Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Warszawa: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 378778 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków m.st. Warszawy , ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652355, 5652350, faks 022 8450714.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobki.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zamawiającego 1. Wykonawca zobowiązany będzie do organizowania i prowadzenia zajęć rytmiki w: Część nr 1 w Żłobku nr 5 - w trzech grupach dziecięcych ul. Odyńca 59 Część nr 2 w Oddziale Żłobka nr 20 pod nazwą Mini Żłobek - w dwóch grupach dziecięcych. ul. Nowogrodzka 75 Część nr 3 w Żłobku nr 22 oraz w Oddziale Żłobka nr 22 pod nazwą Mini Żłobek - w trzech grupach dziecięcych ul. Koszykowa 3 Część nr 4 w Oddziale Żłobka nr 34 pod nazwą Mini Żłobek - w dwóch grupach dziecięcych ul. Badowska 2 Część nr 5 w Żłobku nr 45 - w czterech grupach dziecięcych. ul. Pawlikowskiego 2 Część nr 6 w Żłobku nr 47 - w czterech grupach dziecięcych. ul. Chodecka 2 Część nr 7 w Żłobku nr 48 - w czterech grupach dziecięcych ul. Czerwona Droga 6 2. Zajęcia rytmiki będą prowadzone dla dzieci w wieku do lat trzech. 3. Wykonawca obowiązany jest do organizowania i prowadzenia zajęć rytmiki dwa razy w tygodniu w danej placówce. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest wskazać wybrane dni tygodnia. 4. Wykonawca, w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego (Kierownikiem placówki) będzie współuczestniczył w organizowaniu imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi. 5. Zajęcia rytmiki będą prowadzone w godzinach: 9:00 - 12:00 (godzina prowadzenia zajęć zostanie ustalona z Kierownikiem placówki) 6. Wykonawca będzie prowadził zajęcia rytmiki przez 15 min w każdej grupie. 7. Zamawiający zapewnia Wykonawcy dostęp do pianina. 8. W przypadku niemożności rozpoczęcia lub kontynuowania zajęć, przedstawiciel Zamawiającego (Kierownik placówki) po uzgodnieniu z Wykonawcą, może wyznaczyć inny termin przeprowadzenia zajęć. 9. Zajęcia będą prowadzone przez osobę wskazaną w wykazie osób złączonym do oferty. Zamówienie, w zakresie usług świadczonych dla: 1) Żłobka nr 46 przy ul. Przybyszewskiego 70/72 w Warszawie, 2) Żłobka nr 47 przy ul. Chodeckiej 2 w Warszawie, 3) Żłobka nr 48 przy ul. Czerwona Droga 6 w Warszawie, będzie realizowane w ramach projektu pn. Mama i tata wracają do pracy, a ja idę do żłobka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (PO KL; Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna; Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego) Przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisanych wydanych na podstawie art. 2a ustawy: nr kategorii 26 wykazu usług o charakterze niepriorytetowym: Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące posiadania doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na: a) w przypadku składania oferty na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia - organizacji zajęć rytmiki dla dzieci w wieku do lat 3 w sposób ciągły przez co najmniej 3 miesiące (co najmniej 1 raz w tygodniu) dla co najmniej jednej lokalizacji (jednego punktu), b) w przypadku składania oferty na cztery lub pięć lub sześć lub siedem części zamówienia - organizacji zajęć rytmiki dla dzieci w wieku do lat 3 w sposób ciągły przez co najmniej 3 miesiące (co najmniej 1 raz w tygodniu) dla co najmniej dwóch lokalizacji (dwóch punktów, co najmniej 1 raz w tygodniu w każdej lokalizacji)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie co najmniej średnie muzyczne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował osobami wskazanymi w wykazie osób załączonym do oferty obowiązany jest wskazać inne osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i przedstawić je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii, 2) zmiany umowy poprzez dodanie nowych lokalizacji do wykazu placówek (załącznik nr 3 do umowy) w których będzie realizowany przedmiot umowy w przypadku przejęcia lub uruchomienia przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy nowych lokalizacji, 3) zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji umowy, 4) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobki.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, sekretariat II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie, w zakresie usług świadczonych dla: 1) Żłobka nr 46 przy ul. Przybyszewskiego 70/72 w Warszawie, 2) Żłobka nr 47 przy ul. Chodeckiej 2 w Warszawie, 3) Żłobka nr 48 przy ul. Czerwona Droga 6 w Warszawie, będzie realizowane w ramach projektu pn. Mama i tata wracają do pracy, a ja idę do żłobka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (PO KL; Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna; Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Oddziale Żłobka nr 20 pod nazwą Mini Żłobek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Oddziale Żłobka nr 20 pod nazwą Mini Żłobek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 22 oraz w Oddziale Żłobka nr 22 pod nazwą Mini Żłobek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 22 oraz w Oddziale Żłobka nr 22 pod nazwą Mini Żłobek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Oddziale Żłobka nr 34 pod nazwą Mini Żłobek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Oddziale Żłobka nr 34 pod nazwą Mini Żłobek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 45..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 45..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 47..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 47..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 48..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 48..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.