Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Maków Mazowiecki: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE,
MIKROBIOLOGICZNE )
Numer ogłoszenia: 378980 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego , ul. Witosa 2, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7142301, 7142335, faks 029 7142299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 1 - Analizator z odczynnikami Pak Nr 2 - Automatyczny analizator immunochemiczny Pak Nr 3 - Automatyczny analizator mikrobiologiczny do identyfikacji drobnoustrojów i określenia lekowrażliwości Pak Nr 4- Automatyczny system do posiewu krwi i płynów ustrojowych Pak Nr 5 -Mikroskop Pak Nr 6- Komora laminarna Pak Nr 7- Wirówka laboratoryjna Pak Nr 8- Cieplarka laboratoryjna Pak Nr 9- Odczynniki do badań mikrobiologicznych Pak Nr 10- Odczynniki do badań immunochemicznych Pak Nr 11- Odczynniki do mikrobiologii manualnej Pak Nr 12- Odczynniki do mikrobiologii manualnej- szybkie testy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Numer pakietu Kwota wadium Pak Nr 1 9.000,00 Pak. Nr 2 270,00 Pak . Nr 3 270,00 Pak. Nr 4 450,00 Pak. Nr 5 200,00 Pak. Nr 6 160,00 Pak. Nr 7 160,00 Pak. Nr 8 200,00 Pak Nr 9 10.800,00 Pak Nr 10 13.200,00 Pak Nr 11 1.800,00 Pak Nr 12 2.400,00 Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi 38.910,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na druk Zp. 17 spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dostarczonych dokumentów z ofertą na druku ZP. 17 spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnią wymagania zawarte w SIWZ. oraz z art. 22ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnią wymagania zawarte w SIWZ. oraz z art. 22ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnią wymagania zawarte w SIWZ. oraz z art. 22ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
2.1. Oferowane produkty muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski - do potwierdzenia kopią dokumentu dołączoną do oferty lub oświadczeniem o posiadaniu ważnych świadectw rejestracji i dostarczeniu ich na każde żądanie zamawiającego. 2.2. Pak Nr1, 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 dodatkowo oprócz wymienionych dokumentów w Pkt.2.1 dokumenty wymienione w tych pakietach 2.3 Wpłata wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szital- makow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim,ul. Witosa 2, pokój 335 część administracyjna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 31M2010r LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 1 - Analizator z odczynnikami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 2 - Automatyczny analizator immunochemiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 3 - Automatyczny analizator mikrobiologiczny do identyfikacji drobnoustrojów i określenia lekowrażliwości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 4- Automatyczny system do posiewu krwi i płynów ustrojowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 5 -Mikroskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 6- Komora laminarna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 7- Wirówka laboratoryjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 8- Cieplarka laboratoryjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 9- Odczynniki do badań mikrobiologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 10- Odczynniki do badań immunochemicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 11- Odczynniki do mikrobiologii manualnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 31/M/2010r (LABORATORIUM ANALITYCZNE, MIKROBIOLOGICZNE ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 12- Odczynniki do mikrobiologii manualnej- szybkie testy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa mikroskopu cyfrowo-optycznego
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa mikroskopu optycznego do inspekcji międzyoperacyjnych ze zmotoryzowanym stolikiem
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.