Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Jelenia Góra: SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 37915 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze , ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7532661-664 w. 271, faks 075 7532665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-wroclaw/areszt-sledczy-jelenia-gora/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia, w ilościach zgodnych z poniższą tabelą: L.p. Artykuł Jednostka miary Ilość Kod CPV 1 Blok mięsny kg 1 000,00 15130000-8 2 Boczek wędzony kg 300,00 15130000-8 3 Filet drobiowy kg 250,00 15110000-2 4 Filet drobiowy w ziołach kg 200 15110000-2 5 Filet z indyka kg 100,00 15130000-8 6 Flaki wołowe krojone obgotowane kg 80,00 15130000-8 7 Kaszanka kg 1 000,00 15110000-2 8 Kiełbasa biała parzona kg 1 000,00 15130000-8 9 Kiełbasa golonkowa kg 500,00 15130000-8 10 Kiełbasa jarmarczna kg 1 200,00 15130000-8 11 Kiełbasa kanapkowa kg 1 000,00 15130000-8 12 Kiełbasa kminkowa kg 900,00 15130000-8 13 Kiełbasa krakowska gruba kg 300,00 15130000-8 14 Kiełbasa krakowska z kurczaka kg 200 15130000-8 15 Kiełbasa mielonka kg 1 200,00 15130000-8 16 Kiełbasa parówkowa kg 1 200,00 15130000-8 17 Kiełbasa rożnowa kg 1 200,00 15130000-8 18 Kiełbasa słoikowa kg 1 000,00 15130000-8 19 Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 300,00 15130000-8 20 Kiełbasa z indyka kg 1 000,00 15130000-8 21 Kiełbasa żywiecka drobiowa kg 200 15130000-8 22 Kiełbasa żywiecka z indyka kg 300 15130000-8 23 Konserwa mięsna turystyczna 300g kg 600,00 15130000-8 24 Konserwa mięsna tyrolska 300g kg 600,00 15130000-8 25 Konserwa pasztet drobiowy 100-130g kg 100,00 15130000-8 26 Konserwa pasztet mazowiecki 300-400g kg 300,00 15110000-2 27 Konserwa szynka drobiowa 100-110 g kg 500,00 15130000-8 28 Kurczak kg 500,00 15110000-2 29 Lunch mit kg 800,00 15130000-8 30 Metka cebulowa kg 400,00 15130000-8 31 Mielonka turystyczna kg 900,00 15110000-2 32 Mięso mielone z indyka głęboko mrożone kg 5 000,00 15110000-2 33 Mięso wieprzowe gulaszowe kg 5 000,00 15110000-2 34 Mięso wołowe gulaszowe kg 400,00 15110000-2 35 Mortadela delikatesowa kg 1 300,00 15130000-8 36 Mortadela z indyka kg 1 300,00 15130000-8 37 Parówka drobiowa kg 1 100,00 15130000-8 38 Parówka śląska kg 1 100,00 15130000-8 39 Pasztet drobiowy pieczony kg 600 15130000-8 40 Pasztet pieczony blok kg 600 15130000-8 41 Pasztetowa kg 700,00 15130000-8 42 Pieczeń drobiowa kg 1 000,00 15130000-8 43 Pieczeń rzymska kg 1 000,00 15130000-8 44 Polędwica drobiowa kg 300,00 15130000-8 45 Przysmak drobiowy kg 1 200,00 15130000-8 46 Salceson czarny kg 600,00 15130000-8 47 Salceson drobiowy kg 300 15110000-2 48 Salceson włoski kg 700,00 15110000-2 49 Schab wieprzowy b/k kg 450,00 15130000-8 50 Serca wieprzowe kg 700,00 15110000-2 51 Serca z kurczaka kg 600 15130000-8 52 Serdelki drobiowe kg 1 100,00 15130000-8 53 Szynka drobiowa kg 400,00 15130000-8 54 Szynka indycza kg 200 15130000-8 55 Szynka mielona kg 1 200,00 15110000-2 56 Szynka tyrolska kg 1 200,00 15110000-2 57 Szynka wieprzowa gotowana kg 300,00 15110000-2 58 Udka drobiowe kg 400,00 15110000-2 59 Wątroba wieprzowa kg 1 000,00 15110000-2 60 Wątróbki drobiowe kg 500,00 15110000-2 61 Żołądki drobiowe kg 600,00 15110000-2 Okres realizacji zamówienia: 04.2013-04.2014. Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze przy ul. Grottgera 2. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie dwa razy w tygodniu (w dni robocze) w godzinach 7:30 - 9:00 transportem wykonawcy, przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami). W okresach świątecznych wielkości oraz dni i godziny dostaw ustalane będą indywidualnie. Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać po uprzednim przekazywanym telefonicznie lub pocztą elektroniczną zamówieniu składanym najpóźniej w przeddzień dostawy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wszystkich odpowiednich norm oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966, z późn. zm.) oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia oraz posiadać niezbędne dokumenty i atesty dopuszczające do obrotu na terenie kraju..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.00.00 - Produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie z wykorzystaniem wzoru formularza oceny ofert (załącznik nr 4 do SIWZ) na podstawie złożonych przez wykonawcę wymienionych poniżej dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy PZP. Na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
ul. Grottgera 2
58-500 Jelenia Góra
Pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze ul. Grottgera 2 58-500 Jelenia Góra Pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia meblowego dla Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Budowa i przebudowa chodników na ul. Zjednoczenia Narodowego
- Zorganizowanie wycieczek edukacyjnych w ramach projektu pn.: "Akademia przedszkolaka"
- EW Kopin - wymiana krat wlotowych do TZ-1 i TZ-2
- Naprawa mammografu FUJIFILM Amulet Innovality wraz wraz z kalibracją całego systemu
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej gąsienicowej układarki do mas bitumicznych
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin na potrzeby stołówki Zespołu Szkół, CKU w Gronowie
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku w podziale na 5 części
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.