funkcjonowanie w grupie, praca w zespole, b) budowanie poczucia własnej wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, rozpoznanie i analiza własnej wiedzy, umiejętności, zainteresowań, cech osobowości, c) skuteczne motywowanie siebie do działania, zmiana postaw, d) określanie celów - planowanie i realizacja zamierzonych celów, e) kontakty interpersonalne i autoprezentacja,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie Wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne konsultacje z psychologiem dla uczestników projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konsultacje indywidualne dla 40 uczestników projektu w łącznym wymiarze 120 godzin. Dla każdej osoby przewidziane są 3 godziny konsultacji indywidualnych. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 30.09.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram konsultacji indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Konsultacje indywidualne mają na celu wsparcie uczestników projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących ich szeroko rozumianej sytuacji życiowej i aktywności zawodowej, mają pomóc w nabyciu umiejętności psychospołecznych oraz wzmocnieniu aktywności społecznej, a także w określeniu aktualnych potrzeb edukacyjnych uczestników projektu koniecznych do powrotu na rynek pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego dla uczestników projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego dla 4 grup liczących po 10 osób, w łącznym wymiarze 32 godzin. Dla każdej grupy przewidziane są 2 warsztaty po 4 godziny każdy, w tym 1 warsztat w terenie. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 30.09.2011 r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć grupowych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup uczestników projektu. Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego mają na celu zwiększenie szansy wejścia na rynek pracy uczestników projektu. Tematyka zajęć powinna uwzględniać: a) przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - życiorys, list motywacyjny, b) rozmowa kwalifikacyjna, c) analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i metody poszukiwania pracy, d) komunikacja interpersonalna, e) umiejętności negocjacji w oparciu o wzorce asertywne, f) techniki kreatywności i kształtowanie osobowości kreatywnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla uczestników projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konsultacje indywidualne dla 40 uczestników projektu w łącznym wymiarze 80 godzin. Dla każdej osoby przewidziane są 2 godziny konsultacji indywidualnych. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 30.09.2011 r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników projektu. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu wsparcie uczestników projektu w rozwiązywaniu problemów związanych z ich osobistą aktywnością zawodową, w tym diagnozę możliwości zawodowych beneficjentów projektu: rozpoznanie potencjału zawodowego, urealnienie samooceny i rozwinięcie wglądu we własne możliwości, rozpoznanie indywidualnych obszarów trudności, kwalifikacje zawodowe wymagane na konkretnych stanowiskach pracy, indywidualny plan działania - określenie indywidualnej ścieżki zawodowej, analiza potrzeb klienta, samodzielne opracowanie przez uczestnika projektu aplikacji zawodowych - tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Udzielenie porad prawnych dla uczestników projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porady prawne dla 4 grup liczących po 10 osób, w łącznym wymiarze 16 godzin. Dla każdej grupy przewidziane są 1 zajęcia w wymiarze 4 godzin. Udzielenie porad prawnych ma na celu pomoc w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych uczestników projektu. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 30.09.2011 r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć grupowych określi Zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dyżur psychologa w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury psychologa w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Al.1000-lecia 15 C, w wymiarze 8 godzin w miesiącu, przez 9 miesięcy tj. od miesiąca kwietnia 2011r. do miesiąca grudnia 2011r., przy czym jeden dyżur nie może trwać krócej niż 1 godzinę. Wymaga się, aby dyżury zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy r. do 12.12.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram dyżurów określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dyżur doradcy zawodowego w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżur doradcy zawodowego w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu, ul. Al.1000-lecia 15 C, w wymiarze 8 godzin w miesiącu, przez 9 miesięcy tj. od miesiąca kwietnia 2011r. do miesiąca grudnia 2011r., przy czym jeden dyżur nie może trwać krócej niż 1 godzinę. Wymaga się, aby dyżury zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 12.12.2011r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram dyżurów określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dyżur prawnika w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżur prawnika w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu. Dyżury przewiduje się w wymiarze 8 godzin w miesiącu, przez 9 miesięcy tj. od miesiąca kwietnia 2011r. do miesiąca grudnia 2011r., przy czym jeden dyżur nie może trwać krócej niż 1 godzinę. Wymaga się, aby dyżury zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 12.12.2011r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram dyżurów określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "Budowa mostu pieszo - rowerowego nad rzeką Babą wraz z odcinkiem ścieżki pieszo - rowerowej od ul. Kolejowej w kierunku peronu nr 2".
- Przebudowa drogi gminnej 120309K na odcinku I - w km od 0+000 do km 0+200 na odcinku II - w km od 0+000 do km 0+037 na odcinku III - w km od 0+000 do km 0+025 ul. Żeromskiego w m. Olkusz, Gmina Olkusz
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania "Budowa drogi dojazdowej na dz. 5478/20, 5561 i innych w Olkuszu (Zacisze-Biema)"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług terapeutycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
- Świadczenie usług specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
- Świadczenie usług psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.