Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-19
Radom: Usługi holowania/przetransportowania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję dla potrzeb KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. Numer sprawy 10 /15
Numer ogłoszenia: 37900 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania/przetransportowania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję dla potrzeb KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. Numer sprawy 10 /15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie usługodawców świadczących usługi holowania oraz przewóz pojazdu na parking Wykonawcy lub inne miejsce wskazane przez Policję rowerów, motocykli, części samochodowych i motocyklowych, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg oraz depozytów, pojazdów samochodowych o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 16T zabezpieczonych przez Policje i na jej koszt oraz holowanie innych pojazdów zleconych przez Policję. Miejscem wykonywania usług jest teren podległy: KPP Białobrzegi część A (zadanie nr 1), KPP Gostynin część A (zadanie nr 2), KPP Lipsko część A (zadanie 3), KPP Łosice część A (zadanie nr 4), KPP Maków Maz. część A (zadanie nr 5), KMP Ostrołęka część A (zadanie nr 6), KPP Ostrów Maz. część A (zadanie nr 7), KMP Płock okręg B część A Gmina Słubice, Gmina Gąbin, Gmina Łąck (zadanie nr 8), KPP Przasnysz część A (zadanie nr 9), KPP Pułtusk część A (zadanie nr 10), KMP Siedlce część A (zadanie nr 11), KPP Wyszków część A (zadanie nr 12), KPP Zwoleń część A (zadanie nr 13), KPP Białobrzegi część B (zadanie nr 14), KPP Garwolin część B (zadanie nr 15), KPP Gostynin część B (zadanie nr 16), KPP Kozienice część B (zadanie nr 17), KPP Lipsko część B (zadanie nr 18), KPP Łosice część B (zadanie nr 19), KPP Maków Maz. część B (zadanie nr 20), KMP Ostrołęka część B (zadanie nr 21), KPP Ostrów Maz. część B (zadanie nr 22), KMP Płock okręg A część B Miasto Płock, Gmina Nowy Duninów, Brudzeń Duży, Gmina Stara Biała, Gmina Słupno na zachód od drogi relacji Liszyno-Słupno-Białkowo do granicy Gminy - od strony Miasta Płock, Gmina Radzanowo na zachód od drogi Białkowo-Rogozino-Dźwierzno-Goślice od strony Miasta Płock (zadanie nr 23), KMP Płock okręg B część B Gmina Słubice, Gmina Gąbin, Gmina Łąck (zadanie nr 24), KMP Płock okręg C część B Gmina Drobin, Gmina Staroźreby, Gmina Bielsk oraz Gmina Radzanowo na wschód od drogi Białkowo-Rogozino-Dźwierzno-Goślice (zadanie nr 25), KMP Płock okręg D część B obszar gmin Wyszogród, Mała Wieś, Bodzanów, Bułkowo, obszar gminy Słupno na wschód od drogi relacji Liszno-Słupno-Białkowo (zadanie nr 26), KPP Przasnysz część B (zadanie nr 27), KPP Pułtusk część B (zadanie nr 28), KPP Sierpc część B (zadanie nr 29), KPP Sokołów Podl. część B (zadanie nr 30), KPP Węgrów część B (zadanie nr 31), KPP Wyszków część B (zadanie nr 32), KPP Zwoleń część B (zadanie nr 33), KPP Żuromin część B (zadanie nr 34). Wykonawca winien dysponować samochodami specjalnymi umożliwiający usunięcie z drogi i holowanie pojazdu dopuszczonego do ruchu (zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym) w zakresie złożonej oferty. Wykonawca winien wypełnić wszystkie pozycje wykazu usług - cennika ( załączniki 1 -34 do siwz ) na które składa ofertę z podaniem ich łącznej ceny. Usługi świadczone będą całodobowo we wszystkie dni robocze, świąteczne oraz dni wolne od pracy. Wykonawca musi posiadać oraz dołączyć przed podpisaniem umowy polisę ubezpieczeniową potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2011 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 ze zm.) lub odpowiadające mu ważne uprawnienia (licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz podjecie czynności związanych z holowaniem nie może być dłuższy niż 60 minut licząc od momentu telefonicznego poinformowania wykonawcy o tym fakcie. KOD CPV - Wspólny Słownik Zamówień: 50118110 - 9. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach poszczególnych zadań: liczba części zamówienia - 34. Część A ( holowanie na parking motocykli, rowerów, części samochodowych i motocyklowych, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych o masie całkowitej nieprzekraczającej 550 kg i depozytów ). Część B ( holowanie na parking pojazdów samochodowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony, a nieprzekraczających 16 ton, przyczep oraz naczep ). Część A, zadanie nr 1 - KPP Białobrzegi część A, zadanie nr 2 - KPP Gostynin część A, zadanie nr 3 - KPP Lipsko część A,zadanie nr 4 - KPP Łosice część A, zadanie nr 5 - KPP Maków Maz. część A, zadanie nr 6 - KMP Ostrołęka część A, zadanie nr 7 - KPP Ostrów Maz. część A, zadanie nr 8 - KMP Płock