Ogłoszenie z dnia 2008-12-24
Gdańsk: Świadczenie usług prawnych polegających na dokonaniu oceny wykonalności środowiskowej projektów ubiegających się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, złożonych w ramach trzeciego, czwartego, piątego i szóstego naboru wniosków
Numer ogłoszenia: 378903 - 2008; data zamieszczenia: 24.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawnych polegających na dokonaniu oceny wykonalności środowiskowej projektów ubiegających się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, złożonych w ramach trzeciego, czwartego, piątego i szóstego naboru wniosków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług prawnych polegających na wykonaniu oceny wykonalności środowiskowej zgodnie z trybem opisanym w Informacji o trybie stosowania kryteriów wykonalności zatwierdzonej uchwałą Zarządu Województwa Pomorskiego (ZWP), obowiązującej na dzień przekazania wniosków do oceny, dla projektów, które przejdą pozytywnie ocenę formalną w ramach: 1) trzeciego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego (RPO WP) dla działania (od 25.07.2008 do 29.08.2008), 2) czwartego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach RPO WP dla działań (od 26.09.2008 do 31.10.2008), 3) piątego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach RPO WP dla działania (od 31.10.2008 do 05.12.2008), 4) szóstego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach RPO WP dla działania (od 28.11.2008 do 09.01.2009). Przedmiot umowy zostanie wykonany w oparciu o: 1) kryteria wykonalności środowiskowej wyboru projektów przyjęte przez Komitet Monitorujący RPO WP i zawarte w Uszczegółowieniu RPO WP obowiązującym na dzień rozpoczęcia naboru wniosków o dofinansowanie projektów, 2) obowiązującą na dzień przekazania wniosków do oceny Informację o trybie stosowania kryteriów wykonalności zatwierdzoną przez ZWP..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 109500.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radców Prawnych CIC Danuta Pikor, Michał Behnke Sp. p., ul. Śląska 50/6, 81-310 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 109500.00
- Oferta z najniższą ceną: 109500.00 oferta z najwyższą ceną: 109500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku.
- USŁUGA MEDYCZNA POLEGAJĄCA NA WYKONYWANIU BADANIA U OSOBY SKIEROWANEJ PRZEZ FUNKCJONARIUSZY POLICJI PROWADZĄCYCH CZYNNOŚCI SŁUŻBOWE NA TERENIE DZIAŁANIA KMP W GDYNI
- Modernizacja instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach znajdujących się na terenie Obszarów Administracyjnych 1, 2, 3 i 4
- Dostawa czytnika fluorescencyjnego i luminescencyjnego płytek dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Rozbudowa i przebudowa budynku nr 17 na potrzeby nowego aparatu badań PET wraz z wyburzeniem części schronu przeciwlotniczego na terenie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego
- Dostawę akcesoriów do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą systemu do biopsji mammotomicznej oraz bezprzewodowym systemem do biopsji mammotomicznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.