Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Częstochowa: Usługa caterngu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla uczestników zajęć pozalekcyjnych na potrzeby realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu
Numer ogłoszenia: 378582 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna, główny akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa caterngu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla uczestników zajęć pozalekcyjnych na potrzeby realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla uczestników zajęć pozalekcyjnych na potrzeby realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu. 2.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 55321000-6 - usługi przygotowywania posiłków; 55524000-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół. 3.Przez usługę cateringu rozumie się przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczestników zajęć pozalekcyjnych w następujących Szkołach: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kłobucku, Gimnazjum przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. M. Konopnickiej w Łobodnie, Gimnazjum im. Św. Jadwigi Królowej w Miedźnie, Gimnazjum przy Zespole Szkół w Ostrowach nad Okszą, Gimnazjum w Opatowie, Gimnazjum im. Stanisława Staszica w Pankach, Gimnazjum przy Zespole Szkół im. Synów Pułku w Węglowicach. 4.W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie średnio około na: część I-140; część II-36; część III-70; część IV-37; część V-92; część VI-78; część VII-76; posiłków tygodniowo. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ich liczbę w przypadkach nieobecności uczestników, o której mógł zawiadomić Wykonawcę odpowiednio wcześniej, zanim ten przystąpił w danym dniu do przygotowania posiłków. Informacja taka będzie przekazywana Wykonawcy telefonicznie. 5.Posiłek na zajęcia pozalekcyjne będzie miał postać (wg zestawów w tabelach w Części II - Formularza oferty): -kanapki lub bułki słodkiej; -soku lub napoju zimnego lub gorącego; -owocu lub jogurtu; -obiadu z jednego dania; zapakowanego w folię spożywczą gwarantującą świeżość i jakość oraz kubek jednorazowy do napoju zimnego i gorącego; łyżeczki jednorazowej, dla każdego uczestnika zajęć pozalekcyjnych. 6 Posiłek powinien być urozmaicony o wysokiej wartości odżywczej, przygotowany zgodnie z zasadami żywienia, sporządzony z pełnowartościowych produktów. Wybór posiłku należeć będzie do Zamawiającego, dokonywany będzie z listy zestawów posiłków podanych w tabelach w Części II - Formularza oferty. 7.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr. 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami). 8.Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go w sposób i przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 9.Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana w formie telefonicznej przez Zamawiającego Wykonawcy do godziny 9oo, w dniu, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne. 10.Podane tygodniowe ilości posiłków na poszczególne części zamówienia są szacunkowe. Wynagrodzenie Wykonawcy obliczone będzie jako iloczyn ilości osób z poszczególnych dni wynikających ze szczegółowej ewidencji wydanych posiłków oraz ceny jednostkowej za jeden posiłek (przedstawionej w ofercie Wykonawcy). 11.Posiłki dostarczane będą w danym dniu zajęć pozalekcyjnych w poszczególnych Szkołach od poniedziałku do soboty w wyznaczonych i uzgodnionych godzinach (nie więcej niż trzy razy w ciągu jednego dnia). 12.Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S. A. 13.Wartość zamówienia nie przekracza 200 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI i VII - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą zaświadczenia właściwego Oddziału Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzającego, że Wykonawca uzyskał pozwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI i VII - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie: a)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, b)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie wraz z wykazem wykonanych usług (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza). Wykonawca winien wykazać, iż: -w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert świadczył minimum jedna usługę o podobnym zakresie, co przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie wraz z wykazem wykonanych usług. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI i VII - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie: a)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim samochodem do przewożenia żywności na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI i VII - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie: a)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim samochodem do przewożenia żywności na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI i VII - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (zespół, spółka cywilna) stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie ni nijszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisane przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia- przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ujawnione w wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty , worginale lub kopii poświadczonej Za Zgodność z Orginałem przez mocodawcę lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Reginalnego w Częstochowie S.A. ul. Wały Dwernickiego 117/121 pokój 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Wały Dwernickiego 117/121 pokój 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S. A..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie - 2 części
- Przebudowa chodnika i budowa brakującej ścieżki rowerowej przy ulicy gen. Leopolda Okulickiego między ul. Łódzką a ul. Jerzego Szajnowicza - Iwanowa strona północna
- Przebudowa chodnika przy ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Dekabrystów do ul. Polskiego Czerwonego Krzyża.
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Remont sali teatralnej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie
- Sukcesywne dostawy konserw i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.