To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-18
Kołobrzeg: Dostawa i montaż mebli do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer ogłoszenia: 378578 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331710 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzeg obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. mebli wraz z ich zmontowaniem. Szczegółowy wykaz mebli, rysunki, wymiary, kolorystyka i opis zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Z dostawą łączy się usługa dowozu zamawianego wyposażenia oraz jego montaż i ustawienie w miejscu przeznaczenia. 3. Cena oferty powinna zawierać transport, dostawę, montaż oraz ustawienie mebli. Prace te będą wykonywane w czynnym obiekcie i należy uwzględnić wynikające z tego utrudnienia. 4. Zamawiający przyjmuje odpowiedzialność za dostarczone meble po podpisaniu protokółu odbioru. 5. Na dostarczane meble udzielona zostanie gwarancja jakości obowiązująca przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru mebli przez zamawiającego. 6. Szczegółowy dobór kolorów oraz okuć po rozstrzygnięciu przetargu na podstawie przedstawionych przez Dostawcę próbników kolorów i okuć. 7. Szczegółowe pomiary należy przeprowadzić na miejscu (w pomieszczeniach), w których mają być zamontowane meble. 8. Planowana ilość jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianie bądź może zaistnieć rezygnacja z niektórych pozycji. 9. Należy podać cenę jednostkową netto / brutto każdej pozycji zamieszczonej w tabelach. 10. Podane wymiary w większości są orientacyjne i należy przed realizacją zamówienia dokonać szczegółowych pomiarów oraz ustaleń odnośnie rodzajów materiałów, kolorystyki, okuć, itp. 11. Wszystkie meble zamawiane muszą być wykańczane listwami PCV o grubości min 2 mm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble do zabudowy holu i recepcji w S.U. MUSZELKA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO WNĘTRZ KONCEPCJA DANUTA NIERUSZEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO WNĘTRZ KONCEPCJA DANUTA NIERUSZEWICZ
- STUDIO WNĘTRZ KONCEPCJA DANUTA NIERUSZEWICZ, UL. TORUŃSKA 24 a, 85-023 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42037,00
Oferta z najniższą ceną: 42037,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60805,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble do jadalni w S.U. PERŁA BAŁTYKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU MEBLARSKIEGO I BUDOWNICTWA, UL. BYDGOSKA 1, 89-120 POTULICE, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 301272,00
Oferta z najniższą ceną: 301272,00 / Oferta z najwyższą ceną: 427247,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble do nowych pokoi w S.U. MUSZELKA, meble do pokoi w S.U. MEWA IV, materace do DSU SŁONECZKO oraz pozostałe meble dostarczane i montowane sukcesywnie w trakcie umowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE WIESŁAW ZAJĄCZEK, UL. ZDUNOWSKA 201, 63-700 KROTOSZYN, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 292384,00
Oferta z najniższą ceną: 292384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 606016,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Modernizacja terenu podwórka między ul. Łopuskiego i ul. Dworcową w Kołobrzegu
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych i remontowych w Sanatorium Uzdrowiskowym "PERŁA BAŁTYKU" w Kołobrzegu.
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych i remontowych w Sanatorium Uzdrowiskowym "MUSZELKA" w Kołobrzegu.
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych i remontowych w Sanatorium Uzdrowiskowym "MEWA" w Kołobrzegu.
- Remont trzech pokoi wraz z łazienkami w obiekcie Sanatorium Uzdrowiskowym "PERŁA BAŁTYKU" w Kołobrzegu
- Remonty bieżące nawierzchni terenów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg - remonty cząstkowe
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.