okręg B część A Gmina Słubice, Gmina Gąbin, Gmina Łąck, zadanie nr 9 - KPP Przasnysz część A, zadanie nr 10 - KPP Pułtusk część A, zadanie nr 11 - KMP Siedlce część A, zadanie nr 12 - KPP Wyszków część A, zadanie nr 13 - KPP Zwoleń część A, Część B, zadanie nr 14 - KPP Białobrzegi część B, zadanie nr 15 - KPP Garwolin część B, zadanie nr 16 - KPP Gostynin część B, zadanie nr 17 - KPP Kozienice część B, zadanie nr 18 - KPP Lipsko część B, zadanie nr 19 - KPP Łosice część B, zadanie nr 20 - KPP Maków Maz. część B, zadanie nr 21 - KMP Ostrołęka część B, zadanie nr 22 - KPP Ostrów Maz. część B, zadanie nr 23 - KMP Płock okręg A część B Miasto Płock, Gmina Nowy Duninów, Brudzeń Duży, Gmina Stara Biała, Gmina Słupno na zachód od drogi relacji Liszyno-Słupno- Białkowo do granicy Gminy - od strony Miasta Płock, Gmina Radzanowo na zachód od drogi Białkowo -Rogozino -Dźwierzno -Goślice od strony Miasta Płock, zadanie nr 24 - KMP Płock okręg B część B Gmina Słubice, Gmina Gąbin, Gmina Łąck, zadanie nr 25 - KMP Płock okręg C część B Gmina Drobin, Gmina Staroźreby, Gmina Bielsk oraz Gmina Radzanowo na wschód od drogi Białkowo- Rogozino- Dźwierzno- Goślice, zadanie nr 26 - KMP Płock okręg D część B obszar gmin Wyszogród, Mała Wieś, Bodzanów, Bułkowo, obszar gminy Słupno na wschód od drogi relacji Liszno- Słupno, Białkowo, zadanie nr 27 - KPP Przasnysz część B, zadanie nr 28 - KPP Pułtusk część B, zadanie nr 29 - KPP Sierpc część B, zadanie nr 30 - KPP Sokołów Podlaski część B, zadanie nr 31 - KPP Węgrów część B, zadanie nr 32 - KPP Wyszków część B, zadanie nr 33 - KPP Zwoleń część B, zadanie nr 34 - KPP Żuromin część B. Termin realizacji zamówienia - od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2016r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2011 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 ze zm.) lub odpowiadające mu ważne uprawnienia (licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony* lub co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do holowania pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton**. * - dotyczy zadań w części A, **- dotyczy zadań w części B. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dołączonego do oferty wykazu pojazdów ( wzór stanowi załącznik nr 39 do siwz ), a także oświadczenia z art. 22 ust. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie to winno zawierać sposób udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci przy realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2 ) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3 ) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4 ) Formularz ofertowy Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 37 do SIWZ ). 5 ) Wypełniony we wszystkich pozycjach wykazy usług - cennik ( wzór stanowi Załącznik od 1 - 34 do SIWZ ) w zależności od zadania na które Wykonawca składa ofertę, stanowiący integralną część formularza ofertowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w tym także w przypadku spółki cywilnej) wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas dojazdu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych WYKONAWCY bez zmian samego WYKONAWCY(np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO kwoty wynikającej z oferty WYKONAWCY; c) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na wprowadzeniu dodatkowego załącznika do umowy w przypadku zmiany przepisów i unormowań wewnętrznych w zakresie holowania/przetransportowywania pojazdów/rzeczy; d) Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych brutto w PLN o których mowa w § 2 ust. 1 w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych,pokój 801.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych,pokój 801.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sortów mundurowych dla pracowników RDLP w Radomiu w roku 2025
- Roboty budowlane pn. "Poprawa jakości i dostępności do św. z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddz. Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Etap II."
- Wymiana dachu BCU tworzonego w ramach projektu: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie energetyka odnawialna (słoneczna)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 - 600 Radom w I półroczu 2025 roku
- Usługi gospodarcze na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2025
- Remont dróg kołowania na terenie kompleksu nr K-6087 w Radomiu, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych (w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDYNIA ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usuwanie i parkowanie pojazdów (umowa na 30 miesięcy)
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.